Hotel Color ****

Uitstekend

WebsiteLink naar website

44 reviews over Hotel Color in het Nederlands

Edward en Danielle, 7-6-2016

Het hotel ligt op nog geen twee honderd meter van het prachtige Gardameer, tevens is het busstation dichtbij, zowel links als rechts van het hotel (circa 300 meter lopen langs de hoofdweg). De kamers zijn sfeervol, mooi en strak vormgegeven. Het ontbijtbuffet is geweldig, zoveel keus en tevens rekening houdend met mensen met voedsel allergieën. Op de bovenste verdieping bevindt zich een dakterras met loungebankjes. Hiervandaan heb je een prachtig uitzicht op het Gardameer, Bardolino en de vier zwembaden die het hotel rijk is. De service in het hotel is van de hoogste kwaliteit. Ze staan voor je klaar en helpen je bij het beantwoorden van al je vragen. Ook voor het avondeten kun je terecht in dit restaurant waar ze eten het presenteren, en serveren op het hoogste niveau.Het personeel is super vriendelijk. We kijken er naar uit om hier weer terug te keren.
Gereisd met partner in mei 2016

Perfect hotel in het leukste stadje vh Gardameer

Sven Jorissen, 27-9-2015

Wij boeken al jaren onze vakantie in het Colorhotel!

Zeer mooi hotel, erg verzorgd. Top kwaliteit.

Ook het personeel is uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam.

De accomodaties zijn prachtig.

Er is ruimte om rustig te relaxen. Ook de zwembaden zijn top.

Het ontbijt is steeds tot in de puntjes verzorgd.

Een echte aanrader!

Gereisd familie in augustus 2015

Wederom fantastisch!

K. Jongkind , 17-8-2015

Na 10-12 keer dit fantastische hotel bezocht te hebben voor onze zomervakantie blijft dit gewoonweg de nummer 1 voor ons. Qua ontbijt geweldig qua aanbod en diversiteit, qua vriendelijkheid personeel, qua hygiene, qua uitstraling etc. Dit jaar ook in restaurant gegeten, geweldig diner. Chapeau wederom. Enige minpunt is de slechte WiFi. Heel graag tot een volgende keer!
Gereisd met partner in augustus 2015

Schitterend hotel

Danny, 29-6-2014

Schitterend hotel, goed gelegen, supervriendelijk en behulpzaam personeel, ligstoelen aan 3 zwembaden, enorm uitgebreid onbijtbuffet,
Gereisd met partner in juni 2014

Perfect hotel, niets op aan te merken.

L.M.A.J. van 't Hof, 13-7-2013

Prima gelegen aan de rand van Bardolino. Het grote voordeel is dat je gemakkelijk naar het dorp loopt waar alle vertier is. Mooie terrassen, goede restaurants en leuke winkeltjes.

Perfect verblijf, niet aan toe te voegen.

Gereisd met partner in mei 2014

Geweldig!

Linda, 2-8-2012

Super hotel, mooie zwembaden (dit jaar gelukkig is warmer), net verzorgde kamers en een mooie ligging. Heerlijk ontbijt en leuke terrassen. Echt vakantie!
Gereisd familie in januari 2012

Bijzonder aan te raden!

Miriam Fagel, 15-7-2012

Geweldig hotel! Je ziet het er aan de voorkant niet aan af, maar het bestaat uit drie gebouwen en is voorzien van maar liefst drie grote zwembaden, met daarbij ruime liggelegenheid. De ontbijtruimte is gelegen aan één van die zwembaden en biedt een heerlijke ambiance.Het ontbijt was uitstekend. Zeer uitgebreid en zelfs voorzien van een bio-hoek met glutenvrije artikelen. Het personeel zorgt dat het je aan niets ontbreekt. De kamer inclusief badkamer waren compleet, van alle gemakken voorzien en schoon. Het hotel is een lust om in te verblijven, met overal kunstwerken door de eigenaar zelf gemaakt. Gelegen op ca. tien minuten lopen van Bardolino en vijf minuutjes van het Garda meer. Kan niet anders zeggen: TOP!!
Gereisd alleenreizend in juni 2012

wat een heerlijk vooruitzicht

ellen, 4-2-2012

In september 2011 voor de 4e keer dit hotel bezocht. Ook deze keer was het weer top!Wat een klasse hotel. Vriendelijk personeel, heel schoon, mooie kamers, heerlijk eten. Ook deze keer hebben we ons weer verwend gevoeld. Wat een prachtig dakterras met uitzicht over het meer! Elke keer worden onze verwachtingen overtroffen en dat is knap. Kijken uit naar ons volgende bezoek aan dit hotel
Gereisd met partner in januari 2012

Beste keuze in Bardolino

Bardolino fan, 3-10-2011

Het is moeilijk dit hotel eenduidend te beoordelen.

Pluspunten: De kamers waren zeer schoon, mooie tuinen met zwembaden, gratis gebruik fietsen, goede kamer, gratis minibar, uitgebreid ontbijt. De drukke ligging is nauwelijks merkbaar.

Minpunten: de zwembaden waren ijskoud. De grote jacuzzi werd iedere dag geclaimd door gezinnen met kleine kinderen dus daar hebben we geen gebruik van kunnen maken.

In-/uitstap bad hoog, niet aan te bevelen als je niet soepel beweegt. Bagage tafel blokkeert instap bed, dus je moet op je bed klimmen. Bij het ontbijt is het lastig een 2e kop koffie te krijgen (personeel is te druk met andere dingen bezig) Restaurant menu's zijn te duur t.o.v. de restaurants in het centrum. We verblijven in luxe hotels maar vinden de prijs van de kamer te hoog.

In het hoogseizoen is het mooie dakterras op woensdag open. Ons was niet verteld dat we moesten reserveren om daar een drankje te mogen drinken. Jammer.

Gereisd met partner in september 2011

Color Hotel fantastisch!!!!!

Fam. C., 6-9-2011

Kamers tip top in orde;

Diner op het dakterras op donderdag avond met adembenemend uitzicht op het Gardameer.

Zwembaden en relaxruimtes zijn TOP.

Fam. C. uit Hamont B

Gereisd familie in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Color**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Color in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Color zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Color scoort een 9.39 uit 10 op basis van 48 reviews.