Appartement Garda Domus Aurea ***

Garda Domus Aurea
9,7

2 reviews over Appartement Garda Domus Aurea in het Nederlands

John, 27-5-2008

Even een weekendje Desenzano. Kregen dit appartement door van onze Italiaanse vrienden. Gaven dit ook altijd door aan hun Italiaanse vrienden die in het "jet-set" Desenzano overnachten. De eigenaar woont er zelf niet maar was er binnen enkele minuten om ons de sleutel te geven. Ons uitleg over alles gegeven en was weer vertrokken. Niets vooruit betalen of zo. Appartement heeft een eigen binnenplaats waar de auto gestald kan worden achter een automatische hek. Appartement zeer groot en er kan gemakkelijk met 4 personen geslapen worden voor een kleine 60 euro. Bij vertrek eigenaar weer gebeld en hij kwam om het geld in ontvangst te nemen. Kregen nog korting ook!!!! Echt heel vriendelijk en makkelijk!
Gereisd met vrienden in april 2008

Sergeant Tomas, 20-9-2007

Alles was volzet, enkel hier konden wij een apartement voor 2 personen huren voor een schappelijke prijs.

De appartementen waren splinternieuw en prachtig (!) én functioneel ingericht! een grote keuken, érg grote woonkamer (met tv, dvd, sateliet, bijbel), genoeg zetels waar bedden van te maken zijn. een mooie badkamer (perfecte douchekamer), prachtige kamer (met tv), nergens schade, alles zéér netjes.

we konden gratis goeie fietsen gebruiken en kregen van de huisbaas federico de nodige mapjes en tips voor uitstapjes (spreekt erg goed engels), wij hadden een balkon met uitzicht op een lokaal bartje die tot snachts erg veel geluid maakt (maar met de ruiten toe was er niets meer te horen! ook kwam er niets van licht binnen)

de streek is natuurlijk ook prachtig! desenzano is minder toeristisch, vooral voor italiaanse reisgangers.

zalig!

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Garda Domus Aurea in Desenzano del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Garda Domus Aurea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Garda Domus Aurea scoort een 9.67 uit 10 op basis van 3 reviews.