Appartement Residence Gli Ulivi

Residence Gli Ulivi

1 review over Appartement Residence Gli Ulivi in het Nederlands

leuke appartementen

Fred, 20-8-2011

Appartementen Gli Ulivi ligt in het plaatsje Cola, op zo'n 4 km van het Gardameer. het is een kleinschalig complex, met een eigen zwembad op eigen terrein. ligging vonden wij perfect, ver genoeg van de drukte vandaan, maar dichtbij genoeg om er binnen 5 minuten te zijn. Appartement wat wij hadden was op de BG en had een leuk terras, ruim voldoende om buiten te eten. vergeet niet om naar het Olijvenmuseum en wijnmuseum te gaan, dat vonden onze kinderen van 7 en 10 heel leuk. als je naar Veronba gaat, pak dan de trein in Peschiera (0m Verona in te kunnen met je auto heb je een milieustikker nodig). we zijn van hieruit ook naar Venetie geweest, wij kozen er voor om met de auto naar Mira Mirano te reizen en vandaar met de trein (dit is sneller en goedkoper dan met de trein vanaf Peschiera of Verona, want 5 kwartier rijden) naar Venetie, een heerlijke stad. kortom een leuke plek voor de kinderen, goede locatie tov de belangrijkste zaken aan het Gardameer. zeker een reden om terug te gaan
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Gli Ulivi in Cola di Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Gli Ulivi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Gli Ulivi scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.