Camping Gasparina ***

Camping Gasparina ***

87 reviews over Camping Gasparina in het Nederlands

Aanrader

Marieke, 5-8-2017

Leuke, niet al te grote camping direct aan het gardameer. Toen wij er waren (juli) stond het water heel laag dus makkelijk over de kiezels het meer in. Stukje gras erbij om te liggen. Camping ligt aan leuk stukje boulevard om te lopen (of fietsen) richting Peschiera. Met bv waterfiets en bootverhuur. Peschiera ligt op ruim 2 km loopafstand. Is te doen, maar met warm weer toch behoorlijk ver...! Wij hadden fietsen gehuurd. En dan zijn dingen als de markt in Peschiera, uit eten, met de boot naar Sirmione, met de trein naar Venetie enz zeer goed te doen.

Op de camping ook een fijn zwembad aanwezig, echter geen schaduw en ligbedjes tegen betaling. Camping met zowel staanplaatsen als stacaravans en veel schaduw. Onze stacaravan was gedateerd maar verder prima. Allen met mooie overdekte houten veranda, opgemaakte bedden bij aankomst en gratis airco! Minimale inventaris, neem bv zelf wat grote bier/wijn/drinkglazen mee want enkel 4 mini glaasjes en kopjes aanwezig.

Gereisd familie in juli 2017

Mooie Camping direct aan meer

Trudy, 5-8-2017

Restaurant, bar aan meer en winkel prettig en gastvrij personeel.

Animatie was dit jaar slecht! Een nederlands meisje moest het opnemen tegen 3 Italianen. De nederlandse kinderen begrepen de activiteiten slecht ivm taal.

Te veel Italiaans ipv Nederlands terwijl er veel nederlandse kinderen waren. Veel geschreeuw door animatie team.

Gereisd met partner in juli 2017

3 x op deze camping

Madelon, 5-2-2017

Fijne camping, mooie plaatsen. Verbeterd restaurant. 3 heerlijke jaren gehad. Omgeving wel erg druk geworden (filerijden naar de dorpen).
    Gereisd met vrienden in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Gasparina*** bij :

Prima Camping voor jong en oud

Jan en Martine van Straten, 14-8-2016

Camping Gasparina is uitstekend geschikt voor een heerlijke vakantie. De caravan/Camper plaatsen zijn zeer ruim, voldoende plek voor de auto, voortent en bijzettent.

Op de camping is er voldoende entertainment voor kinderen en ook de avondshows zijn de moeite waard. De camping ligt direct aan het Gardameer en op vlak terrein. Ook is er een boothelling voor kleine en middelgrote boten.

Het restaurant is uitstekend, de bediening prima. Peschiera del Garda ligt op (stevige) loopafstand. De pretparken zoals Gardaland en Canevaworld zijn dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2016

Voor herhaling vatbaar

elandenburg, 1-8-2016

Wij hebben een week een maxi-caravan gehuurd. Schone huurcaravan met alle benodigdheden, Niet superluxe maar prima voor een week. Wij zaten dicht bij het zwembad en het meer ook op een steenworp afstand. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt op de kidsclub, in het zwembad en op en in het meer. Eenvoudig zwembad, zeker niet klein. Leuk animatieteam die erg hun best doen. Sanitair gebouw zijn we niet geweest want dat hadden wij aanwezig in de maxi-caravan. In de caravan stond dag/nacht de airco (gratis) aan wat natuurlijk heel aangenaam is. Wij hadden elke dag ca. 35 graden dus dan is airco aan te raden. Wat je verder moet weten over de camping: zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, heel goed betaalbaar, prima restaurant en camping winkel.
      Gereisd familie in juli 2016

Prima

RenTan, 29-7-2016

Camping en faciliteiten op de camping prima tot uitstekend zelfs, vriendelijke mensen, prima restaurant, supermarkt, zwembad en "bar" bij het meer is ook een absolute aanrader, zeer vriendelijk personeel, alleen erg veel Nederlanders. Echt een Nederlandse enclave om het maar zo te stellen en dat is prima als je er van houdt, wij houden er echt niet van, dus voor ons in het "hoogseizoen" nooit meer deze camping. Wellicht dat het een ander verhaal is in het voorseizoen. Onze eerste week was nog lekker rustig, tweede week wisten we niet wat ons overkwam, maar nogmaals als je er van houdt kunnen we deze camping echt aanraden. Peschiera op loopafstand van de camping via de boulevard.
      Gereisd familie in juli 2016

Prima camping in voorseizoen

Martine, 9-7-2016

Wij hebben hier een aantal dagen gestaan nog in het voorseizoen. Toen nog redelijk rustig. Hoorden dat het, in het hoogseizoen er veel nederlanders zijn.

Mooi gelegen aan het Gardameer, fijn grasveldje erbij. Sanitair was sober.

Restaurant was prima, goed eten voor weinig geld.

Schijnt in hoogseizoen erg druk te zijn op de wegen rondom het Gardameer.

Gereisd met partner in juli 2016

gezellige familie camping met veel voorzieningen

fam r, 5-12-2015

Min en plus punten hou je altijd .minpunt is de ampère geloof 3/4. Koffie zetten op de ouderwets manier.. Plus punten Het zwembad uiteraard Gardameer en de vele voorzieningen om het de camping heen maakt het zeer geschikt voor een vakantie met pubers.
      Gereisd familie in juli 2015

Goede ervaring

Leuke, simpele camping, 25-8-2015

Gasparina is een leuke simpele camping, zonder poespas. Aardig personeel, schone accommodatie en sanitairgebouwen. Wij hadden een stacaravan met gezellige veranda. Alles wat je echt nodig hebt is aanwezig. Zwembad is simpel, maar brandschoon. Wij vonden de badmeester helemaal niet streng. Natuurlijk mag je niet met speelgoed in het zwembad, daarvoor moet je naar het meer. Het meer is wel toegankelijk maar doe je waterschoenen aan! Restaurant is qua prijs/kwaliteit verhouding prima. Animatie stelt niet veel voor. Voor ons een goede ervaring, maar niet voor herhaling vatbaar.
      Gereisd familie in augustus 2015

Hele fijne camping.

Nicole L., 13-8-2015

Deze camping heeft alles. Ligt aan het Gardameer (wel waterschoenen nodig), heeft een zwembad, restaurant, winkel, wifi, loopafstand van Gardaland. We mochten zelf onze plaats uitzoeken! Goed sanitair, wasmachines, camperfaciliteiten en op loop/fietsafstand van het gezellige dorpje. Een aanrader.
      Gereisd familie in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Gasparina*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gasparina in Castelnuovo del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gasparina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Gasparina scoort een 7.97 uit 10 op basis van 95 reviews.