Hotel Nazionale ***

Nazionale

4 reviews over Hotel Nazionale in het Nederlands

Super hotel met kamer en ontbijt.

Els, 30-7-2012

Heerlijk hotel : lekker ontbijt, vriendelijke baas, personeel heel behulpzaam. Veel tips gekregen voor uitstappen in de regio. Ontbijt was super. Avondeten buiten het hotel (aanrader : restaurant Garda).

Ligt aan een drukke baan, maar kamer achteraan hebben er zeker geen last van. Wij zaten in de junior suite : aparte kamer voor de kinderen met schuifdeur. Heel moderne aankleding. We namen reeds een optie voor volgend jaar : heel veel uitvalsmogelijkheden voor uitstappen : Venetie, Verona, Milaan, Parma, Maranello (Ferrari-fabriek), meer (huren van bootje of overzet), Brescia,...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Heerlijk

Katya en Martijn, 5-10-2010

We zijn twee keer in dit hotel geweest en het bevalt ons prima. Officieel is het een 3-sterren hotel, maar het komt op ons over als een goed 4-sterren hotel!

Gratis overdekte parkeerplaats, heerlijk zwembad, goed ontbijt en op loopafstand van het centrum van Desenzano!

Gereisd met partner in juni 2010

Top

marc van den bussche, 7-9-2010

Hotel is een aanrader.

Prachtige kamers met perfecte bedden (ben ruglijder).

Het buitenzwembad is spijtig genoeg niet verwarmd.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nazionale bij:

Super hotel met geweldige service

Maurice, 21-8-2009

Wondermooi hotel gelegen aan een drukke weg, waar je trouwens geen last van hebt. De kamer, badkamer zijn zeer mooi ingericht. Leuk zwembad. Hotel heeft een eigen overdekte parkeergarage onder het hotel, ideaal (auto staat lekker koel).

Supervriendelijk personeel, goed ontbijt voor italiaanse begrippen.

Hotel ideaal gelegen tov centrum, binnen 5 minuten lopen zit je midden in het centrum. Desenzano del Garda is een leuk plaatsje (vooral het haventje), waar je gelukkig niet al te veel nederlanders tegenkomt zoals in veel plaatsjes rondom het Gardameer. Ga zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nazionale bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nazionale in Desenzano del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nazionale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nazionale scoort een 10 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: