Beoordelingen Camping La Rocca - Bardolino***

La Rocca - Bardolino***
173 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Rocca - Bardolino***
Loc. S.Pietro , I-37011, Bardolino

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rocca - Bardolino*** in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rocca - Bardolino*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Rocca - Bardolino scoort een 7,5 uit 10, op basis van 173 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rocca - Bardolino*** in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rocca - Bardolino***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Rocca - Bardolino*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 166 vakantiefoto's van Camping La Rocca - Bardolino*** vinden. Je kunt 1 video van Camping La Rocca - Bardolino*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Camping La Rocca - Bardolino*** met andere accommodaties in Bardolino.
Even geduld a.u.b.

7,2
7,6
6,7
8,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Redelijke camping directbaan Gardameer"vertalen
Jan en Miranda
6,0

04-10-2014 .Vrij grote en drukke camping direct aan het Gardameer. De camping ligt direct aan de drukke doorgaande weg langs het meer, dit is op de plekken aan de zijde van het meer niet storend. De camping wordt door een fiets/voetgangerspad gescheiden van het meer. Je kunt via dit pad met de fiets of te voet van Garda tot aan Lasize. Garda is circa 10min lopen, Bardolino circa 25 minuten. de camping heeft enkele leuke hoger gelegen tentplekken met uitzicht over het meer. De camping wordt goed onderhouden en schoongehouden. het sanitair lijk niet erg oud maar je ziet dat het intensief gebruikt is, het wordt matig tot redelijk schoongehouden. Er zijn voldoende douches en wc's, toiletpapier en handzeep zijn altijd aanwezig. Er is een redelijk winkeltje op de camping maar Garda en Bardolino zijn dicht bij. Overige faciliteiten hebben wij niet gebruikt en daar kunnen we niet over oordelen, op het moment dat wij er waren was er (gelukkig) geen animatie.

Met partner, 2014
"Leuke stadjes,"vertalen
Marit
10,0
8,0

03-09-2014 Plek vlak aan het meer, hiervan geen uitzicht bij de tent doordat er een hoge heg rondom de camping staat. Kleine plekken, auto kan nog maar net op de plek. Opgepropt naast elkaar, kleine paden. Personeel niet vriendelijk.
Wel goed sanitair, en super ligging!! Het is erg leuk het wandelpad te nemen naar de twee stadjes. Elke avond live muziek en aan het wandelpad, nog geen 10 min. Lopen, zit een heel leuk gezellig barretje!!

direttore La Rocca Camp, 05-09-2014
Eigenaar zegt:  Lieve Marit, Wij danken u voor de tijd u hebt besteed in onze camping. Hierbij delen we mede dat we uw mededelingen onder onze aandacht hebben en we zullen bemiddelen om deze te verbeteren. Wij luisteren naar suggesties on onze diensten voor komende seizoenen en wij proberen nog meer om de kwaliteit van het personeel. Voor het volgende seizoen raden wij U de onderste plaatsen te reserveren met meer ruimte en uitzicht op het meer. Graag heten we u opnieuw welkom bij ons om de verbeteringen te kunnen tonen en bedanken u voor de gegeven raadgevingen. Met onze vriendelijke groeten

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Babybadje iets te diep"vertalen
familie Turenhout
9,0

14-09-2014 Kindje kon niet alleen spelen in kinderbadje, het was nog mooier geweest als dit ook zou kunnen. Maar niet hinderlijk

direttore La Rocca Camp, 23-09-2014
Eigenaar zegt:  Geachte familie Turenhout, Wij danken u voor de tijd u hebt besteed in La Rocca Camp. Hierbij delen we mede dat we uw mededelingen onder onze aandacht hebben en we zullen bemiddelen om deze te verbeteren. Wij luisteren naar suggesties on onze diensten voor komende seizoenen en wij proberen om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren, ook veiligheid voor kinderen.Graag heten we u opnieuw welkom bij ons om de verbeteringen te kunnen tonen en bedanken u voor de gegeven raadgevingen. Met onze vriendelijke groeten

"Voor ons een tegenvaller"vertalen
E.schutte
8,0

30-08-2014 Ontvangst door dame die matig Engels sprak. Mooie caravan maar op zicht schoon,echter grote cola? vlek onder bed,vies.
Zwembad mooi maar te weinig ligstoelen. Wat ons benauwde was de smalle laantjes met de caravans dicht op elkaar,vreselijk. Het parkeren vd auto naast de caravan bijna onmogelijk.wij stonden op het terrasgedeelte. Het jonge personeel rijdt wel erg hard met de golfwagentjes.Voor ons de eerste keer Gardameer, we keken op van de vele file's dagelijks rondom het meer. Misschien niet goed voorbereid maar Gardameer is een redelijke teleurstelling geworden.

Met jonge kinderen, 2014
"Zeer goede camping!"vertalen
Familie van Rijn
9,0

28-08-2014 Afgelopen twee weken op La Rocca geweest. Ik was aangenaam verrast. Een zeer mooi en pas vernieuwd zwembad met een leuke glijbaan voor de kinderen. Ook een mooie ligweide met een soort fonteinenstraat waar de kinderen leuk door heen kunnen rennen. Camping bestaat uit twee gedeelten dat is verbonden met een tunneltje. Het onderste gedeelte bij het meer zijn de staanplaatsen en het bovenste gedeelte bij het zwembad grotendeels stacaravans. Wij hebben in een stacaravan gezeten. De camping wordt prima onderhouden en het personeel is vriendelijk. Animatie leuk en een prachtig uitzicht over het Gardameer. Bardolino is voor kleine kinderen net te ver lopen. Garda is wel te doen. Zeker een aanrader deze camping!

direttore La Rocca Camp, 05-09-2014
Eigenaar zegt:  Lieve Familie van Rijn, Wij danken jullie de vakantie in onze stacaravans bij La Rocca Camp te hebben doorgemaakt. Bedankt u voor het commentaar. Zijn woorden moedigen ons aan om services te verbeteren en we zijn blij u het leuk vond de animatie team en het zwembad . Graag heten we u opnieuw welkom bij ons om de verbeteringen te kunnen tonen en bedanken u voor de gegeven raadgevingen. Met onze vriendelijke groeten

"Fijne vakantie"vertalen
familie Snippe
6,0

24-08-2014 fakantie die volledig voldeed aan verwachtingen. prima uitvalsbasis voor bezoeken aan oa Verona en Venetie

direttore La Rocca Camp, 03-09-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Snippe Wij danken u voor de tijd u hebt besteed in La Rocca Camp. We zijn blij een gezellige vakantie te hebben doorgebracht in onze camping.Bedankt voor de positieve reactie. Graag heten we u opnieuw welkom bij ons om de verbeteringen te kunnen tonen en bedanken u voor de gegeven raadgevingen. Met onze vriendelijke groeten

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Geweldige vakantie"vertalen
Roel
9,0

25-08-2014 Onlangs verbleven we een week op camping la rocca. We hadden via een touroperator een tent geboekt. Een aanrader! Tenten zijn volledig ingericht met alles wat je nodig hebt. Wij verbleven op de bovenste deel van de camping. Er zijn op het bovenste deel 2 sanitaire voorzieningen. 1. bij het zwembad goed in orde mooi schoon. 2. bij de ingang van de camping deze is aan vernieuwing toe. staat van sanitair was matig, echter wel alles goed schoon.
Kindvriendelijke camping met genoeg voorzieningen, prijs kwaliteit absoluut een aanrader.!

direttore La Rocca Camp, 05-09-2014
Eigenaar zegt:  Lieve Roel, Wij danken u voor de tijd u hebt besteed in La Rocca Camp. Wij luisteren naar suggesties on onze diensten voor komende seizoenen.Graag heten we u opnieuw welkom bij ons en bedanken u voor de gegeven raadgevingen. Met onze vriendelijke groeten.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Terras camping geschikt voor gezinnen"vertalen
familie Plamper
6,0

10-09-2014 mooi uitzicht op het Gardameer met mooi zwembad, goede sportmogelijkheden voor kinderen. netjes ingericht. zeker de moeite waard om nog een keer naar toe te gaan. Goede uitval mogelijkheden naar bijvoorbeeld Verona en andere plaatsen.

direttore La Rocca Camp, 23-09-2014
Eigenaar zegt:  Geachte familie Plamper, Wij danken u voor de aandacht die u aan onze structuur heeft gewijdt en wij zijn blij dat u een plezierige vakantie in La Rocca Camp heeft doorgebracht. Tot het volgende seizoen! Met onze vriendelijke groeten

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Goede camping niet te groot, intieme sfeer"vertalen
familie Duuren
9,0

31-08-2014 Tenten waren keurig en gaven voldoende privacy, met name door de indeling. zeer tevreden!

direttore La Rocca Camp, 05-09-2014
Eigenaar zegt:  Lieve Familie Duuren, Wij danken jullie de vakantie bij camping La Rocca te hebben doorgemaakt. Bedankt ook voor de goed recensie. We zijn blij u het leuk vond de tenten met goed privacy. Graag heten we u opnieuw welkom bij ons om de verbeteringen te kunnen tonen en bedanken u voor de gegeven raadgevingen. Met onze vriendelijke groeten

"Mooie terrascamping"vertalen
familie Ponger
8,0

31-08-2014 Veel voorzieningen, mooi uitzicht, mooi zwembad, mooi uitzicht op het garda meer , uitgebreid winkel, prima camping

direttore La Rocca Camp, 05-09-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Familie Ponger, Wij danken jullie de vakantie in onze camping hebben doorgemaakt. Bedankt u voor het mooi commentaar. Zijn woorden moedigen ons aan om services te verbeteren.Tot het volgende seizoen! . Met onze vriendelijke groeten

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?