Hotel Al Sole ***

Al Sole

1 review over Hotel Al Sole in het Nederlands

Aanrader

Helen, 9-10-2012

Prima hotel! We zijn hier 5 dagen geweest met vrienden en hebben het prima naar onze zin gehad. We hadden een comfort kamer, deze was heel ruim en heel schoon, ook de badkamer is prima. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Klein balkon met twee stoelen en uitzicht op het Gardameer. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt ook echt uitgebreid. Eventueel diner is in een ander hotel, maar ga lekker uit eten in het centrum van Bardolino (iets meer dan 5 minuten lopen, is prima te doen). Eigen parkeerplaats (gratis) en gratis Wifi in de lobby. Hotel ligt in een rustige buurt en heeft zelfs een zwembad. Echt helemaal niks op aan te merken.
Gereisd met vrienden in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Sole in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Sole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Al Sole scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: