Beoordelingen Appartement Relais Du Lac

Relais Du Lac
15 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Relais Du Lac
Via Agello, 130, I-25015, Desenzano del Garda

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Relais Du Lac in Desenzano del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Relais Du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Relais Du Lac scoort een 8,2 uit 10, op basis van 15 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Relais Du Lac in Desenzano del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Relais Du Lac, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Relais Du Lac de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 5 vakantiefoto's van Appartement Relais Du Lac vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Appartement Relais Du Lac met andere accommodaties in Desenzano del Garda.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

14 beoordelingen over Relais Du Lac

15 beoordelingen
7,1
7,9
8,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met jonge kinderen, Juli 2013
"Absoluut geen 4 sterren: is slecht onderhouden"vertalen
sander

30-07-2013 Dit appartementencomplex is zeker geen 4 sterren waardig:
- overal bladdert de verf en zijn er stucwerk beschadigingen
- de bedden zijn van zeer slechte kwaliteit en zeer dun
- je moet extra betalen voor strandlakens
- er is geen schoonmaak voorzien in een 4 persoons appartement gedurende een week, dus ook geen nieuwe handdoeken....na vragen kregen we deze trouwens wel.
- het grote balkon is gewoonweg vies en de warmtewisselaar van de airco staat op het balkon dus in de zomer is het er extra heet.
- personeel zie je niet en het is er gewoon niet gezellig.
Kortom, we kwamen net uit een ander 4 sterren complexje wat echt perfect was en dat is dit toch een groot verschil. 2 a 3 sterren, prima maar een luxe 4 sterren accomodatie is het zeker niet.
De ligging is in het midden tussen desenzano en sirmione, dus prima. Het strand ligt op 2/3 km afstand, dus een auto is zeer aan te raden.
Overigens ligt er een op 2 minuten wandelen achter het gebouw een mega supermarkt.

Met partner, Juli 2013
"Erg mooi appartement!"vertalen
Malou van O
9,0

02-08-2013 Wij hebben een week in Relais du Lac verbleven. Het appartement is ruim, schoon en netjes. Mooi opgezet. Fijne strandbedjes en in de week dat wij er waren was er altijd plek. Voornamelijk gezinnen met (jonge) kinderen. Het is er rustig. Geen 'last' van anderen gehad. Geen animatie voor kinderen.
Personeel is vriendelijk. Voor extra schoonmaak en handdoeken moet je bijbetalen. Ik sprak na 4 dagen een schoonmaakster aan en vroeg of ik wat gebruikte handdoeken mocht geven voor de was. Dat was geen probleem. Ik kreeg er zelfs enkele terug. Zonder bijbetalen. klantvriendelijk! Ligging van appartement is wat minder, wij zijn overal met de auto naar toe gegaan. Strandje aan Gardameer is ook een stuk lopen, maar deze info krijg je bij inchecken. Fijne keuken, koelkastje met vriesvakje. Vaatwasser (vaatwastabletten, allesreiniger, wcreiniger zijn niet inbegrepen dus handig om zelf mee te nemen) Om de hoek ligt een grote supermarkt. Ze hebben daar (bijna) alles!

Met oudere kinderen, Juni 2013
"Mooi en ruim."vertalen
Fam Verstappen
9,0

16-07-2013 Hotel is wel gelegen aan drukke weg maar dat mag je er niet van weerhouden om hier te logeren, alles is redelijk binnen loop afstaand. Kamers zijn zeer ruim van opzet, zwembad is prachtig.

Met partner, Mei 2013
"Aanrader"vertalen
Heleen
9,0

17-06-2013 Mooi, ruim en schoon appartement.

Met partner, Aug. 2012
"Heerlijk ruim appartement"vertalen
Ans
10,0

04-09-2012 Mooi ruim appartement, grote slaapkamer, woonkamertje met slaapbank, ruime eetkamer met kitchenette, grote badkamer en 2 airco’s. Het was buiten meer dan 30 graden en binnen heerlijk koel. Woonkamer kan doormiddel van schuifdeuren afgesloten worden voor gebruik als slaapkamer. Kopjes, glazen en bestek zouden wat meer mogen zijn. Nieuwe vaatwasser en 4 kookplaten. Slaapkamer en woonkamer hebben een flat screen TV. Buiten mooi zwembad dat langzaam afloopt naar een diepte van 1.50 meter. Kinderen konden er heerlijk spelen en voor degene die aan de kant van het zwembad lagen geen spetters van bommetjes en dergelijke. Boven op het dak een solarium, wat voor ouders met hele kleine kinderen een aanrader is vanwege de diepte van de diverse baden en natuurlijk de jacuzzi .Prijs is t.o.v. stacaravan een stuk lager en je hebt meer ruimte en betere faciliteit. Supermarkt is dichtbij.

"Ruime appartementen, helaas weinig sfeer"vertalen
Steven
7,0

28-09-2009 Grote, sfeerloze kamers met een ruim balkon. Zwembad was goed, voor iedereen een ligbed, echter deze waren niet goed instelbaar. Personeel redelijk vriendelijk.

Met partner, Sept. 2009
"Mooie appartementen, met wat gebreken"vertalen
Isabel
8,0

12-10-2009 Appartementen zijn ruim en mooi, genoegt ruimte. Wij zaten ook in kamer 108 en daar lekte de boiler nog steeds...ook onze afwasmachine lekte nog steeds. Internetten kan ook in je kamer (wifi) maar na een aantal dagen kon het alleen nog bij de receptie (slecht bereik??) gemeld maar werd niks mee gedaan. In de parkeergarage lekte het plafond, soort kalk, moest dus goed zoeken naar een goed plekje. Ook moesten wij ons eigen wc papier gaan kopen omdat we via Hotelplan hadden geboekt?? Ook lekte de plantenbakken van het balkon op heel veel plaatsen, echt zonde voor een complex dat pas 2 zomers open is, want de appartementen zijn heerlijk ruim en prettig om in te verblijven. Vlakbij de appartementen is een Maxigross een flinke!! supermarkt, erg prettig. Tis wel zo als je hotel facaliteiten geboekt heb en je gebruik van de keuken wilt maken, je dit 10 euro per dag kost!!!

Met jonge kinderen, Sept. 2009
"Niet met kinderen"vertalen
Eric
3,0
9,0

24-07-2010 Appartement was erg nieuw, wij hadden een 2 kamer appartement.
Slaapbank in de woonkamer was erg slecht en we waren dan ook blij dat we die niet hoeften te gebruiken aangezien we met ons 3-en waren (2 volw.+peuter)
Personeel was zeer vriendelijk. Zwembad mooi, echter erg ruw, onze peuter maar ook wijzelf hielden er een paar schaafwonden aan over. Jammer dat er geen apart kinderbad is. Complex ligt aan drukke weg waar je geen last van hebt. echter wel zeer vervelend en gevaarlijk is het grote hek dat altijd open staat overdag. Dit hek bevind zich direct naast het zwembad en ligweide.
Combineer dat met een ondernemende, snelle peuter en de kans bestaat dat er nog eens 1 de weg op vliegt met alle gevolgen van dien. Wij hebben in ieder geval menig sprint in moeten zetten om te voorkomen dat peuter tussen het hek door verdween. Met groteren kinderen of enkel volwassenen een prima appartement. Wij hadden rechtstreeks geboekt en daardoor was keuken meteen bij de prijs in.

Met jonge kinderen
"Uitstekende accomodatie"vertalen
Mandy van Delft
8,0

17-08-2009 Een prachtige accomodatie met een mooi zwembad. Grote appartementen met een heel groot balkon. In de nabije omgeving weinig te beleven maar met de auto kun je naar desenzano of sirimone.

Met oudere kinderen
"Prachtige appartementen"vertalen
Fam. van der Wal
10,0

07-08-2009 Juli 2009 voor 2 weken.
Wij waren met 6 volw. in een 3 kamerapp. en dat was goed te doen. In 1e instantie kregen we als extra bed een stretcher, maar kregen (na verzoek) een gewoon bed toen er 1 vrij kwam.
Enig minpuntje aan de schoonmaak was dat dit maar 1x p.w werd gedaan. Je bent dus wel genoodzaakt om extra handdoeken bij te boeken of zelf te wassen in de wasserette (5 EUR per was of droogbeurt).
Supermarkt op loopafstand waar elke ochtend verse broodjes te verkrijgen zijn.
Verder ligt het appartement aan een vrij drukke weg een beetje buiten het centrum. Als je naar Desenzano del Garda wil moet je de bus pakken of met de auto gaan.
Het zwembad ligt voor de deur (dus aan de drukke weg met een hek gescheiden) en loopt geleidelijk af, maar dieper dan 1.40-1.50m wordt het niet.
Wij hebben er een fantastische vakantie gehad en is zeker voor herhaling vatbaar!

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?