Hotel Ville Montefiori

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ville Montefiori bij :

1 review over Hotel Ville Montefiori in het Nederlands

Steven, 20-8-2007

Wij hebben een week gelogeerd in Ville Montefiori. Het hotel is gelegen in een heuvel tussen ontzettend veel bloemen en beschikt over 3 apparte villa's, de standaardkamers, superieurekamers en deluxekamers. De inrichting is héél klassiek. Het hotel telt 58 kamers, maar wij waren daar met 28 (hoogseizoen), zwembad vaak voor u alleen. Het zwembad is mooi en ook de bijhorende grote tuin met een toren waarin je kunt wandelen. Keuken toont gastronomisch of je in een echt restaurant zit, en je kan kiezen uit 3 diverse dingen. De kwaliteit van het eten verschilde van dag tot dag. De parking bij het hotel is ruim en gratis. Heel gastvriendelijk. Drank is er duur (het is dan ook een luxe hotel). Ville Montefiori is niet bepaald het hotel waar ik nog zou terugkeren.
Gereisd anders in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ville Montefiori in Gardone Riviera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ville Montefiori zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ville Montefiori scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.