Beoordelingen Hotel Marco Polo***

Marco Polo***
120 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Marco Polo***
Via dei Cipressi, I-37016, Garda

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marco Polo*** in Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marco Polo*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Marco Polo scoort een 6,7 uit 10, op basis van 120 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marco Polo*** in Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marco Polo***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Marco Polo*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 81 vakantiefoto's van Hotel Marco Polo*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Marco Polo*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Hotel Marco Polo*** met andere accommodaties in Garda.
Even geduld a.u.b.

7,2
6,4
6,2
6,5
Toon score en beoordelingen van:
"Fijne vakantie gehad.."vertalen
van hoeck elga
9,0

17-9-2013 ik weet niet waar sommige het halen dat marco polo niet goed zou zijn..ok de kamers zien er een beetje ouderwets uit maar dat heeft juist zen charmes..elke dag worden ze proper gemaakt.elke dag hadden we verse handdoeken..het eten was ook in orde.zowel het ontbijt als het avondmaal..we zijn zekerst nooit met honger buiten gegaan en is niet waar dat het vlees der ligt te koken door de warmte..men zet er schotels en niet teveel in één keer maar vult het telkens weer aan bij het ontbijt..ook heel behulpzaam personeel..steeds heel vriendelijk...ik vraag me af waarom mensen dit afbreken..ik denk als ze thuis zijn der bij velen zekerst niet zoveel op hun ontbijttafel staat :-) de prijs valt ook heel goed mee voor wat je krijgt.. schitterend uitzicht ook over het gardameer..ik zal er zekerst nog terug gaan..

"Minder dan verwacht"vertalen
Stephan
5,0

8-9-2013 Komen net terug van 12 dagen Italië.
Hotel was redelijk maar helaas niet naar de behoorde hygiëne.
Badkamer was vies,de slaapkamer erg stoffig en erg gehorig.
Het ontbijt was simpel en het avond eten erg slecht!(avond ervoor al beslissen wat je de volgende dag wil eten)
Wij aten geregeld op het terras rond het Garda meer, niet duur maar wel erg lekker + gratis wifi.

Zwembad was prima maar wel verouderd.
Niet geschikt voor invalide.
Veel Duitsers.

Evengoed een prima vakantie gehad.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Prima hotel voor verblijf aan Gardameer"vertalen
JanvdV
8,0

13-8-2013 Het hotel is inmiddels wat verouderd, maar wordt door uiterst vriendelijk personeel netjes en schoon gehouden.
Het hotel ligt op loopafstand van een publiek toegankelijk strandje aan het meer en het centrum van het plaatsje Garda.
Er zijn twee zwembaden waarvan de een mooi en de ander fantastisch is!
Het eten is, alhoewel geen 'Haute Cuisine', prima met een heerlijk saladebuffet en dagelijkse keuze tussen verschillende gerechten.
Kamers worden elke dag goed schoongehouden en verzorgd en voorzien van schoon bedlinnen en handdoeken.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Hele leuke vakantie gehad!"vertalen
Claire
7,0

27-8-2013 Het hotel is misschien verouderd en niet zo goed onderhouden, maar wij hebben een top vakantie gehad. Ligt er ook aan met welke insteek je er heen gaat. Wij gingen last minute voor een prikkie met zn drieën 9 dg naar dit hotel incl hp. Het ontbijt is magertjes, maar je hoeft dan ook niet voor broodje de berg af.. Zwembaden zien er netjes uit, mogen wel iets schoner en warmer, maar wij hebben ons er goed in vermaakt. Heerlijke ligbedjes bij de rustige pool. Laat je alleen niet afschepen bij overboeking en ga niet voor de upgrade naar hotel Jolanda. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw, welke netjes en ruim en schoon was. Avondeten iedere dag genoeg keus en in twee shifts.

"Nooit meer"vertalen
Rob
1,0

26-8-2013 Het was 30 jaar geleden ongetwijfeld een mooi hotel, maar er is 30 jaar ook geen onderhoud gepleegd. Een gat in het balkondeur, dood beest op de grond, spinnenraggen bij het plafond, in de badkamer zat een vieze grote tor. Op de borstwering van het balkon zat tot aan de rand toe vol met schimmel en alggroei. Dit kan je ook wegspuiten met een hogedrukspuit.
1 nacht regen gehad en overal stonden emmers ivm lekkages.
Wij kregen in eerste instantie een 2pers kamer, terwijl ik een 4pers kamer had geboekt. Na wat stennes geschopt te hebben en het spreken van de manager, kregen we grotere kamer, een 3 perskamer deze keer.
Het eten was bar en boos. Als je geen jam lust heb je dus al een probleem s' ochtends. De eieren waren zo hard doorgekookt, dat ze groen waren.
's Avonds bij het eten, als je niet op tijd bent, heb je restjes, want op is op.
Ik raad echt alle Nederlanders af om naar dit hotel te gaan.
Zwembadwater was gemiddeld 19 graden in allebei de zwembaden.
Het meer is zelfs nog warmer!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Nooit meer"vertalen
Alex
3,0

15-8-2013 Vernamen 1 week voor vakantie van touroperator dat ons huisje Parco del Garda was overboekt. Ik lees dat dit bij meerdere gasten is gebeurd!! Kregen in dit hotel 2 kamers incl. Halfpension en drankjes bij eten. Moesten drankjes toch betalen, touroperator niet te bereiken. Zeer gehorig, zeer gedateerde kamers, bubbelbad zonder stop dus niet te gebruiken. Zeer slecht ontbijt, moesten bestek en servies van de tafels pakken. Keiharde broodjes, slecht gekookte eieren, fruit uit blik, voldoet niet aan het aantal gasten en aan een 3 sterren hotel. Avondeten acceptabel maar eenvoudig. Foto's op site touroperator geven totaal ander beeld. Wifi E5 voor 3 uur, alleen in lounge. Personeel receptie onvriendelijk en niet servicegericht. Mooi zwembad maar onvoldoende ligbedden, handdoeken worden al neergelegd. Pizzaria bij zwembad heerlijk! Uitzicht mooi! Makkelijk te lopen naar Garda. Zijn na 4 dagen weggegaan en hadden beter moeten luisteren naar de berichten op beoordelings website

met jonge kinderen, Juli 2013
"Valt wel mee"vertalen
W.Evendik
5,0

31-7-2013 Een hotel met plussen en minnen. Prijs/kwaliteit goed. Sobere kamer en ontbijt.
Neem ventilator mee. Geen werkende airco. Mooie ligging en mooi zwembad. Leuke pizzeria op het terrein (niet gratis) bij het grote zwembad.Plaatsje Garda is loopbaar en leuk.
Niet geschikt voor minder validen.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Te veel gericht op Duitsers"vertalen
Joeri
6,0

16-8-2013 Van 25 juli tot 9 augustus in dit hotel geweest. Het hotel is te zeer gericht op Duitsers. Ik heb niks tegen Duitsers, absoluut niet, maar als ik in Italie ben en ze mij ´s morgens aanspreken met "gutemorgen" i.p.v. buongiorno dan kan ik volgende keer beter in Aken op vakantie gaan. Evenals het ontbijt. Worsten bij een Italiaans ontbijt heb ik nooit eerder gezien. Voor de rest was het eten wel goed. Zwembaden waren wel top evenals de sloveense barvrouw en de barman van Bangladesh. Altijd met een lachende gezicht van de partij. Top. Hotel is niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn. Wel een prachtig uitzicht vanop het terras.

met partner, Juli 2013
"Goede Prijs/kwaliteit verhouding"vertalen
Ben
5,0

2-8-2013 Goed Hotel eten is goed, personeel is vriendelijk.
Hotel en kamers wat achterstallig onderhoud

met partner, Juli 2013
"Leuk verblijf"vertalen
Rien
6,0

8-8-2013 Evenals twee voorgaande jaren dit hotel vroeg geboekt, 12/2012, om zeker van een kamer te zijn. Bij aankomst kon men bij de receptie niets garanderen moesten tot 15.00 uur wachten of er een kamer beschikbaar was??? Gevraagd om een kamer in het hoofdgebouw. Kregen uiteindelijk de slechtste kamer van het gebouw tegenover de lift en de trappen. (zeer rumoerig) Kamer, basic, airco werkt nergens. Vriendelijk personeel in het restaurant. Receptie minder vriendelijk, tikkeltje arrogant.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?