Hotel Bisesti ***

8,2

53 reviews over Hotel Bisesti in het Nederlands

perfecte ligging

Pauline van den Heuvel, 7-10-2017

Hotel Bisesti is een goed hotel, vooral de ligging, op loopafstand van het stadje Garda en het Gardameer is geweldig. Het eten is goed, iedere dag bij het ontbijt keuze uit 3 verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten.

Een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2017

Ons thuis in Italië

Anna, 7-9-2016

Sommige hotels wil je eigenlijk voor jezelf houden, dit hotel is er zo een. Gelegen in het mooie Garda, op loopafstand van t Centrum en t Meer. Oud famile hotel waar veel gasten weer terug komen. Ik was hier 52 jaar geleden voor t eerst, ben er in de loop der jaren een aantal keren terug geweest en zal hier zeker weer terug komen. De kamers zijn oud, maar schoon, maar dit jaar ging de nieuwe vleugel open en die hadden wij! in 1 woord schitterend! Wat een mooie frisse kamers/badkamers met balcon en airco! Parkeerplaats bij t hotel en een fijn zwembad waar de gasten hun handdoek niet alvast op de stoelen liggen. Ontbijt buffet is goed verzorgd, je wordt gevraagd wat je 's avonds wil eten, prima manier om verspilling tegen te gaan! T eten is goed, eenvoudig en vers en met 3 gangen en een saladebuffet erbij, voldoende. Alleen op vrijdagavond eet je zomers in de tuin en aantal maal per week is er muziek

Al voordat we thuis zijn verlangen we zeker weer terug naar Bisesti!.

Gereisd anders in september 2016

Helemaal naar tevredenheid

Joop & Martha ter Heijden, 25-7-2016

Werkelijk helemaal niks negatiefs te melden over dit hotel. Prachtige ligging vlak bij het meer en het centrum van Garda. Nieuwe junior suites zijn werkelijk prachtig en splinternieuw. Het personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk en het eten is zeer goed. Alles is brandschoon en de tuin ziet er fantastisch uit. Mooi zwembad en goede ligstoelen beschikbaar.
Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bisesti bij:

geweldig het is net als thuis komen

monique essers, 27-2-2016

wij gaan in 2016 voor de 4 keer en het is er nog steeds fijn

als je hier eenmaal geweest bent wil je nergens anders meer

het eten is lekker en er is altijd veel variatie

personeel is zeer vriendelijk en probeert zelfs in het nederlands te praten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Een goed hotel

Mw. J.W.Bakker-Bakker, 2-2-2016

Het was een goed hotel met name het eten was goed er was voldoende en de bediening heel correct en vriendelijk.

Alleen de kamer was voor twee personen wat aan de kleine kant.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Bisesti voor de vijfde keer.

Ben Ruiter, 13-9-2015

Mooie ligging +/- 10 min. lopen van het meer.

Prachtig en schoon zwembad, vriendelijk personeel en eenvoudige maar schone kamers.

Ook regelmatig gezellig live miziek.

Zeker aanbevelenswaardig.

Gereisd met vrienden in september 2015

Zéér zeker voor herhaling vatbaar!!!

Martin Roep, 19-7-2015

Hotel Bisesti heeft bij ons een zeer goede indruk achtergelaten, uiterst vriendelijk receptiepersoneel en bedieningspersoneel,

Elke dag schone en fris ruikende kamer, goed verzorgd ontbijt en leuk en verzorgd terras buiten.

Mooi en schoon zwembad met indien gewenst bediening, comfortabele ligstoelen met parasol. Door de perfecte ligging ben je op loopafstand (5 minuten) van het Gardameer en midden in het gezellige centrum van Garda met volop gelegenheid om lekker te eten of gewoon op een leuk terrasje neer te ploffen. Ook is er voldoende gelegeheid om op een strandje te gaan liggen en om in het meer te zwemmen.

Indien mogelijk ga ik hier in 2016 zeker weer naar terug!

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijk Italiaans Hotel met vriendelijk Personeel

Anna, 10-9-2014

In 1964 kwam ik voor het eerst in dit hotel en ik was meteen onder de indruk van: het Hotel, de ligging(vlakbij centrum) en de vriendelijkheid van de mensen

50 jaar later is dit nog steeds zo. Het Hotel is natuurlijk oud, maar schoon, een aantal kamers zijn gerenoveerd, andere nog in oude staat, maar gelukkig zijn de bedden prima. Ventilator op de kamer, airco te huur.

HP geboekt, Ontbijtbuffet is voldoende, wil je meer dan bestel je dit tegen extra betaling. Voor ons was dit echt niet nodig, verse broodjes, 2 soorten kaas, 5 soorten vleeswaren en fruit, kwark, muesli enz. En gekookt ei.

Ze vragen bij het ontbijt wat je 's avonds wil eten, 3 keuzes voor iedere gang van t 3 gangen menu. Ik vind dit verstandig, zo heb je geen verspilling en kan de prijs voor HP laag blijven. Als extra was er een saladebuffet, Heerlijk!

het terras is fijn, zo ook het zwembad. Handdoeken neerleggen om te reserveren is verboden en dit werd niet gedaan toen wij er waren. Wel eigen handdoeken meenemen!

Gereisd met partner in augustus 2014

fantastische plek

R. Heijkers, 15-8-2014

Prachtig hotel. Hier proef je de echte sfeer van Italie, Vriendelijk personeel, schone kamers lekker eten. het zwembad heeft een luxe uitstraling, het is hier goed vertoeven. De ligging van het hotel is prefect, of je nu door de kleine straatjes van Garda wil slenteren, of een heerlijke ijs wil eten in de ijssalon om de hoek ( aanrader ).Wat ons betreft gaan volgend jaar graag terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Prima hotel!

Verdult, 3-8-2014

Prima hotel. Vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als in het restaurant. Schone kamer. Goed eten. Fijn zwembad. Ideale ligging tov centrum.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bisesti bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bisesti in Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bisesti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bisesti scoort een 8.17 uit 10 op basis van 54 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: