Appartement Tre Caravelle

Appartement Tre Caravelle
Tre Caravelle

1 review over Appartement Tre Caravelle in het Nederlands

Nancy de Heer, 7-8-2007

Hallo, Ik ben in 2003 in dit appartement geweest met mijn vader en moeder, mijn zus, zwager en nichtje van 8 maanden en mijn man en zoon van 3. Ja we zaten allemaal in hetzelfde appartement, en dat kan want ze zijn gigantisch groot. Alles is aanwezig. Vaatwasser airco, noem maar op. Wel is er absoluut geen animatie bij het appartement zelf. Maar dat vonden wij niet erg. s'avonds heerlijk barbequeen bij de centrale barbeque. vaak zaten we er alleen. Het zwembad is heerlijk en goed onderhouden. s'Avonds kan je op je gemakkie naar Bardolino lopen waar het gezellig druk is. Ik wil hier graag nog eens terug maar dan alleen met mijn man en inmiddels 2 kinderen. Echt een aanrader als je heerlijk met je eigen gezin in een rustige accomodatie vakantie wil vieren!

Groetjes Nancy

Gereisd familie in augustus 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tre Caravelle in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tre Caravelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tre Caravelle scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.