Beoordelingen Hotel Marco Polo***

Marco Polo***
125 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Marco Polo***
Via dei Cipressi, I-37016, Garda

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marco Polo*** in Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marco Polo*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Marco Polo scoort een 6,6 uit 10, op basis van 125 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marco Polo*** in Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marco Polo***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Marco Polo*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 81 vakantiefoto's van Hotel Marco Polo*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Marco Polo*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Hotel Marco Polo*** met andere accommodaties in Garda.
Even geduld a.u.b.

6,4
6,1
6,5
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Vergane glorie"vertalen
Monique Bicker
4,0

16-08-2014 Ernstig verouderd hotel, hier kan een blind paard geen schade aanrichten. Heeft dringend een opknapbeurt nodig. Alleen het uitzicht over het Gardameer is mooi. De kamers zijn zeer gehorig en bloedheet, geen airco of ventilator. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk, dagelijks wordt er schoongemaakt. Geen echte handdoeken maar een soort hydrofiel doeken om je mee af te drogen. Ontbijt en diner zijn prima. Al met al geen aanrader.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Gillend naar huis"vertalen
rifsouren
2,0
5,0

30-07-2014 Basic rustig gelegen Hotel dat nodig een flinke opknap beurd nodig heeft. weinig te doen in en rondom het hotel, tuin een grote wildernis met loshangende stroomkabels.
Kamers heel eenvoudig zonder airco, terrasje of Balkon heeft alleen 2 stoeltjes. badkamer gemeleerd met zwarte schimmel.
Eten erg eentonig, bijna elke dag hetzelfde. Ontbijt buffet erg sumier in keuze.
jammer van het Geld en voor ons nooit Meer!

met vrienden, Juli 2014
"Geen aanrader"vertalen
Sef
8,0

17-08-2014 Na veel verschillende soorten reacties gelezen te hebben over deze accommodatie toch besloten af te gaan op meer positieve reacties en geen 5sterren plek te verwachten. Ook met deze lagere verwachting viel de accommodatie echt tegen. Er is veel achterstallig onderhoud en het mooie groen waar over gesproken wordt bij touroperator is dan ook niet echt meer van toepassing. Je hebt het gevoel in een verdorde (ondanks de regen die wij regelmatig hadden ;)), niet bijgehouden rommelig tuinachtig iets te zijn beland.
Bij aankomst alles behalve een vriendelijk ontvangst. Kregen enkel sleutel in handen met als enige instructie: 'om de hoek links'. Dus eerst (na een lange, vermoeide reis) 10 min zelf op zoek naar onze kamer!!
Het plaatsje Garda is absoluut leuk en gezellig. Ook één van de zwembaden is top! Dit heeft eea goed gemaakt!
Bij een aantal nachten hevige regen en storm hadden we behoorlijke lekkage in onze kamer.
Al met al genoten aan het zwembad maar verder echt een teleurstelling!!!

met partner, Mei 2014
"Valt tegen"vertalen
mouthaan
8,0

19-06-2014 Eenvoudig hotel, ,omgeving is mooi maar het uitzicht van de accommodatie is belabberd. Eerst hadden we een kamer met een inpandig balkon. Het uitzicht was alleen daken. Gevraagd naar een andere kamer, oké nu met uitzicht op de auto's van het parkeerterrein! Vies balkon, de deur van het balkon sluit met een eenvoudig schuifje! Inbreken is dus niet moeilijk. Deze kamer was in een dependance, villa roses!! Via touroperator gevraagd om een andere kamer, maar alle kamers waren bezet. Wel wordt beloofd dat het balkon schoongemaakt zal worden. Moet denk ik nu nog gebeuren.

met partner, Apr. 2014
"Sober hotel, prachtige ligging!"vertalen
Mirjam Wietsma
8,0

26-05-2014 Verouderd hotel, maar schoon en vriendelijk personeel. Kamers schoon en dagelijks prima schoongemaakt. Neem je eigen dekbed mee, als je niet onder dekens wil slapen! Wel wat gehorig! Ligging prachtig, mooi uitzicht over meer, lopend prima te doen naar Garda. Eten prima, grote eetzaal, wat massaal, maar goed geregeld. Genoeg variatie. Dag van te voren keuze maken voor avondmaaltijd, daarnaast genoeg nog bij buffet te kiezen. Al met al, verouderd, prima onderkomen.

"Fijne vakantie gehad.."vertalen
van hoeck elga
9,0

17-09-2013 ik weet niet waar sommige het halen dat marco polo niet goed zou zijn..ok de kamers zien er een beetje ouderwets uit maar dat heeft juist zen charmes..elke dag worden ze proper gemaakt.elke dag hadden we verse handdoeken..het eten was ook in orde.zowel het ontbijt als het avondmaal..we zijn zekerst nooit met honger buiten gegaan en is niet waar dat het vlees der ligt te koken door de warmte..men zet er schotels en niet teveel in één keer maar vult het telkens weer aan bij het ontbijt..ook heel behulpzaam personeel..steeds heel vriendelijk...ik vraag me af waarom mensen dit afbreken..ik denk als ze thuis zijn der bij velen zekerst niet zoveel op hun ontbijttafel staat :-) de prijs valt ook heel goed mee voor wat je krijgt.. schitterend uitzicht ook over het gardameer..ik zal er zekerst nog terug gaan..

"Minder dan verwacht"vertalen
Stephan
5,0

08-09-2013 Komen net terug van 12 dagen Italië.
Hotel was redelijk maar helaas niet naar de behoorde hygiëne.
Badkamer was vies,de slaapkamer erg stoffig en erg gehorig.
Het ontbijt was simpel en het avond eten erg slecht!(avond ervoor al beslissen wat je de volgende dag wil eten)
Wij aten geregeld op het terras rond het Garda meer, niet duur maar wel erg lekker + gratis wifi.

Zwembad was prima maar wel verouderd.
Niet geschikt voor invalide.
Veel Duitsers.

Evengoed een prima vakantie gehad.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Prima hotel voor verblijf aan Gardameer"vertalen
JanvdV
8,0

13-08-2013 Het hotel is inmiddels wat verouderd, maar wordt door uiterst vriendelijk personeel netjes en schoon gehouden.
Het hotel ligt op loopafstand van een publiek toegankelijk strandje aan het meer en het centrum van het plaatsje Garda.
Er zijn twee zwembaden waarvan de een mooi en de ander fantastisch is!
Het eten is, alhoewel geen 'Haute Cuisine', prima met een heerlijk saladebuffet en dagelijkse keuze tussen verschillende gerechten.
Kamers worden elke dag goed schoongehouden en verzorgd en voorzien van schoon bedlinnen en handdoeken.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Hele leuke vakantie gehad!"vertalen
Claire
7,0

27-08-2013 Het hotel is misschien verouderd en niet zo goed onderhouden, maar wij hebben een top vakantie gehad. Ligt er ook aan met welke insteek je er heen gaat. Wij gingen last minute voor een prikkie met zn drieën 9 dg naar dit hotel incl hp. Het ontbijt is magertjes, maar je hoeft dan ook niet voor broodje de berg af.. Zwembaden zien er netjes uit, mogen wel iets schoner en warmer, maar wij hebben ons er goed in vermaakt. Heerlijke ligbedjes bij de rustige pool. Laat je alleen niet afschepen bij overboeking en ga niet voor de upgrade naar hotel Jolanda. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw, welke netjes en ruim en schoon was. Avondeten iedere dag genoeg keus en in twee shifts.

"Nooit meer"vertalen
Rob
1,0

26-08-2013 Het was 30 jaar geleden ongetwijfeld een mooi hotel, maar er is 30 jaar ook geen onderhoud gepleegd. Een gat in het balkondeur, dood beest op de grond, spinnenraggen bij het plafond, in de badkamer zat een vieze grote tor. Op de borstwering van het balkon zat tot aan de rand toe vol met schimmel en alggroei. Dit kan je ook wegspuiten met een hogedrukspuit.
1 nacht regen gehad en overal stonden emmers ivm lekkages.
Wij kregen in eerste instantie een 2pers kamer, terwijl ik een 4pers kamer had geboekt. Na wat stennes geschopt te hebben en het spreken van de manager, kregen we grotere kamer, een 3 perskamer deze keer.
Het eten was bar en boos. Als je geen jam lust heb je dus al een probleem s' ochtends. De eieren waren zo hard doorgekookt, dat ze groen waren.
's Avonds bij het eten, als je niet op tijd bent, heb je restjes, want op is op.
Ik raad echt alle Nederlanders af om naar dit hotel te gaan.
Zwembadwater was gemiddeld 19 graden in allebei de zwembaden.
Het meer is zelfs nog warmer!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?