Camping Delle Rose ***

7,8

405 reviews over Camping Delle Rose in het Nederlands

Hele mooie camping!!

Frank en Joyce Steenbreker, 12-9-2017

Op aanraden van vrienden naar deze camping geweest. Mooie camping met ruime plaatsen, sanitair is gedateerd maar wel schoon en netjes. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, komt soms beetje kortaf over dit heeft volgens ond meer met de taalbarriere te maken.

Boodschappen kun je beter bij de Spar, Lidl of Famila doen, de campingwinkel is wel erg duur. Deze supermarkten zitten op korte afstand van de camping. Ook een bushalte is op loopafstand.

Lasize is ook lopend te bereiken via het strand, dit is redelijk te doen beter dan via de voorkant over de weg.

Al met al een goed verblijf gehad op camping Delle Rose en zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne vakantie aan het gardameer

KB, 12-9-2017

Wij komen al jaren op Camping Park Delle Rose en vinden dit een mooie en betaalbare camping met een ideale ligging. In 25 minuten ben je al wandelend langs het meer in het centrum van Lazise. Tevens heeft de camping een mooi zandstrand en een leuk zwembad.
Gereisd met partner in augustus 2017

Leuke camping voor een redelijke prijs

Linda, 11-9-2017

De camping heeft een mooie ligging. Wij zaten in een touroperator tent en die stonden perfect, dicht bij het zwembad. Animatie was leuk, zwembad was leuk, leuke glijbanen. Camping ligt op loopafstand van Lazise. Het restaurant op de camping is goed, lekker gegeten.

Gezellige camping

Lucinda, 31-8-2017

Mooie schone badhokken beneden.

Gezellige nette camping.

Mooi zandstrand!!

Gereisd met partner in juni 2017

Super camping komen er al 20 jaar

Henkw67, 30-8-2017

Mooie plaatsen aan het water geweldige zonsondergang echte aanrader
Gereisd met partner in juni 2017

onvriendelijk personeel

familie, 27-8-2017

Het personeel is erg onvriendelijk. Wij moesten contant betalen. Dit werd vooraf aangegeven. Dus contant geld meegenomen en ter plekke moesten we 2 weken wachten voordat we konden betalen. Hiermee zijn wij niet akkoord gegaan omdat wij geen 2 weken het geld voor de stacaravan bij ons wilden houden. Na een behoorlijke discussie gingen ze akkoord en mochten we 2 dagen later betalen. Een kluisje kregen we aangeboden om het geld in te leggen. Toen we gingen betalen moesten we ook het kluisje nog betalen. Terwijl ze aan hadden gegeven dat het kluisje voor ons geen kosten zou opleveren. Dit hebben we dan ook niet betaald. Deze houding zegt alles over het onvriendelijke personeel. Een muntje voor de wasmachines konden we overdag ook niet halen. Ze waren op: we moesten de volgende dag maar terugkomen. En zo kan ik nog wel meer opnoemen. Los van het personeel is de camping verder goed. De zwembaden heel mooi en netjes. Als je hierheen gaat zorg dan dat je niet teveel met het personeel te maken krijgt. Dan heb je een prima camping.

goede camping

Camping Delle Rose, Lazise, 27-8-2017

Mooie camping direct gelegen aan het Gardameer. Op loopafstand van het plaatsje Lazise. Camping is goed onderhouden, en sanitair werd regelmatig schoon gemaakt. De kinderen (18, 17 en 15) zijn helaas niet in het zwembad geweest, dus daar kunnen we niet over oordelen. Omgeving is prachtig. Echt een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke camping

Y, 21-8-2017

Leuke en gezellige camping. Voor kleine kinderen veel te doen. Fijn en overzichtelijk zwembad. Het enige minpunt is het personeel: aan de receptie, in de winkel, in het restaurant en de beveiligers. Allemaal onvriendelijk, onbeschoft en volgens mij geen zin om te werken. Het eten in het restaurant is ook niet aan te raden. Buiten dat, een geweldige vakantie gehad op deze prima camping.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke camping voor kinderen tot 12 jaar.

Familie De Waele, 20-8-2017

We hebben 2 weken op de camping gestaan met onze eigen caravan. We hadden een mooie, ruime plaats bovenaan op de camping. De plaatsen beneden zijn kleiner. De ligging van de plaats was prima voor onze kinderen (8 en 10 jaar), vlakbij het zwembad. Het sanitair boven (onder het zwembad) was de oudste sanitaire blok, maar zeer goed onderhouden. De animatie was inderdaad sober: elke dag hetzelfde (sport, zumba, waterspelletjes) met een matige avondactiviteit. Maar onze kids genoten hier wel van. Animatieteam was zeer enthousiast en vriendelijk (Nederlandstalig). Personeel was wel vriendelijk, zowel aan de bar, als aan de receptie, als in het restaurant! Verkeer buiten de camping is wel druk (op bepaalde momenten!) maar kan je prima omzeilen door kleinere straatjes te nemen die parallel lopen. De campingwinkel is inderdaad duur maar in Peschiera heb je een grote supermarkt en in Lazise een Spar. Slecht bereik wat betreft Wifi. Mooie dorpjes bezocht (Lazise, Bardolino, Garda, Peschiera), ook Verona is een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke camping maar huisje viel tegen

Tom, 19-8-2017

Net terug van een leuke vakantie in Campung Park Delle Rose. Een leuke camping met alle voorzieningen. Zwembad, restaurant en alles voor de kinderen top, alleen het huisje viel toch wel tegen. Bij aankomst was het huisje toch wel vies. Schoonmaak ontbrak echt. Daarnaast als je eerder wilt vertrekken dan 07.00 uur ben je de borg van 50 euro voor schoonmaak kwijt. De schoonmaakploeg komt kennelijk pas tussen 07.00 en 10.00 uur en dat is vervelend als je ivm files eerder wilt vertrekken. Dit werd pas duidelijk ter plekke op de camping. Gewoon een manier om hieraan geld te verdienen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Delle Rose bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Delle Rose in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Delle Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Delle Rose scoort een 7.82 uit 10 op basis van 442 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: