Beoordelingen Camping La Rocca - Bardolino***

La Rocca - Bardolino***
167 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Rocca - Bardolino***
Loc. S.Pietro , I-37011, Bardolino

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rocca - Bardolino*** in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rocca - Bardolino*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Rocca - Bardolino scoort een 7,6 uit 10, op basis van 167 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rocca - Bardolino*** in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rocca - Bardolino***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Rocca - Bardolino*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 155 vakantiefoto's van Camping La Rocca - Bardolino*** vinden. Je kunt 1 video van Camping La Rocca - Bardolino*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Camping La Rocca - Bardolino*** met andere accommodaties in Bardolino.
Even geduld a.u.b.

7,2
7,7
6,7
8,1
Toon score en beoordelingen van:
"Voor ons een tegenvaller"vertalen
E.schutte
8,0

30-08-2014 Ontvangst door dame die matig Engels sprak. Mooie caravan maar op zicht schoon,echter grote cola? vlek onder bed,vies.
Zwembad mooi maar te weinig ligstoelen. Wat ons benauwde was de smalle laantjes met de caravans dicht op elkaar,vreselijk. Het parkeren vd auto naast de caravan bijna onmogelijk.wij stonden op het terrasgedeelte. Het jonge personeel rijdt wel erg hard met de golfwagentjes.Voor ons de eerste keer Gardameer, we keken op van de vele file's dagelijks rondom het meer. Misschien niet goed voorbereid maar Gardameer is een redelijke teleurstelling geworden.

met jonge kinderen, 2014
"Zeer goede camping!"vertalen
Familie van Rijn
9,0

28-08-2014 Afgelopen twee weken op La Rocca geweest. Ik was aangenaam verrast. Een zeer mooi en pas vernieuwd zwembad met een leuke glijbaan voor de kinderen. Ook een mooie ligweide met een soort fonteinenstraat waar de kinderen leuk door heen kunnen rennen. Camping bestaat uit twee gedeelten dat is verbonden met een tunneltje. Het onderste gedeelte bij het meer zijn de staanplaatsen en het bovenste gedeelte bij het zwembad grotendeels stacaravans. Wij hebben in een stacaravan gezeten. De camping wordt prima onderhouden en het personeel is vriendelijk. Animatie leuk en een prachtig uitzicht over het Gardameer. Bardolino is voor kleine kinderen net te ver lopen. Garda is wel te doen. Zeker een aanrader deze camping!

"Fijne vakantie"vertalen
familie Snippe
6,0

24-08-2014 fakantie die volledig voldeed aan verwachtingen. prima uitvalsbasis voor bezoeken aan oa Verona en Venetie

"Geweldige vakantie"vertalen
Roel
9,0

25-08-2014 Onlangs verbleven we een week op camping la rocca. We hadden via een touroperator een tent geboekt. Een aanrader! Tenten zijn volledig ingericht met alles wat je nodig hebt. Wij verbleven op de bovenste deel van de camping. Er zijn op het bovenste deel 2 sanitaire voorzieningen. 1. bij het zwembad goed in orde mooi schoon. 2. bij de ingang van de camping deze is aan vernieuwing toe. staat van sanitair was matig, echter wel alles goed schoon.
Kindvriendelijke camping met genoeg voorzieningen, prijs kwaliteit absoluut een aanrader.!

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Goede camping niet te groot, intieme sfeer"vertalen
familie Duuren
9,0

31-08-2014 Tenten waren keurig en gaven voldoende privacy, met name door de indeling. zeer tevreden!

"Mooie terrascamping"vertalen
familie Ponger
8,0

31-08-2014 Veel voorzieningen, mooi uitzicht, mooi zwembad, mooi uitzicht op het garda meer , uitgebreid winkel, prima camping

"Geweldige camping"vertalen
Mirjam
9,0

18-08-2014 Wij zijn hier via touroperator geweest. Wat zijn de tenten geweldig. Ruim, schoon en met alle gemakken voorzien. Wij vonden het prettig dat de auto niet bij de tent stond. Ernest en Ria zijn geweldig. Lieve mensen die het de gasten naar de zin willen maken. Wij stonden boven aan de camping in de buurt van het zwembad en het voetbalveld. Op deze camping zijn ook veel Italianen. Dit vinden wij geweldig. We hebben een geweldige vakantie gehad. Wij komen volgend jaar weer terug.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Zeer schone camping met mooi zwembad"vertalen
familie Huijding
7,0

25-08-2014 Tent stond op zeer leuke locatie met uitzicht op gardameer. Zwembad in werkelijkheid mooier dan op foto's in brochure. Zeer aardige medewerkers van touroperator. Ook zeer prettige bijkomstigheid dat deze medewerkers Nederlands zijn. Alles was zeer schoon.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Goede camping en fijn 'strandje' aan het meer."vertalen
De Graaf
6,0

12-08-2014 Kinderen tussen 7 en 10 jaar konden zelf van boven naar het Gardameer lopen. Zij hebben heerlijk gezwommen in het meer. Neem waterschoenen mee i.v.m stenen op de bodem. Het zwembad vonden zij saai. De supermarkt op de camping is goed gesorteerd. In het restaurant prima pizza en spaghetti. Naar Garda is het 20 minuten lopen, Bardolino 30 minuten. Op de boulevard naar de dorpjes wordt ook veel gefietst.

met partner, 2014
"Goed onderhouden camping, goede toegang tot mee"vertalen
familie Es
8,0

01-08-2014 Prima camping, gelegen tegen een heuvel aan. Dat is ook meteen het grootste nadeel: als je bovenaan zit (zoals wij) is op- en neer lopen naar het meer en winkel/restaurantjes geen pretje. Maar verder prima onderhouden camping. Wij verbleven in een touroperator tent. Die was prima in orde en service was ook goed.

direttore La Rocca Camp, 20-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste Familie Es, Bedankt voor de tijd U hebt besteed un onze camping en wij zijn blijt dat U een mooi vakantie heeft doorgebrecht. Graag heten we U opnieuw welkom bij ons om de verbeteringen te kunnen tonen en bedanken U voor de gegeven raadgevingen. Met onze vriendelijke groeten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?