Beoordelingen Camping La Rocca - Bardolino***

La Rocca - Bardolino***
136 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Rocca - Bardolino***
Loc. S.Pietro , I-37011, Bardolino

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rocca - Bardolino*** in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rocca - Bardolino*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Rocca - Bardolino scoort een 7,3 uit 10, op basis van 136 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rocca - Bardolino*** in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rocca - Bardolino***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Rocca - Bardolino*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 126 vakantiefoto's van Camping La Rocca - Bardolino*** vinden. Je kunt 1 video van Camping La Rocca - Bardolino*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Camping La Rocca - Bardolino*** met andere accommodaties in Bardolino.
Even geduld a.u.b.

8,1
6,8
6,6
4,0
Toon score en beoordelingen van:
Sept. 2013
"Lekker nazomeren."vertalen
Bert
6,0

29-9-2013 Fijn gelegen tussen Garda en Bardolino. Vakanties grotendeels voorbij. Kregen een plaatsje naast het speeltuintje. Goed dat de vakantie grotendeels voorbij was. Camping had een grote groep campers uit Trento toegang gegeven tot de camping, hetgeen ten koste ging van reguliere kampeerders. Dat was jammer. Volgend jaar bijna verplicht te reserveren. Behoudens de plek was alles goed, zoals in voorgaande jaren.

direttore La Rocca Camp, 7-11-2013
Eigenaar zegt:  Geachte Klanten, bedankt voor de tijd U hebt besteed in onze camping. Voor het volgende jaar is beter als u boekt vóór, dus je kunt een betere plek hebben. Wij danken u voor de aandacht die u aan onze structuur heeft gewijdt en wij zijn blij dat u een plezierige vakantie in La Rocca Camp heeft doorgebracht. Met vriendelijke groten

met vrienden, 2013
"Zie toelichting"vertalen
familie eerden
4,0

3-9-2013 zie toelichting kleine plaatsen, vies sanitair, achterstallig onderhoud geen milimeter schaduw terwijl we daar wel om hadden gevraagd geen fatsoenlijke parkeergelegenheid

direttore La Rocca Camp, 5-11-2013
Eigenaar zegt:  Geachte Klanten, bedankt voor de tijd U hebt besteed in onze camping. Voor het volgende seizon proberen wij om het onderhoud van de standplaatsen en het sanitair te verbeteren. graag heten we U opnieuw welkom bij ons om de verbeteringen te kunnen tonen en bedanken U voor de gegeven raadgevingen. Met inze vriendelijke groeten

met jonge kinderen, 2013
"Heerlijke vakantie! aanrader!"vertalen
brouwers, dominique
10,0

20-8-2013 Wij hebben met 2 kinderen een fantastische vakantie gehad op camping la rocca. Het personeel is zeer behulpzaam en aardig (Silvia bijvoorbeeld!), het sanitair wordt goed schoongemaakt, er is een prachtig zwembad met uitzicht over het meer. Bardolino en Garda op loopafstand, kortom echt een aanrader.

direttore La Rocca Camp, 7-11-2013
Eigenaar zegt:  Geachte Dominique, Wij danken u voor de aandacht die u aan onze structuur heeft gewijdt en wij zijn blij dat u een plezierige vakantie in La Rocca Camp heeft doorgebracht. Bedankt u voor de mooie woorden gewijd aan onze personeel. Graag heten we u opnieuw welkom bij ons om de verbeteringen te kunnen tonen en bedanken u voor de gegeven raadgevingen. Met onze vriendelijke groeten

met partner, Aug. 2013
"Als je van hele kleine plekken houdt ideaal"vertalen
Wevers
3,0

24-9-2013 Geschrokken toen onze gehuurde tent werd aangewezen. Plekken zijn zeer klein, waterkraan 30 trappen verder, sanitair vergde soms moed om naar binnen te gaan. Dus voor ons deze camping niet meer. Ligt wel mooi bij twee leuke plaatsjes. Weinig kwaliteit voor het gebodene. Tent gehuurd van touroperator. Mooie tent maar onze geschreven bedenkingen genegeerd.

direttore La Rocca Camp, 5-11-2013
Eigenaar zegt:  Geachte Klanten, we danken jullie de vakantie in La Rocca Camp te hebben doorgemaakt. Het spijt ons zeer dat jullie vakantie niet so goed is bevallen. Wij nemen contact met touroperator om de kwaliteit van de camping te verbeteringen. Met onze vriendlijke groeten

"Ideale ligging tussen 2 leuke plaatsjes"vertalen
yvonneotten_veldhui...
7,0

18-9-2013 Deze terrassencamping heeft een hele mooie ligging en een prachtig uitzicht vanaf o.a. het zwembad op het Gardameer.
Er wordt veel georganiseerd, maar voor 16+ is het geen super camping. Op de camping zelf is er bijvoorbeeld geen echte 'chill-plek' . Wel kunnen pubers eventueel met een bus naar de disco in Bardolino. Voor de sportievelingen is er een hele mooie voetbalkooi, beachvolley etc. Zwembad is prima!
Het ideale van deze camping is dat je op loopafstand van 2 plaatsjes zit, Bardolino en Garda. Zelf vonden wij Garda heel gezellig om naar toe te lopen, 's avonds langs het meer over de boulevard zit je er in ca. 15 minuten.

direttore La Rocca Camp, 5-11-2013
Eigenaar zegt:  Beste Yvonne, Hartelijk dank voor de positieve recensie geschreven. we danken jullie de vakantie in La Rocca Camp te hebben doorgemaakt. Tot het volgende jaar! Met vriendelijke groeten

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Mooie camping met een leuk zwembad."vertalen
familie Nijboer
8,0

9-9-2013 Mooie camping. Plaatjes in de buurt op loop afstand en erg gezelling.

direttore La Rocca Camp, 7-11-2013
Eigenaar zegt:  Geachte familie Nijboer, Wij danken u voor de aandacht die u aan onze structuur heeft gewijdt en wij zijn blij dat u een plezierige vakantie in Rocca Camp heeft doorgebracht. Tot het volgende jaar! Met vriendelijke groeten

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Nette camping met centrale ligging"vertalen
Hermans
6,0

10-8-2013 wij zijn met ons gezin met 2 pubers hier geweest in een gehuurde mobile home type Charme. Prima verzorgt, alles zag er netjes uit. Wat wij alleen heel erg miste was een afdakje voor schaduw. Het was bijzonder warm weer en een parasol is echt niet genoeg als je de hele dag bijna zon op je terras hebt. Verder mooie omgeving. Bardolino en Garda lopend te bereiken via een wandelpad, erg leuk! Personeel was vriendelijk, restaurant niet bijzonder, gelukkig heel veel leuke eettentjes op loopafstand.

direttore La Rocca Camp, 7-11-2013
Eigenaar zegt:  Geachte Klant, bedankt dat U de voorkeur heeft gegeven aan onze camping en wij zijn blijt dat U een mooi vakantie heeft doorgebrecht. Voor het volgende seizoen wij proberen te geven meer schaduw voor de stacaravans.Met vriendelijke groten.

"Aardige camping"vertalen
E
5,0

9-9-2013 Camping is leuk. Voldoende animatie voor de kids . Wij waren met twee jonge kinderen van 5 en 7.
Zaten in een touroperator tent boven. Tenten liggen scheef dus een van de kinderen viel twee keer uit bed. Goed heeft niks met camping zelf te maken. Een glijbaan voor de kinderen had wel leuk geweest. Maar wel een fijne zwembad, niet erg groot daarentegen. Super restaurant op camping!! Heerlijk...je kan ook afhalen. Het sanitair is gedateerd maar op zich redelijk schoon . Bardolino en Garda vonden we persoonlijk best nog een stukje lopen. Garda ligt dichterbij. Het boeken van deze camping is niet duur!

direttore La Rocca Camp, 5-11-2013
Eigenaar zegt:  Beaste Klanten, Bedankt voor de tijd U hebt besteed un onze camping en wij zijn blijt dat U een mooi vakantie heeft doorgebrecht. Graag heten we U opnieuw welkom bij ons om de verbeteringen te kunnen tonen en bedanken U voor de gegeven raadgevingen. Met onze vriendelijke groeten.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prima camping waar genoeg te doen is"vertalen
familie reef
7,0

8-9-2013 onze tenten hadden alleen erg weinig schaduw waardoor het te heet was overdag in de tent en 's avonds.
Voor ons lastig ivm het slapen van ons zoontje.

direttore La Rocca Camp, 5-11-2013
Eigenaar zegt:  Geachte Familie Reef, bedankt voor de tijd u hebt besteed in onze camping. Zoals jeder jaar om de camping te verbeteren, zullen we onze aandacht richten op het probleem van touroperator tenten. Wij proberen meer schaduw te geven en wij nemen contact met touroperator om de kwaliteit van de camping te verbetering. Mer vriendelijke groeten

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Stank in gebouwen sanitair en lekkende wc.."vertalen
familie Dee
1,0

4-9-2013 zie hierboven sanitairgebouwen zijn aan vervanging toe, camping onwaardig!!

direttore La Rocca Camp, 7-11-2013
Eigenaar zegt:  Geachte Familie Dee, bedankt voor de tijd u hebt besteed in onze camping. Het spijt ons zeer dat jullie vakantie door enkele voorvallen niet zo goed is bevallen.Zoals jeder jaar om de camping te verbeteren, zullen we onze aandacht richten op het probleem van het sanitair in het bovenkant van de camping . Graag heten we U opnieuw welkom bij ons om de verbeteringen te kunnen tonen en bedanken U voor de gegeven raadgevingen. Met vriendelijke groeten

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?