Appartement Colombare Teboi

Appartement Colombare Teboi
Colombare Teboi
6,8

6 reviews over Appartement Colombare Teboi in het Nederlands

Ruim appartement in een prachtige omgeving

Amanda, 13-8-2009

Wij zijn hier met 2 stellen naar toe geweest. Appartement is zeer ruim en schoon. Ligging is perfect, je zit overal dichtbij ( tankstation, supermarkt, pretparken, dorpjes en de grotere steden ) Top dus. Wel is het "handig" om een auto te hebben want als je alles moet gaan lopen ben je wel even zoet. Service was prima in onze ogen. We hadden extra kosten voor de airco ( 26 euro ), maar aan het eind van onze vakantie hoefden we deze niet te betalen van de eigenaar. Zwembad is erg schoon, maar iets te ondiep. Afval moet je zelf scheiden. Wij hebben het super gehad maar je moet geen echte luxe verwachten.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

voor- en nadelen

Edith, 8-9-2008

Wij waren eind augustus met onze 2 kinderen in Colombare Teboi. Hoewel de appartementen op zich nieuw en ruim waren, moesten we wel even wennen aan deze accomodatie. Met name het grote hek met lelijk groene afrastering rondom de tuin van de eigenaar waarachter een grote herdershond hard liep te blaffen de hele dag, hoort ons inziens niet bij een gastvrij en (kind)vriendelijk vakantieverblijf.

Verder lag de accomodatie een paar kilometer buiten Lazise waardoor een auto echt nodig was om naar het dorpje te gaan. Tuin met zwembad is prima en mooi gelegen. De hele accomodatie moet eigenlijk wat opgeleukt worden met bloemen om het geheel een gastvrije uitstraling te geven. En dat hek om de tuin van de eigenaar kan echt niet!

Gereisd familie in augustus 2008

Leuke accommodatie

Lydia, 23-7-2008

Wij zijn in juli naar deze accommodatie geweest en het is ons zeer goed bevallen. De inrichting is zoals je het van een agriturismo mag verwachten, in de stijl van de accommodatie, met veel (donker) hout. Wij verbleven in een drie kamer appartmement van 70 m2. Het was zeer ruim. Zwembad met de grote tuin echt perfect.Je moet met de juiste instelling naar deze accommodatie gaan. Zoek je veel vertier en vermaak, dan moet je niet voor deze accomodatie gaan. Ga je voor een authentiek en rustig verblijf, dan kies je voor dit appartement.
Gereisd familie in juli 2008

Tjitske, 24-6-2008

Ruim appartement in mooie omgeving

Appartementen zijn zeer ruim, en sober ingericht waardoor het niet heel gezellig is. Het appartement was schoon en nog heel nieuw (wij hebben nergens vochtplekken gezien!) De ligging is goed, heel centraal dichtbij uitvalswegen maar de weg die voor het huis loopt is inderdaad vrij druk. Wij hebben er echter helemaal geen last van gehad. Wat jammer is, is dat de appartementen geen eigen terras of balkon hebben, maar rond het huis zijn voldoende mogelijkheden om te zitten (ook in de zon). Zwembad is netjes, met voldoende ligstoelen. De beheerder spreekt naast Italiaans ook Duits. Dat je maar 1 set handdoeken krijgt is in dit soort accomodaties in Italie heel normaal. Wij nemen dan ook altijd eigen handdoeken mee.

Lazise is een leuk plaatsje, en je zit op een steenworp van het prachtige Verona.

Gereisd met partner in juni 2008

Ruim appartement in mooie omgeving

Tjitske, 23-6-2008

Gereisd met partner in juni 2008

Nico, 23-5-2008

Het appartement is zeer ongezellig en zeker NIET rustig, licht aan een drukke weg en de vochtplekken staan op de muur. Het matras van het tweepersoonsbed is erg slecht en ook de slaapbank is kwa kwaliteti niet van deze tijd. Een terras aan het appartement is erg klein en omringt door een hek met worteldoek (zwart), zon komt niet of nauwelijks op dit terras. De lokatie is net even te ver van Lazise, een auto is absoluut nodig. De ontvangst was niet al te vriendelijk, de beheerder spreekt alleen italiaans en is verder niet aanwezig. Via hotelplan kregen we slecht éénmaal (bij aankomst) een tweetal handdoeken, na telefonisch contact met Hotelplan blijkt dit bij alle Hotelplan boekingen standaard te zijn. Wij hebben dit nog nooit meegemaakt.
Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Colombare Teboi in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Colombare Teboi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Colombare Teboi scoort een 6.75 uit 10 op basis van 8 reviews.