Camping Agriturismo La Vigna

6,8

4 reviews over Camping Agriturismo La Vigna in het Nederlands

Nooit meer

Riny, 20-8-2017

Zwembad zeer goed verders een paar onvriendelijke en ongeïnteresseerde mensen met name aan de receptie er word zeer duidelijk met 2maten gemeten met name de dame achter de receptie die vergeet dat de mensen vakantie hebben maar ze doet haar best maar ons niet meer gezien tip rij 250 meter door enge heb een super camperplaats met vriendelijke mensen en zelfs gratis goeie WiFi
Gereisd met partner in augustus 2017

Leuke goedkope camping.

arcin, 13-3-2014

Rustige camping met een mooi zwembad. Geen camping voor kleine kinderen. In Cola kun je goed eten.
Gereisd met partner in juli 2009

Ge-wel-dig

Anneke Hendriksen, 25-10-2012

Agriturismo La Vigna in Colá vlak bij het Gardameer is in een woord geweldig! Wij zijn er 2 keer geweest en hebben een kamer gehad. De ligging is heerlijk rustig, drukte kun je opzoeken. Wij ervaren de eigenaar als supervriendelijk. Binnen 10 minuten ben je in Lazise. Het ontbijt is fantastisch en de familie die met hun camper op de camping stond, had het even fijn als wij. Toplocatie! Wil er eigenlijk geen reclame voor maken want het is eigenlijk ons geheime plekje........
Gereisd met vrienden in juli 2012

Nooit meer!

A.H., 25-4-2012

Hoewel het een leuke camping is gaan we er nooit meer naar toe, vanwege de zeer onbeschofte eigenaar. Wij hadden niet afgesproken hoe lang we zouden blijven, hadden een mooi plekje, dus wilden nog een paar dagen blijven staan. Op een ochtend kwam de eigenaar de camping op fietsen, keek rond, zag ons zitten (toevallig waren wij een dagje op de camping gebleven, meestal waren we weg, zoals ook de meeste andere campinggasten die dag) en fietste naar ons toe. Wij werden verzocht om diezelfde dag nog te vertrekken, aangezien hij een andere gast kreeg. We konden hoog springen, laag springen, hij werd alleen maar kwaad en we moesten afrekenen en weg. Wij hebben werkelijk nog nooit zoiets meegemaakt en gaan dus ook nooit weer naar deze camping (toen wij tegengas gaven kregen we overigens te horen dat we nooit weer mochten komen, dus dat kwam mooi uit). Wij raden deze plek dan ook ten zeerste af!
Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agriturismo La Vigna in Cola di Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agriturismo La Vigna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Agriturismo La Vigna scoort een 6.76 uit 10 op basis van 6 reviews.