8,1

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Piani di clodia***** bij :

590 reviews over Camping Piani di clodia in het Nederlands

Prachtige camping voor gezinsvakantie

Marjon, 20-8-2017

We waren vorig jaar ook op deze camping en eigenlijk is bijna alles goed. Fijne stacaravans, prachtige zwembaden. Voor kleine en grotere kinderen leuk!

Het water in de zwembaden in het lage gedeelte was in de middag wat troebel.

Het meer is leuk, maar niet echt veel strand. Maar prima.

De stacaravans zijn goed. We hadden dit jaar special en vorig jaar superior. Voor allebei is wat te zeggen. De 1e heeft 3 slaapkamers, de 2e heeft 2 badkamers en is moderner en nieuwer. De ligging was hetzelfde. Dus heel beiden heel goed. Beddengoed hadden we erbij gehuurd, witte laken. Perfect!

De shows zijn wat eenvoudig van opzet en van de restaurants hebben we geen gebruik gemaakt. Onze zoon heeft 1x pizza gehaald en vond hem lekker. Er rijdt een shuttle bus naar Lazise, goede service van de camping! Je krijgt een armbandje waarmee je naar het strand kan het hek kan openen.

Verder is tafeltennis en het voetbalveldje voor de kinderen erg leuk en er was nu ook minigolf en verschillende leuke nieuwe kinderspeeltoestellen. Er was een heel nieuw gebouw voor de miniclub maar dit was tijdelijk niet in gebruik vanwege diefstallen (wat ERG!)

Dus camping is een aanrader!!!!!

Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijke vakantie!! Voor herhaling vatbaar!

Fam. Eising, 17-8-2017

De camping is idd groot, maar daar hebben we niet veel van gemerkt. We zaten in een stacaravan Giulietta (zonder lake), nr 206. Volgens ons de allerbeste plek. Vlakbij alle voorzieningen, een mooi uitzicht op het meer en altijd schaduw. De camping is netjes en heeft mooie zwembaden. Geen last gehad van gebrek aan bedjes, ook 's middags niet. Echt enorm genoten deze vakantie en de camping heeft hier zeker aan bijgedragen. Ook de jongens en meisjes van de animatie verdienen een enorm compliment, onze jongste dochter (8jr) wilde niet naar huis.

De winkel op de camping is aan de prijzige kant maar heeft wel veel. De rij in de ochtend voor de broodjes is in no-time weggewerkt, geen probleem. De Lidl in Lazise zou ik vermijden, te klein en veel te druk! Wij reden liever naar Peschiera voor de grote Lidl.

Langs het Gardameer loop je in ong 20min naar Lazise, prima te doen. En als je niet wilt lopen dan rijdt er 's avonds een shuttlebus naar Lazise. Prima service. Voor het eerst overwegen we om voor een tweede keer naar dezelfde camping te gaan!

Zeer grote massale camping

fam. berg, 17-8-2017

De camping is ontzettend groot daardoor onpersoonlijk, en hadden de kinderen minder snel contact met andere kinderen.

Wij zaten in een een verouderde chalet welk voorzien was van airco dit was prettig gezien de hoge temp.

De camping is gelegen aan het gardameer, het stukje strand bij de camping stelt niet veel voor erg klein.

De zwembaden hebben vele leuke glijbanen, het is wel erg druk in de zwembaden tijdens ons verblijf.

Gereisd familie in augustus 2017

Het lijkt wel een strafkamp

Daan, 14-8-2017

Wij hebben dit nog niet eerder meegemaakt. We zijn al op veel campings geweest en zijn niet snel ontevreden. Zo zaten we om 23.30 rustig met 4 volwassen personen onder onze luifel te kletsen, werd ons gevraagd om stil te zijn. Zelfs onze buren vonden het belachelijk en hadden nergens last van. Toen we er op de 3e avond wat van zeiden, werd ons nummer opgeschreven. Nog een voorbeeld: tafeltennis was tot 22.30 open, wat we op zich al vreemd vonden. Het is namelijk naast de avondshows die tot 23.00 nog bezig zijn met muziek enz. We moesten echter om 22.15 al weg, want ze gingen afsluiten. Ook dat weer erg onvriendelijk. Ook de receptie, de winkels enz erg onvriendelijk. Alleen maar regels, regels, die veel te ver gaan. Je mag toch op vakantie nog om 23.30 buiten zitten?? Vooral als het nog 25 graden is. Voor de oudere jeugd is er s'avonds niets te doen op de camping. En ook voor de oudere jeugd zijn ze veel te streng. We snappen dat er regels zijn en dat het rustig moet zijn na 23.00 op de camping (als ook de shows afgelopen zijn). Maar ze slaan hierin veel te ver door. Verder hebben we nog nooit zo'n onvriendelijk personeel meegemaakt.

De zwembaden zijn mooi en er is voor de kleinere jeugd genoeg te doen.

De toiletgebouwen zijn nieuw en erg mooi. Maar het was geregeld smerig. Nu begrijp ik dat veel campinggasten de toiletten en douches smerig achterlaten. Maar voor een dergelijke dure camping mag je verwachten dat er vaker dan 2 keer per dag schoon wordt gemaakt.

Aan het Gardameer kun je niet lekker liggen. op naastgelegen campings is een strand gemaakt, dat hadden ze bij Piani ook beter kunnen doen.

Wij gaan nooit meer naar deze camping!

Gereisd familie in augustus 2017

Grote camping met veel type accommodaties

Karin, 12-8-2017

Wij hadden maxicaravan Guilietta (boek niet de uitzicht lake versie, uitzicht op lake heb je bovenaan camping veel beter) dicht bij de zwembaden. Goed verzorgde stacaravan met 2 slpkmrs en 2 badkmrs, ruim terras en airco, vaste plek in parkeergarage. Camping is ongeschikt als je slecht ter been bent, veel klimmen. Bij de 7 zwembaden staan ruim voldoende ligbedden, jammer dat handdoek leggen ook hier gebeurd. Eten op camping is prima, goede prijs. Vriendelijke bediening. Animatie in de avond is echt heel slecht, niet 5 sterren waardig. Lopen naar Lazise vonden wij met 35 gr. te ver maar met auto ben je er zo. Grote supermarkten in de buurt. Winkel op park is duurder maar prima voor vers brood in de ochtend.

Onze dochters konden 's avonds naar discotheek naast de camping, bij Movieland, leeftijd vanaf 16jr. Als je van grote drukte houdt en een grote camping zoekt dan is dit een aanrader. Veel verschillende type accommodaties.

Karel Leemreize, 12-8-2017

Fantastische camping met prima zwembaden en verder vertier. Mobile home fantastisch ingericht met zelfs een tv met Nederlandse zenders. Restaurant is minder van kwaliteit en past niet bij de rest qua kwaliteit. Lang moeten wachten op eten terwijl anderen van onze groep (11 personen) het eten al op hadden, moesten sommigen nog een half uur wachten. Ook de kwaliteit was slecht (zalm koud). Alles zeer prijzig (glas bier €4,-)

Maar gelukkig waren de pizza's wel lekker.

Zeker een camping om aan te raden.

Gereisd familie in augustus 2017

Mooie camping met genoeg mogelijkheden.

Frank, 10-8-2017

Een mooie camping met genoeg vertier voor kleine kinderen. Jammer dat er Nederlandse jongeren zijn die de boel verzieken. Hele hordes gaan er s' avonds naar Lazise om flessen sterke drank in te slaan. Om dan tussen 02:00 en 05:00 als ongeleide projectielen de camping over te gaan. Ontlasting op een dichte wc klep. Ontlasting in de wasbakken. Spiegels van sanitair gebouw stuk geslagen. Kapot geslagen glaswerk in het kinderbad gegooid!!!! In de speeltuin was er ook het e.e.a. gesloopt. Het is om je g.v.d. kapot te schamen!

Maar natuurlijk niet, uw kind doet zoiets niet.....

Heb de schoonmaakster van het bewuste sanitair gebouw mijn verontschuldigingen aangeboden voor mijn landgenoten en een dikke fooi gegeven.

Laat de ouders van jongeren eerst eens naar hun eigen kroost kijken voordat ze beginnen te zeuren over de tekortkomingen van de camping.

Gereisd familie in juli 2017

mooie camping, schoon sanitair, nieuwe speeltuin

mas en mien, 9-8-2017

Zonder te hebben gereserveerd konden we nog terecht (hoogseizoen).

Hele grote standaardplek gekregen voor caravan (bijna 8 meter) konden nog 2 tentjes bij.

Voor de allerkleinsten is er een nieuw speeltuin aangelegd, echt geweldig en daarnaast ook een zand-waterspeeltuin. Die vermaken zich wel.

Voor de wat oudere jeugd is er alleen een voetbalveld, als deze dicht gaat om 22.30-23.00 uur is er niks meer voor ze. Ze kunnen en mogen nergens "chillen".

Zwembaden zijn mooi en bedjes en parasols genoeg, zelfs als je pas om 12.00 uur gaat. Je ligt dan niet vooraan, maar is voor mij ook geen must.

Animatie is ronduit een aanfluiting, het team doet hun best, maar krijgen geen geld voor kleding en is echt meer voor de kinderen. 3 avonden per week kwam er iemand (bandje, acrobaten o.i.d.) en dan was het gezellig/leuk, maar voor zo'n dure camping is dat verbeterpuntje.

Strand van camping is erg klein, maar loop je de camping af en je loopt 500 meter door, zit je bij camping fosalta. Daar is het strand mooier/minder stenen.

Wifi moet ook betaald worden, jammer want camping is niet goedkoop.

Aqua traill is aanrader, klimmen en abseilen in de bergen, duurt van 9.00-18.30 uur, dus zeker waar voor je geld, echt mooie ervaring.

2 Sanitairgebouwen zijn vernieuwd, waren echt super schoon en zien er zeer netjes uit.

Gereisd familie in juli 2017

Niet gauw weer.

Fam Janssen Zuid-Limburg, 8-8-2017

Met eigen caravan een plek vlak naast het sanitairgebouw veel te klein je kan je auto en puptentje naast je caravan nauwelijks kwijt.

Het continu irritante geluid van de handdrogers cq sanitairbezoek dag/nacht.

(Nagellakwatmenvoorhandenheeft)werkt geweldig.

Inderdaad van het lokale strand kan men meer maken wat betreft ligplekken.

De zwembaden waren top maar ook hier het irritante fenomeen handdoekje leggen.

En de glijbanen moeten gewoon continu open zijn.

Restaurant waren op alle vlakken in orde.

Golfkarretjes waanden zich idd op Imola.

Welke periode gaat men en waar kom je te liggen dit is zeer essentieel.

Gereisd familie in augustus 2016

kids happy, wij happy

regeri, 5-8-2017

Piani di clodia is een grote familiecamping waar veel te beleven valt. Animatie door de dag, en sávonds minidisco en avondprogramma. Potje voetballen op het voetbalveld of tennissen is allemaal geen probleem. Het is er.

De zwembaden zijn super, voor alle leeftijden wel iets te beleven.

De accommodaties, zowel maxicaravan als bestaande huisjes zijn in prima staat, en mocht er iets mis zijn, kun je naar de receptie gaan, en het wordt dezelfde dag al gefikst. Receptionisten spreken verschillende talen, dus ook Nederlands. Ook geldt dit voor de animatie trouwens.

De camping ligt aan een grote weg die met regelmaat zeer druk is! Er zijn overigens ook genoeg binnenwegen die minder druk zijn.

In de omgeving zijn verschillende supermarkten, waterpretpark, gewoon pretpark en genoeg bezienswaardigheden.

Het weer aan het gardameer is wisselend. het kan harstikke heet zijn, maar ook gieten en flink onweren.

Al met al een hele leuke camping waar wij al verschillende malen zijn geweest!

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Piani di clodia in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Piani di clodia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Piani di clodia scoort een 8.08 uit 10 op basis van 647 reviews.