7,8

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping La Rocca - Bardolino*** bij :

203 reviews over Camping La Rocca - Bardolino in het Nederlands

Geweldig zwembad, fantastisch uitzicht

Talita Boersema, 15-8-2017

Mooi en schoon Italiaans appartement met een heerlijk zwembad en fantastisch uitzicht. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. In San Feliciano is een ijssalon met heerlijk ijs. Diverse goede restaurants in de buurt. We hebben o.a. Assisi, Perugia, Cascata della Marmore en Castelione del Lago bezocht. Echt een aanrader!

Leuke gezellige camping

Monique, 13-8-2017

Leuke camping, niet meteen zo'n heel vakantie dorp, wel

kleine kampeer plaatsen. Bardolino en Garda zijn hele leuke dorpjes op loopafstand. Leuk zwembad misschien in het hoogseizoen een beetje aan de kleine kant. Jammer dat er altijd mensen aan het zwembad hun handdoek laten liggen of in de ochtend al komen neerleggen. Het is wel een hele klim vanuit de camping naar het zwembad maar dat went ook wel. Het sanitair werd goed schoon gehouden.Wij hebben hier 2 weken een heerlijke vakantie gehad en komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd familie in juli 2017

Mooie camping met zwembad direct aan het meer

Alice Achterstraat, 6-8-2017

De ontvangst was niet super vriendelijk en behalve je plaatsnummer weinig info ontvangen over de camping of de omgeving.De plek was klein maar dat wisten we,wel hadden we 2 plekken naast elkaar zoals gevraagd en lekker dichtbij het meer.Af en toe even stroomuitval maar werd steeds binnen 5 min weer opgelost.'s Nachts rijdt er continue een golfkarretje rond en personen die rondlopen moeten zich identificeren met hun campingpasje of id-kaart: goede zaak! Bij het zwembad waren 's ochtends nog voldoende bedjes en parasols aanwezig en je mocht ze ook max een half uur onbezet houden met handdoek erop.Winkeltje heeft het basis assortiment maar Spar en Lidl zitten in de buurt.Ook is er een klein winkeltje met luchtbedden etc.Restaurant heeft lekkere verse pizza's tussen de 5 en 12 euro.Naar Garda is prima te lopen en daar zijn volop winkeltjes en terrasjes aan het water, Bardolino is iets verder maar ook prima te doen(20-30 min) Al met al nette camping met voldoende prima voorzieningen.
Gereisd familie in augustus 2017
Riccardo Giommaroni,
Geachte Alice, Wij danken u voor de tijd u hebt besteed in onze camping. Hierbij delen we mede dat we uw mededelingen onder onze aandacht hebben en we zullen bemiddelen om deze te verbeteren. Wij luisteren naar suggesties on onze diensten voor komende seizoenen. Graag heten we u opnieuw welkom bij ons om de verbeteringen te kunnen tonen en bedanken u voor de gegeven raadgevingen. Met onze vriendelijke groeten

FANTASTISCH!

Andrieke, 1-8-2017

Wij hebben onze vakantie doorgebracht in de nieuwe safaritenten op het bovenste gedeelte van de camping. Een prachtige locatie met mooie olijfbomen op het terras. Het uitzicht is prachtig over het meer. De tenten zijn luxer dan we hadden gedacht, er zat zelfs een vaatwasser in! :) Onze kinderen hebben zich prima vermaakt en konden zelf naar het zwembad en avonds een potje voetballen. Wij zijn normaliter niet zo van de animaties ed maar dit was precies goed, niet te....

Het bovenste gedeelte van de camping was rustig en dat was precies wat we zochten. Het is wel een klim om broodjes te halen in de ochtend, maar na een paar dagen ging dat al een stuk beter;) De supermarkt op de camping is prima en hebben daar een goed assortiment met heerlijk verse broodjes.

Het meer is prachtig en met de mooie steigers en grote bomen goed vertoeven. Langs het meer zit een heel gezellig restaurantje (richting Bardolino, naast de boottakel) ) waar je lekker kunt eten met prachtig uitzicht. Dit gedeelte is niet erg druk en hoef je niet te reserveren. Op de camping zit ook een restaurant, maar vonden wij niet zo heel gezellig.

Het ontvangst en het contact met de touroperator was erg goed. Nico en Angelique zijn altijd bereikbaar en helpen waar nodig, super!

Wij hebben een fantastische vakantie gehad!

Riccardo Giommaroni,
Beste Andrieke, Bedankt voor de tijd U hebt besteed un onze camping en wij zijn blijt dat U een mooi vakantie heeft doorgebracht.Bedankt voor de positieve reactie op het locatie, anmaties en organisatie. Tot het volgende jaar! Met vriendelijke groeten

Aangename camping

Christine, 28-7-2017

Nadeel: caravans easy staan bijna pal op de drukke doorgaande weg langs het gardameer, toch wel groot deel van de dag verkeersrumoer. Maar dit wisten wij vantevoren. Grasveld bij Gardameer is niet echt geschikt om op handdoek te liggen. (Gewone luchtbedden gaan ook kapot van de stenen en wortelstronken) eventueel een stevig dun zelfopblazend luchtbedje meenemen om op te liggen.

Voordelen: heel nette (bijna nieuwe) caravan die redelijk compleet is. Mooi groot zwembad met heel veel ligbedden en parasols. Wij hebben de keren dat wij naar het zwembad gingen altijd wel ligbedden en parasols kunnen vinden. Badmeesters niet te betuttelend. Pool party en schuimparty waren heel leuk. Leuke animatoren. Goede ontvangst bij de receptie. Steiger in Gardameer, heel tof voor de kids. Garda loop je in zo'n 10 minuten aan, veel winkeltjes, restaurantjes e.d.

Zeker een aanrader deze camping!

Riccardo Giommaroni,
Geachte Christine, Wij danken u voor de tijd u hebt besteed in Camping La Rocca. Wij luisteren naar suggesties on onze diensten voor komende seizoenen en wij proberen om de kwaliteit te verbeteren.Graag heten we u opnieuw welkom bij ons en bedanken u voor de gegeven raadgevingen. Met onze vriendelijke groeten

De nieuwe glamping tenten zijn top

Familie Smit, 24-7-2017

Een heerlijke zomervakantie gehad van twee weken in La Rocca. We hebben gekozen voor de nieuwe glamping tenten van de touroperator. Deze waren hier nieuw geplaatst, en overstegen onze verwachtingen. Van douche met jet streams tot een vaatwasser in de keuken. Én een heel mooi uitzicht over het Garda meer. Een fijne camping, met een mooi gerenoveerd zwembad dat qua grootte voldoende was voor het aantal gasten (maar kleiner had ook niet gemoeten). Restaurantje was prima, maar bij de echte pizzeria's in de dorpjes is het lekkerder eten. Enige nadeel wat we kunnen bedenken is de steile klim van het centrum van de camping (winkeltje, restaurant) naar de glamping tenten. Zeer hartelijk ontvangst van de gastheer en dame van de touroperator, Niko en Angelique. Over de rest van de accomodaties kunnen we niets zeggen, maar over ons stekje waren we zeer tevreden!
Riccardo Giommaroni,

Beste Familie Smit, bedank voor de positive recensie geschreven. We danken jullie de vakantie in La Rocca Camp en wij zijn blij dat u een plezierige vakantie heeft doorgebracht. Tot het volgende keer! Met vriendelijke groeten

Mooi gelegen camping met veel voorzieningen

Theo, 6-5-2017

Als je de Acsi kaart wil gebruiken, moet je duidelijk vragen of de aangewezen plaats ook voldoet aan de Acsi-voorwaarden. Anders betaal je de normale prijs en niet de de lagere Acsi-prijs.

Er is een nieuw Sanitairblok en een oud. Hier zit veel verschil tussen. Leuk van deze camping is dat je via het wandel/fietspad langs het meer in 15 min in Garda en in 20 minuten in Bardolino bent. Het verwarmde zwembad met ligbedden heeft een prachtig uitzicht over het meer, maar vergt wel enig klimwerk. Bij volle bezetting zal het aan de krappe kant zijn.

Gereisd met partner in april 2017
Riccardo Giommaroni,
Geachte Theo, Wij danken u voor de tijd u hebt besteed in onze camping. Wij luisteren naar suggesties on onze diensten voor komende seizoenen en wij proberen om de kwaliteit in het toilette te verbeteren. Graag heten we u opnieuw welkom bij ons om de verbeteringen te kunnen tonen en bedanken u voor de gegeven raadgevingen. Met onze vriendelijke groeten

Gezellige camping

somethinels, 6-5-2017

Lekker dicht bij het water en lekker restaurant en goede kampwinkel.
Gereisd met vrienden in augustus 2016
Riccardo Giommaroni,
Geachte Klanten, Wij danken u voor de tijd u hebt besteed in La Rocca Camp. Graag heten we u opnieuw welkom bij ons en artelijk dank voor de positieve recensie geschreven. Met onze vriendelijke groeten

Kan nog altijd beter

Vandemeerssche, 22-4-2017

Restaurant krijgt hoogste waardering, lekker, verzorgd, niets op aan te merken. Kleine kampeerplaatsen, smalle doorgang. Douches voor mindervaliden zou met sleutel moeten zijn, mits een waarborg te betalen. Veel te klein zwembad voor zoveel kampeerders
Gereisd familie in januari 2017

Topcamping!!

Tom, 22-1-2017

Ligging is perfect, tussen Garda en Bardolino, waarbij Garda wandelend een stuk sneller te bereiken is (15 wandelminuten ongeveer).

Wij verblijven al een paar jaar in een stacaravan van de camping. Tot nu toe steeds in een type Charme. Deze zijn eenvoudig, maar wel schoon en voorzien van alles wat nodig is.

Uiteraard zijn er ook luxere stacaravans te huren. Deze zijn echt fantastisch, maar daar betaal je ook voor.

Zwembad is super qua ligging. Badmuts niet verplicht.

Voetbalveld is prima, net als de animatie en alle andere voorzieningen voor kids. Personeel is ook erg vriendelijk!

Overigens hebben we in de 3 jaar dat we hier nu zijn geweest nog nooit een geluid van een pretpark gehoord, zoals in een recensie eerder werd gezegd. Er is sowieso geen pretpark aangrenzend aan de camping!!

Als je op een minder gunstige plek van de camping zit, zou je misschien wel de drukke straat kunnen horen. Of dit storend is weet ik niet. Vanuit de meeste stacaravans hoor je er niets van.

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rocca - Bardolino in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rocca - Bardolino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Rocca - Bardolino scoort een 7.79 uit 10 op basis van 216 reviews.