Hotel Touring **

Touring

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Touring bij:

1 review over Hotel Touring in het Nederlands

leuk hotel in Gardone Riviera

d_hallensleben, 26-9-2010

Hotel Touring is een ouder hotel aan de drukke doorgaande weg langs het Gardameer richting Salo. Via een smalle straat bereik je de priveparkeerplaats achter het hotel. Wij hadden een kamer aan de achterkant dus geen last van de drukke doorgaande weg. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Je kunt er fantastisch lekker eten in het restaurant, wij kozen ervoor om in de eetzaal te eten, omdat wij het buiten te veel hinder van de langsrijdende auto's hadden, Het hotel heeft één minpuntje , er is geen airco, het was in de eetzaal 's avonds en in de kamer 's nachts warm, wij zaten op de begane grond, dus moesten de houten luiken gesloten blijven waardoor er maar weinig frisse lucht binnen kon komen. Tegenover het hotel kun je via een korte weg naar het openbare strandje aan het Gardameer. Wij hebben het als overnachtingshotel gebruikt, maar zullen er geen langere periode in willen verblijven.
Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Touring in Gardone Riviera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Touring zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Touring scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.