8,3

303 reviews over Camping Du Parc in het Nederlands

Gastvrij

Kimberley, 19-8-2017

Net terug thuis van een heerlijke week in Italie.. we verbleven niet op de camping, maar maakte wel gebruik van allerlei faciliteiten op de camping.. heerlijk koud zwembad, leuke sportschool, vriendelijk personeel in de market, heerlijke ligbedjes en schone wc's. Oftewel gastvrije camping!
Gereisd met partner in augustus 2017

netjes verzorgde camping

Lowie, 15-8-2017

De stacaravan zijn zeer netjes ook goed gepoetst we zijn er voor 2 de jaar maar weer alles naar tevredenheid. Camping niet al te groot maar overzichtelijk zeker met jeugd. Zwembad is meer dan voldoende en niet overbevolkt mensen zijn behulpzaam en netjes en ja je komt meer mensen op een camping tegen je bent niet alleen maar het is er zeker niet overvol , en ja hier komt hij weer Lazise mooi op loop afstand en ja prachtig dat er airco aanwezig was in caravan was brood nodig . Wij hebben een prachtige vakantie genoten en komen volgend jaar weer.

mvg Lowie

Gereisd familie in augustus 2017

Dear Sir and Madame,

We are very happy to hear that you had a great stay in our Camping and that everything was nice

We are waiting for you again!

leuke camping op loopafstand van Lazise

Linda, 9-8-2017

Redelijk grote camping. Ligging tov Lazise is perfect (max 10 min wandelen). Prettig veldje bij het meer, weinig schaduwplekken. Dus vroeg komen of parasol meenemen/huren. Onvoldoende ligplekken (beperkt aantal parasols) bij zwembad in hoogseizoen. Erg strenge badmeester!

Maxilido Superior (bovenaan) is mooi en ruim. Inclusief vaatwasser. Enig minpuntje: hoeveelheid glazen/servies en bestek is minimaal.

Hello,

thank you very much for the comment that you wrote. We’re happy to know that your stay was pleasant and that you’ve well appreciated our accommodation.

We are waiting for you again!

Jan Steen, 8-8-2017

Mooie maar zéér drukke camping. We hadden een stacaravan Maxi Lidio Superieur vv alle gemakken. Overall een leuke camping maar veel te druk. Werkelijk iedere 2cm was benut. Ook op plekken waar geen staplaats was werden mensen geplaatst. Het zwembad was zeer klein en volgens oud Hollandse traditie (zeer zielig gedoe) kwam 1 familielid van totaal 5-10 leden om stipt 10u alle handdoeken neerleggen om vervolgens rond 13u eens aan te komen kakken. Ik weet dat dit iets is wat moeilijk te handhaven is maar toch....... het valt op en kan worden beperkt. Zeker bij een zeer klein zwembad en te weinig bedjes. Winkel op camping is compleet en ok. Lidl op 1km afstand echter advies om dit alleen te doen zonder kids of kinderwagens. Ook dit was een oud Hollandse veldslag met een toneel van voorkruipen, afpakken en andere zielige zaken. Op meerdere plekken op de camping containers om afval wel te gooien. Wij hadden een goede plek maar als je daar bij zou liggen heb je de hoofdprijs. Al met al eenmalig
Gereisd familie in augustus 2017

Hello,

Thank you very much for the comment that you wrote. We’re happy to know that your stay was pleasant.

The lake Garda is a touristic area and especially in the summer there are a lot of visitors and it is very busy everywhere.

The best period to visit the Garda would be spring and autumn.

Anyway, we hope that to see you again!

Superfijne camping aan de rand van Lazise

JeanetteB, 29-7-2017

+ Grote stacaravan Maxilido Superior met airco dag en nacht!

+ Overdekte parkeerplaats met eigen vaste plaats.

+ Heerlijk grote veranda.

+ Veel groen.

+ Grasveld bij het strand

+ Behulpzaam personeel waar nodig.

+ Veel bergruimte in de caravan

+ Keuken met afwasmachine, grote koelkast met los diepvriesvak en een

koffiezetapparaat.

+ Prima eten in het restaurant, afhaalpizza's bij de corner vonden wij beduidend

minder dan in het restaurant.

+ Alles was schoon en netjes onderhouden!

+ Lazise op loopafstand, heerlijk om vanaf de camping over het strand naar het

dorpje te lopen.

+ Veel leuke dorpjes om te bezoeken binnen een straal van een half uurtje rijden.

Helaas 1 minpunt doordat wij aan de doorgaande weg op de camping zaten waren we 's morgens al vroeg wakker door de vrachtwagens die de camping op kwamen scheuren! Ook de glascontainer wordt al vroeg geleegd. Door de vrachtwagens lag je 's morgens tussen 7.00 en 7.30 uur al in je caravan te schudden. Uitslapen was er dus niet bij.

Wij zouden zeker graag nog eens terug komen op deze camping maar dan wel graag op een iets rustiger plekje qua auto's.

Dear Jeanette,

Thank you very much for leaving this nice comment!

We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and had a great time in Lazise!

We hope to see you soon again!

Niet te grote camping direct tegen lazise

De Schosjes, 25-7-2017

Mooie nette en na 23:00 zeer rustige camping.Lazise 800mtr lopen.Andere dorpen dichtbij met de auto.Peschierra eventueel met de bus 2 euro enkele reis,kaartjes aan de receptie en bus stopt voor de deur.

Privestrand met keitjes dus waterschoenen zijn wel prettig.Wij zitten in villa deluxe,erg ruim en gemaakt voor rolstoelgebruikers.Erg compleet,we missen alleen een droogrek en een elektriesche waterkoker,dus voor elke kom koffie een pannetje water koken.Zwembad erg netjes en ligstoelen vaak beschikbaar.Lidl vlakbij,wel vroeg gaan ivm drukte op de weg.Zeer tevreden.

Dear Guest,

thank you very much for your nice review.

We are glad to hear that you enjoyed your stay with us!

We look forward to welcome you again!

Terug van weggeweest naar ons 2e tehuis

harrysoft, 7-7-2017

Fantastische camping, uitstekend uitvalpunt naar diverse leuke dorpjes in de omgeving, ook op loopafstand van het leuke dorpje Lazise

Zeer vriendelijk personeel die er alles aan doen je het naar de zin te maken

Elk jaar wordt er iets verbeterd op deze camping.

Wij werden door de zeer vriendelijke receptie Claudia;Sonja en Carmen uitstekend op de hoogte gehouden van de aanpassingen zoals het nieuwe Elite appartement.

De eigenaar Giovanni heeft er iets geweldigs van gemaakt.

De Nederlands sprekende Brian hield ons van de nieuwtjes op de hoogte.

Qua keuken inventaris kunnen er nog wat kleine dingen worden aangepast, verder geweldig.

Bij vertrek kregen we van Luigi nog een fles wijn van eigen produktie mee.

Heel erg attent, allen bedankt !!

We komen zeker terug

Giovanni Bernini,

Dear Harry, thank you for staying with us and for your very nice review!

We are very happy to hear that you enjoyed your time in our campsite.

We look forward to your next visit!

gezellige camping perfecte ligging

yvonne, 25-6-2017

camping ligt prachtig aan het Garda meer en dorpje Lazise op loopafstand

voor 2e keer geweest en we komen zeker weer terug

Hello Yvonne,

We are glad to hear that you enjoyed the stay on our campsite.

We hope to see soon again!

Goede camping maar druk

Ingrid, 22-6-2017

Mooie camping met perfecte ligging t.o.v. Lazise. Ook andere plaatsen zoals Verona zijn makkelijk te bereiken met de bus. Stop is voor de Camping. Caravan voldeed prima. Schoon en ruim met alle voorzieningen. Zwembad prima. 1 minpunt. De ligging van onze caravan was aan de hoofdweg van de camping. Waardoor wij regelmatig het gevoel hadden aan de Autostrada te zitten. Alle auto's, vrachtwagens enz gaan via deze weg naar beneden naar het strand en restaurant. Voor de rest prima camping.

Hello!

Thank you for taking some time to write your opinion. We are happy that you had a great stay at Du Parc. We will take into consideration your report, in order to try to improve our service.

We hope to see you again!

Mooie camping

Claudia, 5-5-2017

Wij hebben erg genoten van onze vakantie. Dit was onze 3de keer op deze camping samen. Daarvoor kwam ik hier vaak met mijn ouders. We hadden voor de 2de keer een Maxibeach gehuurd zag er netjes uit. Vriendelijk personeel. Campingwinkel prima en de verse broodjes waren ook goed. De pizzeria naast de campingwinkel is erg goed. Kortom weer een heerlijke vakantie en kom er graag weer terug!
Gereisd met partner in juni 2016

Hello Claudia,

Thank you for taking some time to write your opinion. We are happy that you had a great stay at Du Parc. We hope to see you again next year!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Du Parc*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Parc in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Du Parc scoort een 8.26 uit 10 op basis van 335 reviews.