Camping Paradiso **

Paradiso
4,2

Onvoldoende

3 reviews over Camping Paradiso in het Nederlands

Fantastisch uitzicht, camping met veel potentie

Jan-Koenraad Veenstra, 18-8-2016

We hebben de camping gevonden na een. Lange zoektocht (alles bezet in de regio). We waren blij dat we wat gevonden hadden. Echt een fantastische plek mbt uitzicht. Daarnaast was de ervaring dat de eigenaar erg behulpzaam was en graag zijn camping aan de man wilde brengen. De camping is te bereiken via een steile weg (wellicht een uitdaging voor caravans). Daarnaast is het sanitair erg simpel en zou naar mijn mening volledig vervangen moeten worden, maar het uitzicht maakte het elke dag weer goed. Er is geen broodservice of wifi (althans niet toen ik er was). Het restaurant is geweldig en Italiaanser krijg je het niet. Als je geen probleem hebt met een simpele camping en je hebt geen. Kleine kinderen, dan, is dit een fantastische plek. Met een beetje effort door de eigenaar kan het een fantastische charme camping worden.
Gereisd met partner in augustus 2011

Goed voor 1 keer

Paul, 26-7-2015

2 sterren etaleren schept een bepaald verwachtingspatroon doch... positief is de zeer rustige ligging met zicht op Gardameer. Hiermee is dan ook alles gezegd. Sanitair : enkel warm water 's morgens, geen toiletpapier, Franse wc's en om 22.00u alle lichten uit.

Geen wifi, geen zwembad, geen ontbijtmogelijkheden (nochtans restaurant van zelfde familie). Dichts bijzijnde bakker ligt op 4 km afstand enkel.

Bij aankomst dient exact aantal verblijfsdagen opgegeven te worden en hiervan kan niet afgeweken worden zonder een ellenlange en voor klant beledigende discussie met de eigenaar-duiveltje-doet-het-al. (hij pretendeert 16u per dag te werken en laat verstaan dat klant op vakantie is en duidelijk niet zo hard als hijzelf werkt !!!) Nog nooit meegemaakt tijdens 30 jarige campeerervaring.

Over restaurant kan ik geen uitspraken doen, door gedrag van uitbater geen zin gehad om te proberen.

Kortom : de uitbater kon geen vakantiebeleving bij mij oproepen

Gereisd met partner in juli 2015

gaaf uitzicht!

Karen Klompenmaker, 15-8-2014

Simpele camping, puur voor t uitzicht gegaan. Staanplaats is prima. Ontvangst is erg vriendelijk. Familie-eigenaar-kok-onderhoudsman Hij is alles in 1. Toiletgebouw is verouderd maar werkt prima. Geen wifi aanwezig.

Naar t Gardameer is nog wel 4 kilometer naar beneden. Geen strandje direct beneden bij de weg. Dan moet je eerst naar Gagnano.

Voor kinderen is er niets te doen. Wel heerlijk gegeten, Het uitzicht vanaf t terras in t restaurant is geweldig.

En de pizza's zijn uit de steenoven superlekker. Prima als doortrekcamping. Maar in Italie willen ze eigenlijk dat je meteen aangeeft hoelang je blijft en voor 1 nacht doen ze geen moeite.

Gereisd anders in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Paradiso in Gargnano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Paradiso scoort een 4.2 uit 10 op basis van 5 reviews.