8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Residence Il Sogno*** bij :

4 reviews over Appartement Residence Il Sogno in het Nederlands

Geen aanrader met kinderen

El Squadra, 20-5-2008

Hotel, of appartementencomplex in Desenzano. Wij hadden een twee slaapkamerappartement (+ aparte kitchenette en woonruimte). Appartement op zich heel erg ruim met een heel mooi en ruim balkon. Toen we dit zagen waren we best tevreden ook al was de aankleding eerder kaal en ongezellig.

De enige maar toch wel belangrijke opmerking die we hadden is de geluidsisolatie. Ik slaap door mijn werk zo'n 50 a 60 nachten op hotel per jaar en ik heb nog nooit ergens geslapen waar de geluidsisolatie zo slecht was als in "Il Sogno". Je hoorde 's nachts echt alles (toiletten die doorgetrokken worden, mensen die rondlopen, ...). Was er meer geïnvesteerd in die geluidsisolatie dan hadden we hogere scores gegeven maar 7 nachten slecht slapen is nooit leuk.

Wij reisden in mei en het complex was maar halfvol, ik vraag mij af hoe het dan qua lawaai in juli/augustus zit?

Op de afsluitende avond kwam dan nog een groepje feestende Zweden aan en dan was het helemaal om zeep...

Geen aanrader met kinderen.

Gereisd anders in mei 2008

E. Penning, 11-10-2007

Het appartementen complex is uitstekend bevallen.

Het is ruim genoeg als je met z'n tweetjes bent. Het is erg netjes en wordt ook uitstekend bijgehouden.

De plaats (Desenzano) is erg gezellig en toeristisch, maar zeer zeker niet zo toeristisch (en saai met alleen maar gebouwen) als bepaalde andere plaatsen rondom het Gardameer. Het is er lekker rustig en je bent zo op andere plaatsen.

Gereisd met vrienden in juli 2007

uschi, 9-8-2007

Net, schoon complex. Ruime apartamenten, echter wel typisch Italiaans ingericht, dus ongezellig. Veel TL licht. In de zomer is dit geen probleem, gezien het grote balkon/terras,wij waren hier echter in maart. Weinig te beleven voor kinderen. Wel mooi gelegen tegen de rand van het centrum en op loopafstand van het meer. Geen strand in de buurt.
Gereisd anders in augustus 2007

F.Veenema, 28-9-2006

Uitstekend onderhouden appartementencomplex met parkeerkelder en fraai zwembad op loopafstand van het centrum.

Vriendelijke mensen, mooi uitzicht over het meer.

Gereisd met vrienden in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Il Sogno in Desenzano del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Il Sogno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Il Sogno scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.