Hotel Casa Mia ***

Casa Mia
8,9

6 reviews over Hotel Casa Mia in het Nederlands

Even een tussen vakantie van 2 weken.

Familie Ansems, 19-8-2017

Mooie kamers en goed ontbijt, verzorgd door vriendelijk personeel. Goed verzorgde kamers, welke iedere dag schoongemaakt worden. Mooi uitzicht op de omringende bergen. Mooie ligweide met buitenzwembad. Gewoon fantastisch.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Goed verzorgt hotel, vriendelijk personeel

Scheres, 3-9-2014

Hotel casa mia is een 3 verdiepingen tellend hotel welke beschikt over kleine kamers welke wel zeer goed verzorgt zijn. Het is gelegen aan de doorgaande weg 20 minuten lopen van Lazise. Achter het Hotel ligt een mooi zwembad met een mooie tuin en voldoende ligstoelen voor iedereen.

Zeer vriendelijke bediening, ook aan het zwembad. Het restaurant is zeer goed, 's avonds een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2014

beetje oude glorie, maar ok!

luc, 9-8-2011

kamers zijn wat klein, en beetje ouderwets. ook de badkamer is matig. hotel is verder zeker ok. wij zouden zeker terug komen. het hotel is nog best groot, maar zeer belangrijk niet masaal! als je de luxe van kamer kunt missen zeker een aanrader!
    Gereisd met partner in augustus 2011

Mooi hotel

Monique, 13-8-2010

Wij zijn vorige week 5 dagen in Hotel Casa Mia geweest. We hebben wel echt de hoofdprijs betaald voor een 3 pers. kamer. We hadden een gerenoveerde kamer, maar echt groot was de kamer niet. Het hotel is goed en heeft een prachtig eigen zwembad. Ook mag je gebruik maken van camping ''La Quercia", welke ertegenover ligt. Dat is ideaal.

De eigenaars waren heel vriendelijk, maar het overige personeel was denk ik niet zo blij dat wij met 2 kleine kinderen waren.

De gasten waren over het algemeen wat ouder.

Wel een leuk hotel op loopafstand van Lazise.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Prima service

Harold, 16-11-2009

Personeel doet echt z'n best. Wij vroegen of men kamer voor vrienden, die later zouden komen kijken, vast konden houden - geen enkel probleem. Gratis internet, eigen zwembad. Deel van de kamers is recent mooi gerenoveerd.
      Gereisd met partner in mei 2009

super

levers, 31-8-2009

Prijs kwaliteit is echt goed!!! genoeg parkeerplek, mooi zwembad, lekker ontbijt. gewoon goed!
      Gereisd met partner in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casa Mia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Mia in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Mia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Mia scoort een 8.87 uit 10 op basis van 6 reviews.