6,2

Matig

136 reviews over Hotel Marco Polo in het Nederlands

Beetje gedateerd

Yvo, 31-7-2017

Beetje gedateerd hotel.redelijk schoon.eten redelijk.3 gangen.salade zelf opscheppen.rest bediening aan tafel.personeel vriendelijk.zwembad mooi.voor wat we betaald hebben ..geen klagen.vorige beoordeling belachelijk....ga maar lekker eerder naar huis....te stom voor woorden.
Gereisd met partner in juni 2017

Avoid! Avoid! Avoid!

Nick, 26-7-2017

Tja, waar te beginnen. Na een heerlijke week in Oostenrijk zouden we door gaan naar een mooie en warme week aan het Gardameer. Er komen was een uitdaging. De weg omhoog was stijl en smal, helemaal met tegenliggend verkeer. Parkeren was een drama. Na een goede 10min wachten op de parkeerplaats, kwam er een plek vrij. De persoon had zijn bocht niet goed ingeschat en belande met zijn achterbumper tegen de boom. Kan aan zijn rijvaardigheid liggen maar smal en lastig was het in ieder geval wel. Na een half uur kregen we eindelijk de kamers aangewezen. Dit was een bijgebouw en deze kamers zouden naast elkaar moeten zijn. Dit was dus niet het geval en we zaten een verdieping onder elkaar. De kamers waren bloedheet, zeer gehorig, gedateerd, vreselijke bedden en vies. De muren zaten onder het smeer, spinnenwebben in alle hoeken en de kraan in de douche roestte nog net niet van de muur af. Geen koelkast, airco of überhaupt genoeg stopcontacten voor iets elektrisch.

Privacy was er ook niet want op het balkon zag je de buren direct naast je. Prachtig uitzicht op de parkeerplaats. Omdat we de hele dag gereisd hadden, hadden we enorme honger en gingen overleggen of we wel bleven op de deze vreselijke locatie. Eetzaal was de enige zaal met airco, waar het te doen was. Personeel was niet vriendelijk. Het systeem werkt nogal vreemd in dit hotel om eten te krijgen. Via een briefje voor de volgende dag, moet je de keuze maken uit een drietal gerechten voor de volgende dag. Geen idee hoe dat zat. De salades waren niet gekoeld en de warme gerechten waren lauw of zelfs koud. Hoofdgerecht kwamen ze langs brengen en scheppen ze op voor je. Zeg je nee dan scheppen ze gewoon lekker door. Dit hebben we met z’n 4en niet opgegeten want het was zo zout dat je spontaan hartkloppingen kreeg. Drinken moet je apart betalen voor nogal forse prijzen. Hier staan ze op te springen dat je dat direct na het eten contant betaald.

We hadden toen besloten dat we hier geen minuut langer wouden blijven. In overleg met de receptiemedewerker en de manager hebben we nog andere kamers mogen bezichtigen maar dit was geen haar beter dan waar we nu zaten. Geld terug doen ze niet, dus we hebben de koffers niet eens uitgepakt en zijn diezelfde avond naar nog geen 2 uur in het “hotel” te hebben gezeten vertrokken naar huis. Een grote teleurstelling, GA HIER DUS NIET HEEN!

Gereisd familie in juli 2017

Redelijk hotel maar verouderd

Wouter Schouten, 10-8-2016

Redelijk 3 sterren hotel.

Prijs kwaliteit opzich goed. Wij hadden een kamer in het bijgebouw met uitzicht op een ander hotel. Bij de boeking aangegeven graag zicht op het meer te hebben. Kamer werd redelijk schoon gemaakt. Alleen t geen wat in het zicht lag. Niet goed over de kasjes en in de hoekjes. Badkamer was ook gedateerd zonder ventilatie vandaar dat er schimmels op de muur zaten in de badkamer. Minpuntje was ook geen wifi in de kamer. Enkel in de lobby van het hotel.

Avond eten hebben we 1 keer gedaan. Je kunt uit salades kiezen en daarna krijg je 2 gangen. Je zit er wel vol van. Wij gingen liever elke dag uit eten in een ander restaurantje in een dorpje.

Ontbijt was ook wel goed. Niet veel keuze in broodjes helaas. Maar wel lkkr gegeten.

Helaas geen verse sapjes of fruit. En de koffie automaat. je proeft echt dat t automaten koffie is. Niet iets wat je verwacht van italianen

Al met al wel van onze vakantie genoten.

Maar of we dit gedateerde hotel nog eens nemen

Gereisd met partner in juli 2016

Goede prijs kwaliteid

Bakker, 26-9-2015

Goed verblijf gehad, hotel met 3 italiaanse sterren. Ontbijd goed met genoeg keus, avondeten ook goed met salade buffet. Hebben elke keer ons buikje rond gegeten. Vriendelijk personeel, bediening zowel receptie. Het ligt ook veel aan jezelf hoe je bent.....

Hebben kamer gehad in een bijgebouw, balkon naar Gardameer toe, met gelukkig rustige buren.

Gereisd met partner in september 2015

Nooit meer!

Karin, 18-8-2015

Voor wij op vakantie gingen las ik de beoordelingen van de Marco Polo bezoekers. Sommigen beschreven het hotel als "horror hotel". Toen dacht ik dat het overdreven was, maar helaas ook wij hebben een negatieve ervaring. Geen airco op de kamer, geen koelkast waar je een flesje water koel kon houden en dat met de temperaturen rond 30 graden in de nacht. Kamers dagelijks schoongemaakt dat wel, maar alleen wat in het zich was. Afzuiger in de badkamer maakte meer lawaai dan dat hij afzoog en zat helemaal onder een dikke laag stof. Op het balkon en in de kamer liep een hele kolonie mieren. Zwembad bij de hoofdgebouw is oud en kan een opknapbeurt goed gebruiken. Zwembadtrap zat los en scheef. De andere zwembad was wel mooi. Dan het eten als je het wel eten kan noemen. Broodjes zo hard als een steen, eieren die door en door gekookt zijn en de ham die een groenachtig kleur had. Avond eten was nog erger 5 x in 1 week stond een of andere snitzel op het menu. Een verschrikkelijke ervaring!!!

Nooit meer

laura, 13-8-2015

Goede ligging en mooie zwembaden. Helaas niet erg schoon en de oudste leek niet goed onderhouden. Ontbijt was niet geweldig, broodjes haast te hard om te eten. Dineren hebben we in Garde zelf gedaan, betaalbaar en een stuk gezelliger dan zo'n massale eetzaal. Wij zaten in huis Christina en dit was schoon, maar wel erg gedateerd, warm en super gehorig. Je kon het super goed horen als de tv 2 verdiepingen boven je aan stond en het geluid van buiten hield je wakker (blaffende hond op balkon onder ons en baby's die om 6 uur begonnen te huilen). Airco was ook geen luxe geweest, ondanks dat onze kamer de hele dag geen zon had was het er snachts rond de 28/30 graden. In het meer kon je goed zwemmen en op het strand zit een eettentje waar je goed terecht kunt voor de lunch. Altijd hotels in deze prijsklasse maar deze is ons zeer tegen gevallen. Niet voor herhaling vatbaar.

Fantastich

walter, 10-8-2015

Wij waren een week in dit geweldig hotel, kamer was schoon elke dag 4 schone handdoeken,

het eten was er heel goed verzorgt. Een mooi zwembad vriendelijk personeel en prijs kwaliteit verhouding was goed, een opmerking: dat er nog altijd mensen zijn die voor het ontbijt de ligbedden claimen door er handdoeken op te leggen en dan pas 2 a 3 uur later komen.

Gereisd met partner in augustus 2015

Mooi en gezellig hotel in een prachtige omgeving.

eric, 27-7-2015

Goed hotel. Ruime kamers. Goed eten. Water en wijn bij het avondeten inbegrepen is een pluspunt. Mooie tuin en mooi zwembad. Kort bij de stad Garda en kort bij het meer met gezellige strandjes. Veel wandelmogelijkheden. Minpunt was dat we samen met vreemde mensen aan tafel werden gezet. We waren zo niet de enigen.
Gereisd met partner in juli 2015

prima weekje!

Brigitte, 9-6-2015

Hier nu voor de 3e keer geweest. Dit keer kamer in 1 van de bijgebouwen met uitkijk op de parkeerplaats helaas, maar ruim en simpel ingericht, wel vrij gehorig. Badkamer zeer verouderd maar schoon, maken de kamer ook iedere dag goed schoon. Ontbijt is basic, maar lekker.Avondeten is oke, saladebuffet, daarna keuze uit 2 soorten pasta's die altijd zeer smakelijk waren en daarna keuze uit vlees of vis hoofdgerecht. Wij vonden het hoofdgerecht niet altijd even lekker maar opgestaan met honger hebben we nog nooit. Personeel was erg vriendelijk, bij de balie, bar of restaurant werd je altijd begroet en ze doen echt hun best om je een fijne tijd te bezorgen. Garda leuk en gezellig, wel een stukje lopen, stijl en langs een drukke weg maar daarna wel leuk langs de boulevard. Ja, oud en beetje vervallen is het allemaal wel maar als je daar doorheen kunt kijken heb je er een prima vakantie, zeker gezien de prijsklasse waarin dit hotel valt!
Gereisd met partner in mei 2015

Goede prijs! Als je niet teveel verwacht!

xxmarcella-23-xx, 3-3-2015

Het hotel is leuk gelegen alleen alles is nogal verouderd!

Maar voor de prijs die je betaald, is het wel wat je kan verwachten!

Het eten is oke, het ontbijt heb je weinig keus in broodjes..

Je kan smorgens tussen half 8 en half 10 ontbijten, kom niet te laat want dan is het brood taai geworden..

Avondeten om 6 uur of half 8..

Wij gingen liever ergens in Garda eten genoeg niet al te dure restaurantjes..

Maar wat een heerlijk mooie omgeving met 2 geweldige zwembaden, hoe warmer het is.. hoe warmer het water (niet verwarmd)..en een heerlijke pizzeria! Mis het Gardameer nu alweer.. Let wel op erg veel muggen, maar goed dat is logisch met het meer in de buurt..

De kamers worden elke dag schoon gemaakt, maar zijn wel in een verouderde staat

Voor de rest heerlijk genoten 2 weken

Houd rekening met geen airco en soms temperaturen snachts van ruim 32 graden

Gereisd met partner in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Marco Polo*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marco Polo in Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marco Polo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marco Polo scoort een 6.22 uit 10 op basis van 141 reviews.