Hotel Santa Maria **

Santa Maria
7,3

4 reviews over Hotel Santa Maria in het Nederlands

R. Dijkstra, 17-8-2007

Voor de eerste keer naar het Gardameer geweest. Hotel was prima. De kamers zijn inderdaad niet erg groot maar ja je bent toch de hele dag buiten. Het bed vond ik wel erg hard liggen. Geluidsoverlast zo nu en dan gehad. Vooral van de kamer boven ons. De weg ligt dicht bij het hotel. Daar ben ik alleen de eerste nacht wakker van geworden maar je went snel aan de geluiden. Het ontbijt is zeer goed. Het zwembad is ook prima. Wel koud maar dat is juist wel lekker als het buiten zo warm is. Het zwembad wordt ook elke dag schoongemaakt. Het hotel is zeer makkelijk te vinden. De kamers worden goed dagelijks schoongemaakt en verder is men erg vriendelijk in het hotel. Ik zou het zo weer boeken!
Gereisd familie in augustus 2007

J. Kraay, 6-8-2007

zeer gastvrij ontvangen er hangt een hele goede sfeer binnen de accomodatie.
Gereisd met partner in juli 2007

Riny, 18-7-2007

Wij gaan voor de derde keer hierheen. De laatste 2x uitstekend bevallen. Aan drukke weg liggend daardoor soms geluidsoverlast. Ligging is optimaal, naast een park welke je zelden ziet in Nederland. De kamers zijn niet al te groot, maar voor ons groot zat. De service kan beter, alhoewel wanneer je iets vriendelijk vraagt men wel alles voor je wilt doen.

Voor ons is het meer een bed and breakfust-hotel. Wanneer je dan de prijzen van een pension hier tegenover zet is het nog goedkoper hier. En de kamers worden elke dag gedaan.

Het ontbijt is zeer luxieus. Wij hebben ons al vele malen verbaasd over het feit dat er zoveel verschillende soorten fruit staat. Ook vele soorten beleg aanwezig.

Wanneer je vraagt of je iets mee mag nemen is dat nooit geen probleem.

Het zwembad is te koud, volgens mij wordt het niet verwarmd.

Als je de prijzen ziet kan je eigenlijk niet de luxe van een 2 sterren hotel verwachten, dat doen wij ook niet, daarom prijs/kwaliteit zeer goed.

Gereisd met partner in september 2006

renee gorree, 15-9-2006

Het hotel ziet er leuk uit maar is van binnen klein. Kleine kamers, klein badkamertje. Het zwembad is ook klein, maar het was er nooit druk, eind augustus. De ligging van het hotel is goed, direct bij het centrum, en is makkelijk via de doorgaande weg te bereiken. Er is een eigen parkeerplaats maar deze was vaak vol. De service was zozo, Airco werd pas aangezet na veel keer vragen, en dat iedere avond opnieuw. de afstand van tv was kwijt toen wij arriveerden, en wij kregen pas een nieuwe nadat onze kamer, met al onze spullen erin was doorzocht door de eigenaar, ze had dit al meer meegemaakt zei ze.Het ontbijt was royaal maar er werd voortdurend gecontroleerd of je niets mee nam, ook al was je dit niet van plan. De prijs van 160 euro pd. voor 3 pers. vond ik teveel gezien de bovenstaande "klachten".
Gereisd anders in september 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Santa Maria bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Maria in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santa Maria scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.