Hotel Caesius ****

9,3

21 reviews over Hotel Caesius in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad.

Gezin met 2 tieners, 4-8-2015

Reeds voor de 4e maal dat wij naar dit hotel gaan.

Zeer vriendelijke bediening, mooie locatie, zeer lekker eten.

Houden rekening met allergieën en intoleranties.

Sfeervol.

Wij gaan zeker terug :)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heel fijn en prettig hotel

Familie Pots, 7-5-2015

Zeer schoon en verzorgd hotel. Kamers voor familie zijn ruim. Personeel vriendelijk. Ontbijt prima. Afstanden tot leuke plaatjes zeer goed.

Wij hebben er met ons gezin een heel plezierige vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Super mooi hotel

Hou-mei Li, 11-5-2012

Wij hebben hier een week doorgebracht. Het hotel is mooi, schoon en straalt luxe uit. De ligging is perfect het is een klein stukje lopen langs het meer om naar het centrum van Bardolino te komen. Wij zijn zelf een paar keer naar Lazise gelopen, maar dat is toch wel 45 min. lopen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers worden elke dag netjes schoongemaakt. Ontbijtbuffet is geweldig ze hebben alles. Wij hebben heerlijk genoten van de sauna, zwembaden en het mooie weer. We kwamen uitgerust thuis en zullen dit hotel niet snel vergeten.
Gereisd met partner in mei 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Caesius bij:

fantastisch hotel en fantastische plek !

Inés, 12-8-2011

Hotel Caesius is fantastisch ! Kan me geen betere vakantie voorstellen.
Gereisd met partner in juli 2011

Hotel is een aanrader !!

Van Breedam, 20-7-2011

Wij hadden kamer met ontbijt, hotel kamer is zeer mooi en je hoort er geen lawaai.

Alle dagen netjes opgekuist. In Bardolino zelf zijn er genoeg restaurantjes om gezellig te eten 's avonds en door de winkelstraatjes te lopen. Hotel is een aanrader !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Geen goede prijs/kwaliteit verhouding

De Duytsche, 3-9-2010

Dit is een prachtig hotel, maar de verhouding prijs/kwaliteit is niet voldoende ! Dit hotel is te duur. Het eten is lekker, maar zéér gewoon. Alle dagen zijn de maaltijden op dezelfde manier opgebouwd. Salad-bar = alle dagen identiek, Appetizer = alle dagen identiek met dien verstande dat het de ene dag salami is, dan eens kip, zalm, garnalen, .. Voorgerecht = altijd wel iets met pasta's, Dessert = alle dagen fruit, kaas, en een aantal lekkere nagerechten.

Gedurende ons 7-daagse verblijf was er 2 X 's ochtends geen spek meer ! Dit kan niet in een hotel van dergelijk niveau ! Kamers (zaten in augustus suites) waren ruim en zéér net gepoetst elke dag. Personeel vriendelijk maar blijven te fanatiek bij hun italiaans. Prachtig ruim zwembad met voldoende ligstoelen. Zéér verzorgde tuin. Bardolino is toch wel 30 minuten lopen ! Internet op de kamer te betalen, mag wel gratis zijn ! Garage gratis ! SAMENVATTING : goed voor één keer en dit vooral omwille van prijs/kwaliteit-verhouding

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Super hotel,.....super vakantie.....

spriet johan , 4-8-2010

Net terug van 10-dagen Caesius...super ervaring..enorm net en hygiënisch hotel, vriendelijk personeenl, echt op en top !

Ideale uitvalbasis voor het bezoeken van andere dorpjes en/of steden.....We komen zeker en vast nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2010

Fantastisch hotel en zeer kindvriendelijk!!

Leonie, 14-6-2010

Het was een super hotel. Schone kamers (wij hadden een suite in Augustus huis). Kamer wer elke dag goed schoongemaakt. Zeer kindvriendelijk (kleurplaten bij eten, baby baden en speeltoestellen). Eten was super (geen buffet vorm). Elke avond vijfgangen (saladebuffet, voor- en hoofdgerecht kun je uit vier dingen kiezen en een dessertbuffet). Gaan volgend jaar weer.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

aanrader

heidi, 4-8-2009

heel aangenaam hotel, mooie zwembaden, lekker eten.

Airco werkt perfect

Leuke vakantie doorgebracht.

drinken in restaurant en bar best betaalbaar ( veel goedkoper dan frankrijk)bv Rosé 13 euro, frisdrank 2,80, 1/2 water 1,50 euro

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

heerlijk relaxen!

evi, 25-6-2009

Wij genieten op dit moment van een heerlijke tien dagen in Caesius. Veruit het mooiste complex in de omgeving als je het mij vraagt. Heel relaxed en rustgevend. Bij aankomst werden we verrast met allebei een anti stress massage van het huis! Alles is super schoon en mooi en het eten buitengewoon goed! Kan me voorstellen dat het niet iets is voor kinderen, maar daar kwamen wij ook niet voor ;-) als je op luxe gesteld bent, ben je hier zeker aan het goede adres! het is een kwartiertje lopen naar het dorpje, maar dat is geen straf langs het mooie meer!
Gereisd met partner in juni 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Caesius bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caesius in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caesius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Caesius scoort een 9.29 uit 10 op basis van 24 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: