Appartement Relais Du Lac

Relais Du Lac
8,2

15 reviews over Appartement Relais Du Lac in het Nederlands

Mooi complex met prachtig zwembad!

Trees Gheysen, 13-8-2014

Door overboeking in een ander appartement in Moniga Del Garda zijn wij hier terechtgekomen en het is ons goed bevallen. Het is een mooi complex, verzorgde, mooie kamers, vriendelijk personeel. Onze kamer was wat aan de kleine kant voor ons gezin van 5, maar dit had alvast te maken met onze overboeking. We hadden slechts één slaapkamer met 3 bedden, de 2 oudsten sliepen op een slaapdrank in de woonkamer. Niet echt comfortabel, ook niet naar opbergruimte toe, maar voor de weinige momenten dat je op de kamer bent, lukte dit wel. Dit is een streek waar je zoveel mogelijk moet buiten vertoeven, daar het er heel mooi is! Het ligt wel nogal afgelegen, tussen Desensano en Sirmione, je moet dus steeds de auto nemen...maar dat hield ons niet tegen. De kitchinette stelde niet veel voor, héél weinig gerief, koffiezet die het amper deed,...Overal Wifi, ondergrondse parkeergarage, dit is een goede accommodatie!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Erg mooi appartement!

Malou van O, 2-8-2013

Wij hebben een week in Relais du Lac verbleven. Het appartement is ruim, schoon en netjes. Mooi opgezet. Fijne strandbedjes en in de week dat wij er waren was er altijd plek. Voornamelijk gezinnen met (jonge) kinderen. Het is er rustig. Geen 'last' van anderen gehad. Geen animatie voor kinderen.

Personeel is vriendelijk. Voor extra schoonmaak en handdoeken moet je bijbetalen. Ik sprak na 4 dagen een schoonmaakster aan en vroeg of ik wat gebruikte handdoeken mocht geven voor de was. Dat was geen probleem. Ik kreeg er zelfs enkele terug. Zonder bijbetalen. klantvriendelijk! Ligging van appartement is wat minder, wij zijn overal met de auto naar toe gegaan. Strandje aan Gardameer is ook een stuk lopen, maar deze info krijg je bij inchecken. Fijne keuken, koelkastje met vriesvakje. Vaatwasser (vaatwastabletten, allesreiniger, wcreiniger zijn niet inbegrepen dus handig om zelf mee te nemen) Om de hoek ligt een grote supermarkt. Ze hebben daar (bijna) alles!

Gereisd met partner in juli 2013

absoluut geen 4 sterren: is slecht onderhouden

sander, 30-7-2013

Dit appartementencomplex is zeker geen 4 sterren waardig:

- overal bladdert de verf en zijn er stucwerk beschadigingen

- de bedden zijn van zeer slechte kwaliteit en zeer dun

- je moet extra betalen voor strandlakens

- er is geen schoonmaak voorzien in een 4 persoons appartement gedurende een week, dus ook geen nieuwe handdoeken....na vragen kregen we deze trouwens wel.

- het grote balkon is gewoonweg vies en de warmtewisselaar van de airco staat op het balkon dus in de zomer is het er extra heet.

- personeel zie je niet en het is er gewoon niet gezellig.

Kortom, we kwamen net uit een ander 4 sterren complexje wat echt perfect was en dat is dit toch een groot verschil. 2 a 3 sterren, prima maar een luxe 4 sterren accomodatie is het zeker niet.

De ligging is in het midden tussen desenzano en sirmione, dus prima. Het strand ligt op 2/3 km afstand, dus een auto is zeer aan te raden.

Overigens ligt er een op 2 minuten wandelen achter het gebouw een mega supermarkt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooi en ruim.

Fam Verstappen, 16-7-2013

Hotel is wel gelegen aan drukke weg maar dat mag je er niet van weerhouden om hier te logeren, alles is redelijk binnen loop afstaand. Kamers zijn zeer ruim van opzet, zwembad is prachtig.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Aanrader

Heleen, 17-6-2013

Mooi, ruim en schoon appartement.
Gereisd met partner in mei 2013

Heerlijk ruim appartement

Ans, 4-9-2012

Mooi ruim appartement, grote slaapkamer, woonkamertje met slaapbank, ruime eetkamer met kitchenette, grote badkamer en 2 airco’s. Het was buiten meer dan 30 graden en binnen heerlijk koel. Woonkamer kan doormiddel van schuifdeuren afgesloten worden voor gebruik als slaapkamer. Kopjes, glazen en bestek zouden wat meer mogen zijn. Nieuwe vaatwasser en 4 kookplaten. Slaapkamer en woonkamer hebben een flat screen TV. Buiten mooi zwembad dat langzaam afloopt naar een diepte van 1.50 meter. Kinderen konden er heerlijk spelen en voor degene die aan de kant van het zwembad lagen geen spetters van bommetjes en dergelijke. Boven op het dak een solarium, wat voor ouders met hele kleine kinderen een aanrader is vanwege de diepte van de diverse baden en natuurlijk de jacuzzi .Prijs is t.o.v. stacaravan een stuk lager en je hebt meer ruimte en betere faciliteit. Supermarkt is dichtbij.
Gereisd met partner in augustus 2012

Niet met kinderen

Eric, 24-7-2010

Appartement was erg nieuw, wij hadden een 2 kamer appartement.

Slaapbank in de woonkamer was erg slecht en we waren dan ook blij dat we die niet hoeften te gebruiken aangezien we met ons 3-en waren (2 volw.+peuter)

Personeel was zeer vriendelijk. Zwembad mooi, echter erg ruw, onze peuter maar ook wijzelf hielden er een paar schaafwonden aan over. Jammer dat er geen apart kinderbad is. Complex ligt aan drukke weg waar je geen last van hebt. echter wel zeer vervelend en gevaarlijk is het grote hek dat altijd open staat overdag. Dit hek bevind zich direct naast het zwembad en ligweide.

Combineer dat met een ondernemende, snelle peuter en de kans bestaat dat er nog eens 1 de weg op vliegt met alle gevolgen van dien. Wij hebben in ieder geval menig sprint in moeten zetten om te voorkomen dat peuter tussen het hek door verdween. Met groteren kinderen of enkel volwassenen een prima appartement. Wij hadden rechtstreeks geboekt en daardoor was keuken meteen bij de prijs in.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Mooie appartementen, met wat gebreken

Isabel , 12-10-2009

Appartementen zijn ruim en mooi, genoegt ruimte. Wij zaten ook in kamer 108 en daar lekte de boiler nog steeds...ook onze afwasmachine lekte nog steeds. Internetten kan ook in je kamer (wifi) maar na een aantal dagen kon het alleen nog bij de receptie (slecht bereik??) gemeld maar werd niks mee gedaan. In de parkeergarage lekte het plafond, soort kalk, moest dus goed zoeken naar een goed plekje. Ook moesten wij ons eigen wc papier gaan kopen omdat we via Hotelplan hadden geboekt?? Ook lekte de plantenbakken van het balkon op heel veel plaatsen, echt zonde voor een complex dat pas 2 zomers open is, want de appartementen zijn heerlijk ruim en prettig om in te verblijven. Vlakbij de appartementen is een Maxigross een flinke!! supermarkt, erg prettig. Tis wel zo als je hotel facaliteiten geboekt heb en je gebruik van de keuken wilt maken, je dit 10 euro per dag kost!!!
Gereisd met partner in september 2009

Ruime appartementen, helaas weinig sfeer

Steven, 28-9-2009

Grote, sfeerloze kamers met een ruim balkon. Zwembad was goed, voor iedereen een ligbed, echter deze waren niet goed instelbaar. Personeel redelijk vriendelijk.
Gereisd met partner in september 2009

Mooi appartement, weinig faciliteiten

Dion, 10-9-2009

Het appartementencomplex is nieuw en dat zie je goed. De kamer is kraaknieuw, incl. kleine opstartproblemen. Een opeens niet meer werkende elektrische kookplaat werd wel direct opgelost. Wij hadden een 4-p.appartement. Het was ruim, voorzien van marmeren vloeren, badkamer met inloopdouche, zeer ruime slaapkamer. Appartement voorzien van balkon, 6 p. app. hebben heel groot balkon. Een bedbank is aanwezig, maar daar moet je niet veel van verwachten (zoals alle bedbanken). Receptionisten spreken goed engels. Verder nagenoeg geen faciliteiten: alleen een zwembad en een tafel voor tafeltennis. Je kunt een pizza bestellen of een broodje en wat drinken, maar dat was het verder wel. 's Avonds ben je wel snel in Sirmione (ong. 10 min. met auto) of Desenzano (15 min) om daar bijvoorbeeld te eten. Zwembad is erg koud en onhandig, er is niet een speciaal kinderbad. Verder heb je snel blaren van de grofkorrelige bodem. De parkeerplaatsen zijn inderdaad erg klein. Al met al toch prima vermaakt.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Relais Du Lac bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Relais Du Lac in Desenzano del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Relais Du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Relais Du Lac scoort een 8.19 uit 10 op basis van 15 reviews.