Hotel City ***

City
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor City bij:

2 reviews over Hotel City in het Nederlands

Prima

A.J. van der Klugt, 5-3-2010

Wij verblijven graag in dit hotel. Het is gunstig gelegen, alles binnen loopafstand en toch lekker rustig. Kaners zijn schoon en erg netjes, alles is er voor een aangenaam vrblijf. Ontbijt is zeer goed verzorgd.

Al met al, gewoon een goed hotel.

Gereisd met partner in september 2009

Centrale ligging

Monique, 16-9-2009

Dit hotel ligt op zo'n 100 meter afstand van het centrum.

Hotel was vroeger 4*, waarschijnlijk door een gebrek aan zwembad is dit teruggedraaid naar 3. Prima kamer, fijne bedden, airco en schoon. Ontbijt is prima, de ontbijtzaal is ingericht als Ferrarikamer, hier staan complete carrosserieën, zelfs de vloerbedekking is voorzien van paardjes. Onze auto kon onder het hotel staan, erg fijn als het zo heet is. Al met al een prima hotel. Wij betaalden 105 euro p.n. incl. ontbijt. Desenzano zelf is trouwens ook echt een leuke plaats.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City in Desenzano del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: