Hotel Touring ***

Touring

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Touring bij:

2 reviews over Hotel Touring in het Nederlands

leuk hotel met mooi uitzicht op meer

marco, wilmie en kids, 12-9-2010

Wij zaten op de 3e etage en vanaf hier hadden we een prachtig uitzicht op het meer. Toen wij er waren was het rustig in het hotel, waardoor we het zwembad vrijwel voor ons alleen hadden.

Het is op loopafstand van het centrum van Descenzano, wat vooral 's avonds erg leuk is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Prima plek!!

wilmie, 25-8-2010

Hotel Touring ligt 10 minuten lopen van het centrum en 3 minuten lopen van het strand. Licht hotel met fantastische familiekamer. Vanaf 2e verdieping mooi uitzicht over het Gardameer.

Goed ontbijtbuffet, je krijgt aparte handddoeken voor aan het zwembad in tuin van hotel. Vriendelijk personeel die niet allen even goed engels praten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Touring in Desenzano del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Touring zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Touring scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: