Camping Spiaggia d'Oro ***

Camping Spiaggia d'Oro
Spiaggia d'Oro
7,5

341 reviews over Camping Spiaggia d'Oro in het Nederlands

Nooit weer in chalet charme

Ilse van Straaten, 26-9-2017

Laten we positief beginnen. Wij zaten aan een prima zand strand.

Ideaal met kleine kinderen.

Lazise verrassend mooi/leuk.

Nadeel:

Prijs/kwaliteit niet in verhouding, relatief dure camping.

Zwembad; water was enorm koud. Het meer was warmer.

Winkel: erg duur. Broodjes zijn prima.

Speeltuin; erg achterstallig. Kan zeker verbeterd worden.

Chalet:

Op het eerste gezicht een zeer fijne chalet.

Prima bedden, badkamer en keukentje.

Helaas geen Nederlandse zenders en zeer slechte WIFI.

Nog een nadeel.

Inbrekers krijgen de chalet zeer simpel open dmv de ramen bij de slaapkamers wat te verschuiven en kunnen zo binnen komen zonder inbraak sporen.

Helaas bij ons en ongeveer 8 anderen gebeurd die allemaal aan de rand van de camping zaten en aan het eind van een hofje.

Jammer dat de camping hier niets aan deed...

Volgens camping eigenaar nog nooit voorgekomen.

Totdat wij op Zoover een soort gelijk verhaal tegen kwamen van 2 maanden eerder. Oftewel... word zeker vaker gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 30-9-2017

Hello,

thanks a lot for the review!

We're glad you enjoyed your stay at our campsite and we hope you'll decide to visit us soon again!

toffe maar grootschalige camping

jennifer88811, 26-9-2017

Toffe grootschalige camping die door zijn omvang vooral geschikt is voor gezinnen met grotere kinderen. Leuk zwembad en mooie ligging aan het meer. 1 van de nadelen van een grote camping is dat je ofwel redelijk ver van het meer of ver van het zwembad zit. Voor onze kinderen 7,10 en 13 jaar duurde het even voor ze zich thuis voelde. Proper sanitair, wij zaten aan het meer waar er 1 nieuw en 1 sterk verouderd sanitaire blok was. Het ouder blok was wel proper maar verdiende een opknap beurt. De camping ligt vlak bij het mooie dorpje Lazise. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Buiten dat ze voor ons te groot was is het een leuke en propere camping met een toffe ligging
Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 30-9-2017

Hello,

thanks a lot for the review!

Ontzettend fijne camping

clarissa, 12-9-2017

Het is een prachtige camping op een goede plek. Met 5 minuten lopen ben je in het prachtige lazise. Het restaurant op de camping is niks. Daarom gaan wij vaak in de avond naar lazise om een hapje te eten. De camping heeft een mooi zandstrand en er is genoeg plek. Tip! Huur een boodje en ga lekker het garda meer op! Sanitaire is niet zo schoon... een hoge druk spuit is niet voldoende om het schoon te maken.. Voor de rest niks op de camping aan te merken.
Gereisd met partner in augustus 2017
Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 15-9-2017

thanks a lot for the really nice review!

We're really glad you enjoyed your stay at our campsite and we hope you'll decide to visit us soon again!

Wel okay

Ellen Zwiggelaar, 10-9-2017

Mooie ligging om naar lasize te lopen of fietsen naar garda.

Prachtig zwembad en strandje.

Voor ons een te drukke camping.

Toiletgebouwen prima. Aan strand prachtig en schoon.

Overigen verouderd. Matig schoon.

Campingpersoneel niet onvriendelijk, maar ook niet echt behulpzaam en attent.

Eten op camping redelijk.

Leuke animatie voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 15-9-2017

Volgend jaar weer

john Zoetebier, 3-9-2017

De ligging van deze camping is erg gunstig om even naar lazise te lopen.

Mooi camping met goede en zeer schoon sanitair.

Mooie zwembaden waar je zonder badmuts in kunt.

Lekker aan het Gardameer met genoeg vertier daar.

Genoeg te doen voor jong en oude kinderen goede animatie team.

Eten is zowel boven bij het zwembad als onder bij aan het meer zeer goed.

Ook is het eten in Lazise helemaal top als je rekent dat wij met 8 personen rond de €115 kwijt waren is dat zeker te doen.

Camping is wel iets duurder maar daar heb je ook dan wat voor.

Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Camping Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 6-9-2017

Tot volgende keer :)

Fijne locatie en lekker zandstrand aan t meer

SB, 19-8-2017

Goed: Ligging, zandstrand, accommodatie, gratis wifi, restaurant op camping

Minder goed: harde bedden, dure accomodaties (Caravan kostte in hoogseizoen € 248 p.n) , winkeltje op camping

Camping Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 22-8-2017

Hello,

thanks a lot for the nice review!

Gemengde gevoelens

katelijn, 12-8-2017

Wij zijn hier 2 weken op vakantie geweest in een bungalow charme vlak bij het meer. (geen charme lago). het huisje was nieuw, schoon en praktisch ingericht. Er waren jammer genoeg geen ligstoelen bij het huisje en ze staan erg dicht bij elkaar. Gelukkig hadden wij leuke buren, maar dat weet je niet van tevoren. Zwembad echt top, schoon en geen handdoeken-race, dus dat was super. Het meer is ook ideaal en een leuke afwisseling.Het restaurant is niet veel, het winkeltje op camping al helemaal niet, dat is waardeloos, oud, zeer beperkt en enorm duur. sanitaire blokken mogen opgefrist worden en kinderdisco 's avonds was ook veel minder dan we gewend waren. ik miste een gezellige sfeer. caravans, campers en tenten allemaal door elkaar en op elkaar gepropt, je kan met een auto soms moeilijk door en uitkijken dat je geen dissels raakt. elke centimeter was benut. Het ziet er nogal rommelig uit. Eerlijk gezegd een zooitje ongeregeld, maar gelukkig hadden wij een bungalow. Uiteindelijk is er ook nog ingebroken in ons huisje en het huisje van de buren (zonder inbraaksporen). heel erg jammer. Dit was 4de keer aan Gardameer maar naar deze camping gaan we niet meer terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Camping Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 15-8-2017

Hello,

thanks a lot for the nice review!

Leuke tijd gehad!!

Nadine, 6-8-2017

Het eerste toiletgebouw is aan vernieuwing toe. Het toiletgebouw wat verder naar beneden ligt is top.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Camping Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 7-8-2017

dank u wel voor uw recensie.

We're really happy you enjoyed your stay at our campsite and we hope you'll choose our campsite for your holidays again!

Geweldige camping aan het Gardameer

Rina Kuijf, 5-8-2017

Camping Spiaggia d' Oro is een fantastische camping op een geweldige locatie.

Direct aan het Gardameer met als enige camping met zandstrand, het Gardameer is heerlijk toeven, het water is heerlijk soms zelfs iets te warm.

Lazise ligt op 5 min lopen over het strand en is een prachtig en gezellig plaatsje.

Er is elke dag animatie en ook elke avond is er vertier, de kinderen hoeven zich hier niet te vervelen, het zwembad is perfect en heerlijk, voldoende ligbedden en geen gevecht voor een bedje wat ik op andere campings wel anders mee gemaakt heb.

Deze camping heeft maar 3 *** maar verdiend er echt wel

4!

Perfecte ligging, erg veel te doen en te zien in de omgeving, in het hoogseizoen bijna dagelijks prachtig vuurwerk te zien vanaf het strand en geweldige zonsondergang!

Wij hebben hier genoten en zinnig niet uitgekeken dus volgend jaar gaan wij hier heerlijk terug.

Camping Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 7-8-2017

fantastisch

Liesbeth, 21-7-2017

de Camping ist niet goedkoop, Maar je krijgt wel veel voor je Geld.

Schon, gezellig, voor iedere prijsklasse een grote of klijne staplaats. De Bungalows zijn ruim en erg schoon. Zandstrand, het retaurant is dierekt aan het strand. Vanaf de camoing over het strand op loopafstand (7 Minuten) van Lazise af.

Personeel erg goed, spreken ook nedelands

Gereisd met partner in mei 2017
Camping Spiaggia D'Oro Staff, Marketing, 24-7-2017

dank u wel voor uw recensie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spiaggia d'Oro in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spiaggia d'Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Spiaggia d'Oro scoort een 7.52 uit 10 op basis van 415 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: