Camping Piani di clodia *****

Piani di clodia
8,1

WebsiteLink naar website

594 reviews over Camping Piani di clodia in het Nederlands

Mooie, leuke camping, zeer onvriendelijk personeel

Laura, 3-10-2017

Qua camping en voorzieningen zeker 5 sterren waard! Alleen het personeel is zeer onvriendelijk, erg chagerijnig. Zonde!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Fantastische camping!

Adri, 31-8-2017

Een camping die z`n 5 sterren waard is! De camping is van alle gemakken voorzien. Sanitair ruimtes worden keurig bijgehouden en zijn bijzonder luxe. Ondanks dat je aan het Garda meer zit, bied de camping voldoende zwembaden om alle gasten te kunnen laten genieten. Wij hadden een mobile home die keurig schoongemaakt was bij aankomst. Bijzonder grote koelkast met groot vriesvak. Auto kon in de P-Garage worden gestald.

Is er dan geen enkel minpuntje? Jawel, maar dat ligt niet aan de camping. dat heeft te maken met, voornamelijk, de Nederlandse gasten. Om 09:30 gaat het zwembad open en deze gasten gaan dan als gezin zijnde met luchtbedden uitgerust een 4 tot 5 tal "bedjes" reserveren, om vervolgens de rest van de dag niet terug te keren. Vanaf 15:30 komen ze dan "hun" plekje weer opzoeken. Hier zo een boetesysteem mooi van toepassing kunnen zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke gezellige Camping met een minpunt

rob, 21-8-2017

Mooie zwembaden, leuke glijbanen, leuke nieuwe speeltuin water en zand voor de kids.

klein strandje wat ook gezellig is, jammer dat er kiezels liggen dus dat loopt wat moeilijker.

De animatie mensen zijn erg vriendelijk en doen hun uiterste best.

Sommige kampeer plekken zijn erg schuin, je kan je camper of caravan daar bijna niet waterpas zetten.(als je dit meldt kun je wat planken krijgen, en kijken ze je vreemd aan)

Er werkt een Nederlandse kerel bij de ingang, die een hekel heeft aan mensen, totaal niet behulpzaam is en je van kastje naar de muur stuurt, alleen als je hem geld toe schuift wat vriendelijker zal worden.

dan ook in het Italiaans overduidelijk in je bijzijn iets over je zegt, waardoor het overige personeel direct uit je gezichtsveld verdwijnt.

Je krijgt het gevoel dat je blij moet zijn dat je op deze camping mag staan:erg onprettig!

verder een leuke camping.

Mooie, maar onpersoonlijke camping

Lis, 21-8-2017

Wij komen hier al een jaar of 6. Kinderen vermaken zich prima. Camping heeft dit jaar de 5e ster gekregen maar dan verwacht ik eigenlijk ook wat meer t.a.v. een aantal dingen; personeel is niet vriendelijk en behulpzaam, huisjes moeten beter schoon gemaakt worden (dekens zijn niet fris, airco hingen draden aan en achter de wc is het niet schoon) we krijgen steeds meer t gevoel dat je maar blij moet zijn dat je mag staan op deze camping. Beetje de omgekeerde wereld. Geen persoonlijke sfeer en het restaurant laat ook te wensen over. Zwembaden zijn wel top, doch het apenbad is niet schoon genoeg. Animatie is ook geen hoogstandje. Er werkt een NLse man aan de poort die zegt een hekel te hebben aan Nederlanders maar die zich wel geld laat toestoppen voor een goede plek. Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Als we teruggaan dan is t omdat de kinderen t zo leuk vinden.

Prachtige camping voor gezinsvakantie

Marjon, 20-8-2017

We waren vorig jaar ook op deze camping en eigenlijk is bijna alles goed. Fijne stacaravans, prachtige zwembaden. Voor kleine en grotere kinderen leuk!

Het water in de zwembaden in het lage gedeelte was in de middag wat troebel.

Het meer is leuk, maar niet echt veel strand. Maar prima.

De stacaravans zijn goed. We hadden dit jaar special en vorig jaar superior. Voor allebei is wat te zeggen. De 1e heeft 3 slaapkamers, de 2e heeft 2 badkamers en is moderner en nieuwer. De ligging was hetzelfde. Dus heel beiden heel goed. Beddengoed hadden we erbij gehuurd, witte laken. Perfect!

De shows zijn wat eenvoudig van opzet en van de restaurants hebben we geen gebruik gemaakt. Onze zoon heeft 1x pizza gehaald en vond hem lekker. Er rijdt een shuttle bus naar Lazise, goede service van de camping! Je krijgt een armbandje waarmee je naar het strand kan het hek kan openen.

Verder is tafeltennis en het voetbalveldje voor de kinderen erg leuk en er was nu ook minigolf en verschillende leuke nieuwe kinderspeeltoestellen. Er was een heel nieuw gebouw voor de miniclub maar dit was tijdelijk niet in gebruik vanwege diefstallen (wat ERG!)

Dus camping is een aanrader!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie!! Voor herhaling vatbaar!

Fam. Eising, 17-8-2017

De camping is idd groot, maar daar hebben we niet veel van gemerkt. We zaten in een stacaravan Giulietta (zonder lake), nr 206. Volgens ons de allerbeste plek. Vlakbij alle voorzieningen, een mooi uitzicht op het meer en altijd schaduw. De camping is netjes en heeft mooie zwembaden. Geen last gehad van gebrek aan bedjes, ook 's middags niet. Echt enorm genoten deze vakantie en de camping heeft hier zeker aan bijgedragen. Ook de jongens en meisjes van de animatie verdienen een enorm compliment, onze jongste dochter (8jr) wilde niet naar huis.

De winkel op de camping is aan de prijzige kant maar heeft wel veel. De rij in de ochtend voor de broodjes is in no-time weggewerkt, geen probleem. De Lidl in Lazise zou ik vermijden, te klein en veel te druk! Wij reden liever naar Peschiera voor de grote Lidl.

Langs het Gardameer loop je in ong 20min naar Lazise, prima te doen. En als je niet wilt lopen dan rijdt er 's avonds een shuttlebus naar Lazise. Prima service. Voor het eerst overwegen we om voor een tweede keer naar dezelfde camping te gaan!

Zeer grote massale camping

fam. berg, 17-8-2017

De camping is ontzettend groot daardoor onpersoonlijk, en hadden de kinderen minder snel contact met andere kinderen.

Wij zaten in een een verouderde chalet welk voorzien was van airco dit was prettig gezien de hoge temp.

De camping is gelegen aan het gardameer, het stukje strand bij de camping stelt niet veel voor erg klein.

De zwembaden hebben vele leuke glijbanen, het is wel erg druk in de zwembaden tijdens ons verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Het lijkt wel een strafkamp

Daan, 14-8-2017

Wij hebben dit nog niet eerder meegemaakt. We zijn al op veel campings geweest en zijn niet snel ontevreden. Zo zaten we om 23.30 rustig met 4 volwassen personen onder onze luifel te kletsen, werd ons gevraagd om stil te zijn. Zelfs onze buren vonden het belachelijk en hadden nergens last van. Toen we er op de 3e avond wat van zeiden, werd ons nummer opgeschreven. Nog een voorbeeld: tafeltennis was tot 22.30 open, wat we op zich al vreemd vonden. Het is namelijk naast de avondshows die tot 23.00 nog bezig zijn met muziek enz. We moesten echter om 22.15 al weg, want ze gingen afsluiten. Ook dat weer erg onvriendelijk. Ook de receptie, de winkels enz erg onvriendelijk. Alleen maar regels, regels, die veel te ver gaan. Je mag toch op vakantie nog om 23.30 buiten zitten?? Vooral als het nog 25 graden is. Voor de oudere jeugd is er s'avonds niets te doen op de camping. En ook voor de oudere jeugd zijn ze veel te streng. We snappen dat er regels zijn en dat het rustig moet zijn na 23.00 op de camping (als ook de shows afgelopen zijn). Maar ze slaan hierin veel te ver door. Verder hebben we nog nooit zo'n onvriendelijk personeel meegemaakt.

De zwembaden zijn mooi en er is voor de kleinere jeugd genoeg te doen.

De toiletgebouwen zijn nieuw en erg mooi. Maar het was geregeld smerig. Nu begrijp ik dat veel campinggasten de toiletten en douches smerig achterlaten. Maar voor een dergelijke dure camping mag je verwachten dat er vaker dan 2 keer per dag schoon wordt gemaakt.

Aan het Gardameer kun je niet lekker liggen. op naastgelegen campings is een strand gemaakt, dat hadden ze bij Piani ook beter kunnen doen.

Wij gaan nooit meer naar deze camping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Grote camping met veel type accommodaties

Karin, 12-8-2017

Wij hadden maxicaravan Guilietta (boek niet de uitzicht lake versie, uitzicht op lake heb je bovenaan camping veel beter) dicht bij de zwembaden. Goed verzorgde stacaravan met 2 slpkmrs en 2 badkmrs, ruim terras en airco, vaste plek in parkeergarage. Camping is ongeschikt als je slecht ter been bent, veel klimmen. Bij de 7 zwembaden staan ruim voldoende ligbedden, jammer dat handdoek leggen ook hier gebeurd. Eten op camping is prima, goede prijs. Vriendelijke bediening. Animatie in de avond is echt heel slecht, niet 5 sterren waardig. Lopen naar Lazise vonden wij met 35 gr. te ver maar met auto ben je er zo. Grote supermarkten in de buurt. Winkel op park is duurder maar prima voor vers brood in de ochtend.

Onze dochters konden 's avonds naar discotheek naast de camping, bij Movieland, leeftijd vanaf 16jr. Als je van grote drukte houdt en een grote camping zoekt dan is dit een aanrader. Veel verschillende type accommodaties.

Karel Leemreize, 12-8-2017

Fantastische camping met prima zwembaden en verder vertier. Mobile home fantastisch ingericht met zelfs een tv met Nederlandse zenders. Restaurant is minder van kwaliteit en past niet bij de rest qua kwaliteit. Lang moeten wachten op eten terwijl anderen van onze groep (11 personen) het eten al op hadden, moesten sommigen nog een half uur wachten. Ook de kwaliteit was slecht (zalm koud). Alles zeer prijzig (glas bier €4,-)

Maar gelukkig waren de pizza's wel lekker.

Zeker een camping om aan te raden.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Piani di clodia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Piani di clodia in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Piani di clodia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Piani di clodia scoort een 8.08 uit 10 op basis van 651 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: