Hotel Danieli Castellana ***

Danieli Castellana

4 reviews over Hotel Danieli Castellana in het Nederlands

G van Laar, 19-10-2007

We zijn hier in 2005 geweest. De omgeving is prachtig, vooral voor wandelaars. Hotel ligt aan een drukke straat. Geen parkeer gelegenheid, dus waar moet ik met de auto heen, ver lopen dus na een parkeer gelegenheid gevonden te hebben. Het eten was prima, alleen we moesten nadien altijd weer uit eten want je kreeg niet genoeg en we zijn gewone eters. Bediening was een komisch act. wel vriendelijk. Kamers, wij sliepen aan de achterkant, dus geen last van het lawaai van het verkeer, maar geen uitzicht (ja op een dak) Voor een nacht OK. Nogmaals omgeving super en daar moet je ervoor komen. het eten in het dorp is betaalbaar en lekker.
Gereisd met partner in oktober 2007

Joost & Mirjam, 11-9-2006

Na een reis van ruim 1200 km kregen wij een kamer met als enig uitzicht een raam op de trap! Aangezien we doodmoe waren accepteerden we dit. De kamer bleek 's nachts zo donker dat mijn vrouw last van clausterphobie kreeg. Toen ze dit de volgende ochtend aan de eigenaresse melde kreeg ze van deze te horen dat ze "wel een dokter" voor haar wilde bellen maar dat wij, ondanks een bord aan de buitengevel dat aangaf dat er nog kamers vrij waren, geen andere kamer konden krijgen. Toen mijn vrouw hier verder op in wilde gaan kreeg ze te horen dat zulks in het Italiaans moest (de eigenaresse sprak plotseling geen Engels of Duits meer). Ik werd daar boos over waarop de eigenaresse en haar zuster tegen ons begonnen te schreeuwen en riepen dat we het hotel uit moesten. Touroperator gebeld een aardige dame regelde gelukkig een ander hotel voor ons. Afgezien van de behandeling was de ligging van het hotel abominabel, aan een drukke weg zonder vrije parkeergelegenheid en dat voor een auto-vakantie.
Gereisd met partner in september 2006

George & Janny, 27-8-2006

16.00 uur aankomst je kan nergens je auto kwijt.( ERGENIS)Eindelijk een betaalde plaats gevonden.Verder heel de vakantie onbetaald(ERGENIS WEG) langs de weg gestaan.Hotel zelf ziet er keurig uit ligt alleen aan doorgaandeweg.(HERRIE)Wij hebben 15 dagen dagen in de dependance gezeten overkant van weg. Wat ons opviel was dat de mensen die H/P hadden in het hotel zaten L/O hadden in de dependance werden ondergebracht.( Wij vragen ons af of dit toeval is )Eten deden wij bij verschillende restaurants in de omgeving,ontbijt was verder prima.Wij hebben ondanks alles een hele fijne vakantie gehad,leuke mensen ontmoet en heel veel gezien.Je moet je dag zo indelen dat je gewoon sávonds pas in je kamer terug komt.En de koffie op het terras bij het hotel de Yuci Bar HEERLIJK!!!!!!
Gereisd anders in augustus 2006

Yvonne, 20-7-2006

Wij zaten in de dependance van het hotel. Op zich een prima kamer, alleen waren de bedden keihard en liep het water in de douche niet weg. Niet echt handig dus. Ook het ontbijt was niet super. Iedere dag hetzelfde, brood, jam, kaas en ham. De ligging is wel goed. Wat zeker een minpunt is is dat je NERGENS onbetaald kan parkeren! Dus de hele vakantie moet je betaald parkeren en dat viel ontzettend tegen. Castelletto di Brenzone is echt een heel erg mooi plaatsje. Lang niet zoveel toeristen als in Riva etc. Je zit er echt tussen de Italianen. Over het algemeen gezien hebben we ondanks de ongemakken op de hotelkamer wel een supervakantie gehad!
    Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Danieli Castellana bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Danieli Castellana in Castelletto di Brenzone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Danieli Castellana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Danieli Castellana scoort een 9 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: