Beoordelingen Camping La Rocca - Bardolino***

La Rocca - Bardolino***
144 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Rocca - Bardolino***
Loc. S.Pietro , I-37011, Bardolino

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rocca - Bardolino*** in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rocca - Bardolino*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Rocca - Bardolino scoort een 7,4 uit 10, op basis van 144 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rocca - Bardolino*** in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rocca - Bardolino***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Rocca - Bardolino*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 126 vakantiefoto's van Camping La Rocca - Bardolino*** vinden. Je kunt 1 video van Camping La Rocca - Bardolino*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Camping La Rocca - Bardolino*** met andere accommodaties in Bardolino.
Even geduld a.u.b.

7,5
6,9
6,6
9,3
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2014
"Nette camping goede ligging."vertalen
familie Rozema
6,0

26-07-2014 Zowel zwembad als sanitair was netjes. Animatieteam was actief. Ligging t.o.v. La Garda was goed beloopbaar.

met partner, Juli 2014
"Schone camping met voldoende mogelijkheden."vertalen
familie Bosma
5,0
6,0

25-07-2014 12 dagen geweest en het er erg goed gehad, mooie ruim opgezette terrassen camping, mooi gelegen aan het meer. Leuke stadjes in de buurt. Camping ligt aan een van de mooiere gebieden aan het Garda meer. Sanitair prima maar niet geweldig, ruim restaurant.

direttore La Rocca Camp, 28-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Familie Bosma, bedankt voor de tijd U hebt besteed in camping La Rocca. Wij zijn blij dat u een plezierige vakantie in La Rocca Camp heeft doorgebracht. Voor het volgende jaar zullen wij proberen om het restaurant te verbeteren.Met vriendelijke groten

met jonge kinderen, Juni 2014
"Prima camping"vertalen
familie Velter

17-07-2014 Prima camping was het was gebouw was wel verouderd

direttore La Rocca Camp, 28-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte familie Velter,hartelijk bedank voor de positieve recensie. Wij zijn blij dat u een plezierige vakantie heeft doorgebracht. Tot het volgende keer! Met vriendelijke groeten!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Fijne camping"vertalen
familie Hendriks

21-07-2014 goed sanitair ,elke dag weer schoon
Touroperator tenten op mooie plaatsen
restaurant mag iets klantvriendelijker

met partner, Juni 2014
"Leuke camping,ideale ligging ."vertalen
familie Lantink
7,0

07-07-2014 Je loopt zo naar gezellige dorpjes.We hadden prachtig uitzicht op het meer en dicht bij het leuke zwembad.
Wel een hele klim.
In het winkeltje ook genoeg te krijgen en lekkere broodjes.

direttore La Rocca Camp, 16-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Familie Lantink, Wij danken jullie de vakantie in La Rocca Camp te hebben doorgemaakt. Bedankt u voor het commentaar. Zijn woorden moedigen ons aan om services te verbeteren en we zijn blij u het leuk vond de zwembad. Graag heten we u opnieuw welkom bij ons om de verbeteringen te kunnen tonen en bedanken u voor de gegeven raadgevingen. Met onze vriendelijke groeten

met partner, Juni 2014
"Top familiecamping"vertalen
familie Klomp
9,0

28-06-2014 Niet al te grote familiecamping met een prachtig zwembad met uitzicht over het meer en overige sportaccommodatie.

direttore La Rocca Camp, 07-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste Familie Klomp, hartelijk bedank voor de positieve recensie geschreven. We danken jullie de vakantie in La Rocca Camp en wij zijn blij dat u een plezierige vakantie heeft doorgebracht. Tot het volgende keer! Met vriendelijke groeten

met oudere kinderen, Juni 2014
"Camping La Rocca Prima!!"vertalen
Bianca Landman
10,0

07-07-2014 Mooi camping met een leuke ligging met Bardolino op loopafstand. Een weekendje gezeten en het was geweldig! Leuke gezellige Maxicaravan….en Prima zwembad!!!

direttore La Rocca Camp, 16-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Bianca, Bedankt voor de aandacht die u aan onze camping heeft gewijdt en wij zijn blij dat u een plezierige vakantie in La Rocca Camp heeft doorgebrach.Bedankt u voor de mooie woorden gewijd aan onze kamperen. Zie je volgend jaar! Met vriendelijke groten

Sept. 2013
"Lekker nazomeren."vertalen
Bert
6,0

29-09-2013 Fijn gelegen tussen Garda en Bardolino. Vakanties grotendeels voorbij. Kregen een plaatsje naast het speeltuintje. Goed dat de vakantie grotendeels voorbij was. Camping had een grote groep campers uit Trento toegang gegeven tot de camping, hetgeen ten koste ging van reguliere kampeerders. Dat was jammer. Volgend jaar bijna verplicht te reserveren. Behoudens de plek was alles goed, zoals in voorgaande jaren.

direttore La Rocca Camp, 07-11-2013
Eigenaar zegt:  Geachte Klanten, bedankt voor de tijd U hebt besteed in onze camping. Voor het volgende jaar is beter als u boekt vóór, dus je kunt een betere plek hebben. Wij danken u voor de aandacht die u aan onze structuur heeft gewijdt en wij zijn blij dat u een plezierige vakantie in La Rocca Camp heeft doorgebracht. Met vriendelijke groten

met vrienden, 2013
"Zie toelichting"vertalen
familie eerden
5,0
4,0

03-09-2013 zie toelichting kleine plaatsen, vies sanitair, achterstallig onderhoud geen milimeter schaduw terwijl we daar wel om hadden gevraagd geen fatsoenlijke parkeergelegenheid

direttore La Rocca Camp, 05-11-2013
Eigenaar zegt:  Geachte Klanten, bedankt voor de tijd U hebt besteed in onze camping. Voor het volgende seizon proberen wij om het onderhoud van de standplaatsen en het sanitair te verbeteren. graag heten we U opnieuw welkom bij ons om de verbeteringen te kunnen tonen en bedanken U voor de gegeven raadgevingen. Met inze vriendelijke groeten

met jonge kinderen, 2013
"Heerlijke vakantie! aanrader!"vertalen
brouwers, dominique
10,0

20-08-2013 Wij hebben met 2 kinderen een fantastische vakantie gehad op camping la rocca. Het personeel is zeer behulpzaam en aardig (Silvia bijvoorbeeld!), het sanitair wordt goed schoongemaakt, er is een prachtig zwembad met uitzicht over het meer. Bardolino en Garda op loopafstand, kortom echt een aanrader.

direttore La Rocca Camp, 07-11-2013
Eigenaar zegt:  Geachte Dominique, Wij danken u voor de aandacht die u aan onze structuur heeft gewijdt en wij zijn blij dat u een plezierige vakantie in La Rocca Camp heeft doorgebracht. Bedankt u voor de mooie woorden gewijd aan onze personeel. Graag heten we u opnieuw welkom bij ons om de verbeteringen te kunnen tonen en bedanken u voor de gegeven raadgevingen. Met onze vriendelijke groeten

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?