8,3

3 reviews over Hotel Beatrix Residence & Golf in het Nederlands

Geweldig

Emma, 29-11-2008

Geweldig!!!!

Ik kom er al 8 jaar en ik vind het nog steeds HEEL LEUKK!!!! Lekker dichtbij het gezellige centrum, met goede restaurants en leuke winkels! Deze zomer gaan we weer!!

p.s. Het beste restaurant is OLEANDRI!!

Gereisd anders in november 2008

simpel maar gunstige ligging

Ger, 30-7-2008

Wij komen net terug van twee weken verblijf in de dependance van Beatrix. Toen we aankwamen dachten we dat we verkeerd zaten, want we moesten een doodlopende weg in en liepen tegen een ketel van de wijnproeverij aan. Dat is het uitzicht. Appartementen waren ruim en airco werkte perfect maar meubilair is aan vervanging toe. Wel uitkijken geblazen als je de drukke weg moet oversteken. Ligging 200 meter vanaf centrum dat was ideaal, en heel rustig. Alleen af en toe het druk afblazen van de ketel van de wijnproeverij gaf enige geluidsoverlast. Er zijn in totaal 5 appartementen, op de bovenverdieping is de slaapkamer en de badkamer.
Gereisd met partner in juli 2008

Peter Hoogerwerf, 20-12-2005

Vriendelijke en behulpzame bali. Het hotel met zwembad ligt aan een drukke weg. De dependance ligt rustig en is volledig ingericht, indien gewenst met air conditioning. Met klein eigen tuintje en parking. Op korte loopafstand van het vooral 's avonds oer-gezellige centrum van Bardolino. Prima en betaalbaar eten in vele restaurantjes met fijne bediening. Bijna mondaine uitstraling. Geen geschreeuw. Lekker flaneren langs het meer.
Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beatrix Residence & Golf in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beatrix Residence & Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beatrix Residence & Golf scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.