6,2

Matig

66 reviews over Hotel Sport Olimpo in het Nederlands

Gardener blijft een mooie locatie voor vakantie

Ruud, 2-5-2017

Hotel is wat verouderd maar de daar is de prijs naar. Goede service zeer vriendelijk personeel.

Centrum garde op +-700m wel stijlen helling berg op.

Gereisd met partner in januari 2015

Lekker eten. Hotel kan wat opfrissing gebruiken

Stijn, 8-1-2017

Vriendelijke ontvangst. Lekkere maaltijden. Wij kregen een kamer in het oudere gedeelte - zonder balkon en airco. Wij werden namelijk naar dit hotel, onverwachts doorverwezen door een zeer groot overboekingsprobleem in het zusterhotel palm en suites.

Het hotel ligt een eindje wandelen van het meer verwijderd.

Zwembad is relatief koud maar proper.

Maaltijden a la carte keuze en verzorgd.

Meer een drie sterren waard.

Gereisd familie in juli 2016

nooit meer

jeroen, 18-8-2015

Zeer oud hotel, ouderwets uiterlijk.

Slecht smakeloos eten op rieten stoelen waar de stukken uit liggen.

Ontbijtbuffet met droog brood, verkleurde vleeswaren etc.

De weg naar Garda loopt zeer stijl naar beneden, dit is met deze temperaturen niet te doen !!

De bedjes bij het zwembad worden om 8 uur s'ochtends reeds bezet met handdoeken.

Dus na een bezichtiging van de omgeving is hier geen plaats meer, er zijn er veel te weinig.

Kortom nooit meer.

Gereisd familie in augustus 2015

sovjet vakantiekamp jaren 30

jacqheuvel, 6-8-2014

Met een woord SMERIG. Kan er niet anders van maken, wat een vies en onvriendelijk hotel. Binnen ontbijten (onverzorgd en vies) en dineren met 30 graden, overal schimmel, gevaarlijke ligging, lopen vanuit hotel naar Garda zeer gevaarlijk! Gebouwen zijn zwaar verouderd en onderhoud is er al jaren niet meer gepleegd. Nee eens maar nooit meer!
Gereisd familie in juli 2014

Voor ons wederom een aanrader!

Adri, 26-7-2014

We huren zelfstandig bij de receptie een appartement en zij doen mooie aanbiedingen. Meestal worden er meerdere locaties aangeboden.

Je kan gebruik maken van alle faciliteiten van het hotel alsmede de prachtige tennisbanen.

Alles is weliswaar wat gedateerd, maar dat heeft ook zijn charmes.

Gereisd met partner in juli 2014

Prima locatie

Henk Gubbels, 6-8-2013

Een leuk hotel in deze prijscategorie. Maar je moet je niet laten leiden door het achterstallig onderhoud aan het gebouw op zichzelf. Wil je super-de-luxe dan moet je hier niet zijn. Ben je tevreden met eenvoudig maar goed voor een redelijke prijs dan is dit een goede keuze.

We waren met twee 70+ mensen en voor hen was de ligging niet goed, de heuvel richting dorp is vrij steil. Dit in combinatie met de warmte is niet ideaal. Voor onze twee kinderen (11 en 14) was het een prima plek.

Kortom: Een prima locatie om te verblijven

Voor en tegen.

Voor:

- Eten is prima, zowel ontbijt als avondeten.

- Zwembad is oké.

- Bedden goed, kamers goed en schoon.

- Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Tegen:

- ligging is voor ouderen minder geschikt i.v.m. de heuvel richting dorp.

- Het gebouw heeft achterstallig onderhoud, daar moet nodig wat aan gebeuren.

- Airco laat te wensen over.

Gereisd familie in juli 2013

Je moet er van houden

Wampie, 19-7-2013

Een mooi hotel bestaande uit verschillende gebouwen. Ligt op een heuvel van 10% aan een onveilige weg. Dat betekent flink klimmen en oppassen!

Het diner gaat in twee groepen 18.30 en 20.00 uur. Neem vooral de groep van 20.00 uur als je niet in sneltreinvaartje volgepropt wil worden. Eten is niet slecht maar precies geproportioneerd. De keuze is beperkt. De saladebar (1e voorgerecht) is uitgebreid maar en wordt redelijk aangevuld als je in de tweede groep gaat eten. Tweede voorgerecht bestaat uit pasta. Hoofdgerecht uit vis/vlees/of iets dat vegetarisch lijkt.

Ontbijtbuffet is goed.

Zwembad is heerlijk maar wat ligstoelen betreft geldt 'op is op'.

Wij hadden een prachtige suite met groot balkon en tuin.

De andere kamers waren matiger en direct aan het restaurant of zwembad.

Wat wij hoorden van anderen waren de kamers behoorlijk gehorig.

Door het systeem van de chincherini groep heb je weinig contact met de mensen die werkzaam zijn in het hotel.

De bar is goed. De service ook!

Gereisd met partner in juli 2013

Verschrikkelijk hotel!

Lorenzini, 1-5-2013

Hotel kamers zijn erg vies! schimmel in de bad kamers, de "airco" waren wat gaatjes in de muur die vol bezaaid zat met stof en viezigheid , bloed in de lakens en er hing een vieze rioollucht. Ook het zwembad was aan de rand bezaaid met algen.We hoopten op lekker italiaans eten nou he was net binnen te houden! Ook dit hotel is niet kindvriendelijk overal achterstallig onderhoud.Daarbij staat er op de website dat het een rolstoel vriendelijk hotel is maar dat kun je niet echt zeggen als het boven op een berg ligt dat 800 meter stijl omhoog loopt! Jammer maar bij thuiskomst had ik ook nog een Parasiet opgelopen afkomstig van die smerige bedden!! Wij zijn absoluut geen moeilijke mensen en nemen met weinig genoegen maar dit was de slechte hotel ooit!!!!! Beste mensen boek dit hotel niet ,tenzij dat je hiermee genoegen neemt. Groetjes
Gereisd met partner in september 2012

Mooie omgeving

Kino, 8-7-2012

Hotel ligt erg gunstig op ongeveer 5 min van het Gardameer.

Wij zaten in een soort Villa in een tuin, met mooi uitzicht. De kamers waren netjes, eten prima en personeel aardig. Wat de prijs / kwaliteit betreft een prima hotel.

Gereisd met partner in juni 2012

mooie accomodatie

F.Hogeterp, 24-12-2011

alles goed voor elkaar. ruime kamers, goed schoon gehouden. vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sport Olimpo**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sport Olimpo in Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sport Olimpo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sport Olimpo scoort een 6.23 uit 10 op basis van 69 reviews.