Hotel Europa ***

Europa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Europa bij:

1 review over Hotel Europa in het Nederlands

Prima hotel

M&S, 16-1-2010

Afgelopen zomer 5 dagen in dit hotel gelogeerd. Het personeel(gastvrouw) ziet er op z'n minst gezegd apart uit maar heel vriendelijk en behulpzaam! Er is parkeergelegenheid(gratis) maar verwacht hier niet teveel van. Is direct achter het hotel te vinden. Probeer een kamer op de bovenste verdieping te krijgen met uitzicht op het gardameer, dan heb je een klein balkonnetje erbij. Airco lawaaiig maar de kamer was netjes en ruim (tv, airco, prima badkamer met fohn). Wij hadden logies/ontbijt, ontbijt was matig qua diversiteit aan eten. Er is géén zandstrand zoals in verschillende omschrijvingen van het hotel gezegd word. Er zijn wel een aantal hele kleine kiezelstrandjes die propvol bedjes staan maar wij hebben er geen gebruik van gemaakt. Aanrader is een middag een bootje huren en het Gardameer op gaan. Huur dan 1 zonder benzine, dan ben je goedkoper uit. Centrum vlakbij het hotel.
Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa in Desenzano del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Europa scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: