Appartement Garda Blu ***

6,5

Matig

2 reviews over Appartement Garda Blu in het Nederlands

Amanda, 2-10-2006

Garda blu was heel leuk, de ligging was heel goed. Mooi dichtbij het meer en mooi uitzicht vanaf het balkon op het meer. Wij zijn met zijn 2-en met de auto gegaan. Met de auto is zeker een aanrader! Ik vond dat we juist wel heel veel vrijheid hadden, wij waren in de periode van 18 aug t/m 26 aug. En het was geen probleem als je na 23:00 nog op je balkon zat of als we later weer kwamen. Ik vond de gastvrouw erg vriendelijk. En het is niet alleen voor ouderen hoor, wij zijn allebei 21 en het was geweldig! Je moet er natuurlijk wel zelf iets van maken!
    Gereisd met partner in augustus 2006

Marjolein, 29-8-2006

Qua uiterlijk is Garda Blue prima in orde. Iedere kamer heeft een mooi uitzicht, en de kamers op zich zijn ruim en netjes! In principe ligt Garda Blue vlak bij het water al is de bereikbaarheid naar een geschikt zwemgedeelte wat minder! Vervoer per auto is dus aan te raden. Prijs / kwaliteit vond ik prima.

Deze vakantiebestemming vond ik persoonlijk niet aan te raden voor de jongere doelgroep. Rust is bij Garda Blue zeer belangrijk. Zo mag je na 23.00 uur niet meer: op je balkon zitten, douchen, tv kijken, de deuren te hard dicht doen, met de auto wegrijden e.d. (doe je dit wel dan staat de zeer dominante en onvriendelijke gastvrouw accuur voor de deur). Hierdoor kreeg ik het gevoel dat ik me niet goed kon bewegen. Het zwembad is tussen 13.00 uur en 15.00 uur gesloten, omdat de eigenaresse dan zelf aan het zwembad ligt. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij Garda Blué.

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Garda Blu in Brenzone Sul Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Garda Blu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Garda Blu scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.