Appartement Corte Casara ****

Appartement Corte Casara
Corte Casara

38 reviews over Appartement Corte Casara in het Nederlands

Fantastisch; meteen weer geboekt voor 2016!

Anna, 10-8-2015

Goed onderhouden rustig gelegen complex met veel groen. Mooi zwembad met voldoende bedjes en parasols. Wij verbleven in een T2 appartement dat goed onderhouden, ruim en zeer schoon was. Matrassen waren redelijk nieuw maar voor ons iets te hard. Goed uitgeruste moderne keuken met grote koelkast en vriesvak. Schone badkamer met (krappe) douche, wc en bidet. Twee supermarkten op loopafstand en naar het gezellige Lazise loop je in ongeveer 10 minuten. Claudia en Francesco zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. De broodjesservice bij de receptie is heel handig met voldoende keus, ook kun je er ijsjes kopen. Wij hebben een topvakantie gehad, hebben meteen weer geboekt voor 2016!

Topaccommodatie

Johan Bolhuis, 9-8-2015

Deze accommodatie is top. Zowel binnen als buiten meer dan voldoende ruimte. Bovendien zijn Claudia & Francisco ook nog eens uitstekende gastvrije beheerders van het complex. Binnen 5 minuten ben je zowel wandelend aan het strand of in het centrum van Lazise.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Aanrader voor wie van rust houdt

Sandie Diels, 2-8-2015

verbleven 2 weken met onze dochters van 8 en 9 jaar in een fijn appt in Corte Casara, zijn zeer tevreden over de hele lijn. Zeer proper, rustig, op wandelafstand van het centrum en meer. Auto is er eigenlijk niet nodig. Zijn 1 keer naar een grote supermarkt gereden in Affi (op ongeveer 15km). Voor de rest boodschappen gedaan in de supermarkt op wandelafstand. Broodjes kan je bestellen bij receptie zo heb je elke ochtend vers brood (ruime keuze!!!). Domein is afgesloten en enkel te betreden met een code. Dit geeft een veilig gevoel. Zwembad is groot genoeg voor de verschillende appartementen die ook allemaal dichtbij zwembad gelegen zijn. Meeste apptn zijn voorzien van een afwasmachine en ruim, proper, modern...Kortom niets op aan te merken. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en hebben ons een geweldige tip gegeven om naar het waterpretpark CAVOUR te gaan ipv Caneva. .'s avonds wandelden we naar het mooie en sfeervolle stadje Lazise. Hadden er een superleuke tijd!

Helemaal TOP!!!!

Fam.Messing, 10-8-2014

Prima plek! Heerlijk zwembad! Mooi appartement! Veel ruimte! Op loopafstand van het gezellige Lazise! Claudia en Francesco we hebben genoten bij jullie!!

Een echte aanrader!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Geweldige vakantie!!!

leny, 14-4-2013

Wat een super locatie en leuke appartementen! Wat hebben we het hier naar onze zin gehad. Wat een ouderwetste gastvriendelijkheid, je voelgt je meteen thuis! Francesco en Claudia zijn altijd bereid om je te helpen en hebben goede tips waar je goed kunt eten! De appartementen zijn zoals op het plaatje op hun website; ook dat hebben we wel eens anders gezien hier aan het meer. Alles is hier tiptop in orde!!! Het appartement ligt op 2 minuten lopen van het centrum van Lazise en we hebben dan ook heerlijk gewandeld, want je kunt helemaal langs het meer naar Bardolino lopen en dat hebben we dan ook gedaan. Alleen terug met de bus, maar die stop dan weer direct om de hoek! Heerlijk!!! Wij hebben alweer geboekt voor deze zomer!!! Tot dan en nu genieten we nog even na van deze super vioorjaarsvakantie!!! Claudia, Francesco bedankt!!!!!
    Gereisd met partner in april 2013

Prima verblijf en HEEL klantvriendelijk

mj derksen, 26-8-2012

Prima accomomodatie een aanrader. Vriendelijk personeel die er alles aan doet om te zorgen dat je een prima vakantie hebt
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Prima accommodatie

anthonie, 16-8-2012

Corte Casara is een klein paradijsje op een mooi verzorgd terrein. Alles ziet er erg netjes uit. Je kunt hier van je rust kunt genieten. Er is hier geen doorgaand verkeer omdat je op een terrein zit wat is afgescheiden door een toegangshek. Dit alles op loopafstand ( 5 minuten ) van het gezellige centrum van Lazise. Wij verbleven in appartement T2 met 5 personen ( 3 volwassenen en 2 kinderen van 13 jaar). Dit appartement, in ons geval met een groot balkon is ruim genoeg. De uitrusting van de appartementen is voldoende, nette badkamer en alles keurig onderhouden en schoon. Door de kleinschaligheid en persoonlijke aandacht van de eigenaren is het vakantiegevoel compleet. Het zwembad is mooi en er zijn voldoende ligbedden beschikbaar. Als het warm is kun je in je appartement optioneel gebruik maken van de airco ( meerkosten). Vertier is er s'avonds niet maar dat kun je dichtbij in Lazise vinden. Er is wel een tafeltennistafel en wat doelen op het grasveld.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Absoluut voor herhaling vatbaar !!

Marc, 31-7-2012

Wat de site van Corte Casara niet verwoord is wat we hebben ervaren (200%). Een zeer gastvrij onthaal en gelijk de indruk dat Claudia en Francesco ons verblijf (2 volw. en 2 kinderen, 7 en 9 jaar) zeer aangenaam willen maken. Dit werd duidelijk de gewenste rustige week van onze opgedeelde zomervakantie. We beschikten over appartement C2: een type T4/6, zoals op de site vermeld. 2 Ruime slaapkamers met veel opbergruimte (geen harde bedden, dus vermoedelijk vervangen); Grote badkamer met douche, toilet en bidet (!); Open keukentje met alles erop-en-eraan (koelkast/vriezer) en pover ingericht woonkamer/eetkamer van voldoende omvang voor ons vieren. Met luiken voor ramen en tuindeuren is het klimaat goed te controleren. Overigens staat airco tot de beschikking (€ 0,35/kWh = € 3,50/nacht). De bovenburen hoor je lopen, maar wij waren er snel aan gewent. Tuintje (gras) buiten met meubilair en direct gelegen aan het zwembad. Broodjesservice, WIFI-punt bij receptie en ijsco's.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Mooi, schoon en service.

Janneke, 17-6-2012

Bij binnenkomst werden we (4 vlws, 1 knd) positief verrast door de ruimte in het appartement en hoe schoon het appartement was. Zwembad prima alleen geen zwembad voor kleine kinderen. Stadscentrum, supermarkt en goede restaurants in 'achterland' dichtbij. Beheerders zeer vriendelijk en behulpzaam. Service, zoals broodjesservice en handdoekwissel na eerste week.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

mooi gelegen

Janus, 22-10-2011

We hebben een week hier doorgebracht. Het app. complex is zeer mooi gelegen. Op loopafstand van het gezellige Lazise.

Het appartement was ruim en schoon. Gastvrije en hulpvaardige beheerders.

De bedden zijn idd niet heel goed, maar de bedbank lag voor ons goed genoeg. Wel is het appartement gehorig.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Corte Casara bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corte Casara in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corte Casara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Corte Casara scoort een 9.04 uit 10 op basis van 46 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: