Hotel La Caletta Bolognese ***

8,5

5 reviews over Hotel La Caletta Bolognese in het Nederlands

Klein hotel

M, 1-8-2011

Dit hotel is klein, waardoor je snel contact hebt met de eigenaren. Daar moet je van houden. De kamers zien er prima uit. De meerzicht kamers zijn super, de wegzicht kamers ook prima. In onze kamer aan de weg hebben wij geen last van het verkeer gehad. Je hoort het verkeer wel, maar met raam dicht niet hinderlijk. Tegen de warmte gebruikten wij de airco.

We hebben 1 keer in het hotel gegeten... Beviel ons niet zo goed. De pasta was prima, maar niet bijzonder. De voorgerechtjes dropen in de olijfolie, niet smakelijk! In het dorpje eet je beter. Vooral het eerste eettentje dat je tegen komt heeft goede pizza's.

Aan het meer is er een mini prive strandje en er is een kleine steiger.

De kamer was schoon, badkamer ook. Wel wat verouderd en de douche deed het niet goed: warm/koud/bijna geen water en dan weer genoeg water wisselden elkaar af. Zal het ialiaanse waternet wel zijn;)

Ik zou zelf niet meer terug gaan. De drukke weg vind ik een moodkiller en het meer is te touristisch.

Gereisd met partner in juli 2011

Leuk hotel voor rustzoekers

Pemar, 18-1-2011

Dit hotel ligt direct aan het Gardameer, in het plaatsje Casteletto. Het is een eenvoudig hotel met een kiezelstrand voor de deur en een mooi uitzicht over het Gardameer. Het ligt direct aan een doorgaande autoweg. Het eten is matig en in buffetvorm. Je moet op tijd komen anders zijn de meeste gerechten op of koud. Verder kun je hier een prima vakantie hebben als je van rust houdt. Er is op loopafstand een klein haventje met een paar restaurantjes. Garda is 15 min met de auto. Wij hadden een boot bij ons waarmee je naar dorpjes kunt. Aanleggen is meestal aan een boei en niet aan een steiger dus vrij lastig met op- en afstappen. Er is vlakbij een trailerhelling bij de zeilschool.
        Gereisd met vrienden in juni 2009

Een fijn en gezellig hotel

ron hetty, 17-7-2009

We zijn hier in een weekje geweest.

Een perfecte ligging aan het meer.

Heel vriendelijke personeel de hele fam helpt mee.

Zeker om weer eens naar terug te keren!!!

Gereisd met partner in juli 2009

Tophotel

alex, 22-2-2009

tophotel zoals je ze weinig tegen komt

Ik was hier in mei en september 2008

Je wil hier echt terugkomen

Gereisd met partner in februari 2009

tophotel

ron cordilia, 2-7-2008

dit hotel is voor echte genieters, er wordt fantastisch eten geserveerd door het hotel door de siciliaanse topkok fabio, eigenaars doen er alles aan om het verblijf fantastisch te laten verlopen.

Je honden mag je meenemen, je hoeft niet de weg over te steken want ze hebben een eigenprive strand aan het gardameer, dat direct vanuit het hotel is te bereiken.

het is een 3 sterrenhotel maar 4 sterren zouden niet misstaan, de eigenaars echter zeggen liever een uitstekend 3 sterren hotel dan en klein 4 sterren hotel.

Gereisd met partner in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel La Caletta Bolognese bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Caletta Bolognese in Castelletto di Brenzone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Caletta Bolognese zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Caletta Bolognese scoort een 8.5 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: