Camping Campeggio Arco ***

7,2

24 reviews over Camping Campeggio Arco in het Nederlands

Verrassende camping

R Schreuder, 20-8-2017

Op een tussenstop bij deze groene camping uitgekomen, ligt tussen de bergen, 10 minuten lopen van het dorp. Vriendelijke ontvangst. Grote plek deels in de schaduw / deels in de zon. Gemoedelijke sfeer en rustig.

Campingwinkeltje aanwezig, vers brood in de ochtend. Sanitair is ruim voldoende en prima.

Groot overdekt zwembad naast de camping. Diverse outdoor / sportieve activiteiten mogelijk in de directe omgeving (wel druk). Met de auto naar Riva is niet te doen, beter op de fiets.

Restaurant vlak bij en in het dorp nog meer mogelijkheden.

Bij vertrek stonden ze te wachten voor de poort voor een plekje, dus waarschijnlijk hebben wij in augustus geluk gehad.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige camping op een mooie locatie.

Roos, 10-8-2017

Het is een mooie camping tussen de bergen en aan een riviertje. Je mag zelf een ruime, schaduwrijke plaats kiezen. Er is een mooi zwembad bij de camping. Bij het riviertje is het ook heerlijk en kinderen vermaken zich goed met luchtbedden en stenen. Het sanitair is inderdaad wat minder. Hopelijk vernieuwen ze dat binnenkort. We komen zeker nog eens terug!

In de omgeving is van alles te doen. Arco is een leuk dorpje met voldoende horecagelegenheden. Het dorpje is op loopafstand. Wandelen, klimmen en fietsen wordt veel gedaan. Er zijn ook leuke dorpjes in de omgeving.

Gereisd met partner in juli 2017

Hele mooie camping met in de omgeving veel te doen

B. Van der star, 26-7-2017

Dit is een mooie camping met uitzicht op de geweldige rotsen van arco. Grote plaatsen en je mag zelf de plek uitzoeken. Je bent snel in het dorpje (10min) lopen met winkels. Het is toeristisch maar voelt niet super toeristisch aan omdat het kleinschaliger is dan aan het Gardameer. Er is heel veel geboden voor sportfanaten. Ook met kinderen!! Wij komen zeker nog eens terug als onze baby 4,5 maand oud genoeg is om de rotsen te beklimmen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goede uitvalsbasis

Chris, 28-1-2017

Mooie camping, wel weinig privacy op de staanplaatsen. Wij verbleven in een (stenen) chalet, welke zeer sober zijn ingericht. De camping is heerlijk tussen de bergen en bomen gelegen. Op loopafstand van het gezellige dorpje Arco, met vele winkeltjes, restaurantjes en gelateria. Veel mountainbikers en bergbeklimmers. Helaas weinig voorzieningen voor tieners. De omgeving heeft veel te bieden (fietsen, wandelen, zwemmen, zonnen, dorpjes, natuur etc). Campingwinkel is eenvoudig maar best aardig gesorteerd. De betaalde wifi-verbinding is slecht en te duur.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooi gelegen camping

Heidi, 19-1-2017

Mooie camping, heerlijk tussen de bomen gelegen. En op loopafstand van het gezellige dorpje Arco. Helaas met niet al te goed sanitair. En dan is 36 Euro per nacht in het laagseizoen wel erg duur. Stroom is 6A en zou je wifi willen gebruiken moet je dat ook nog eens apart betalen.
Gereisd met partner in maart 2016

Mooie omgeving

JK, 17-8-2016

Mooi opgezette camping. Veel mountainbikers en klettersteigers. Helaas weinig voorzieningen voor tieners; tafeltennistafel zonder net en geen sporttoernooitjes dus weinig contact met andere jongeren. Camping baas organiseerde een gratis Pasta Party! Leuk initiatief.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie omgeving

Anita, 2-8-2016

Grote camping met redelijke grote plaatsen, weinig privacy. Veel schaduw. De plaatsen aan de rivier horen de weg wat beter. Sanitair mag beter schoon gemaakt worden. Zakelijke ontvangst. Snachts is het stil op de camping omdat de bewaker rondfietst.. Riviertje met strandje bij de romeinse brug in Dro. ong 5 minuten fietsen.

Arco is supergezellig met leuke restaurants en heerlijke ijszaken! Omgeving is super!

Wij waren begin juli maar we merkten dat als het drukker werd de herrie toenam en dat het sanitair viezer werd.

Gereisd met partner in juli 2016

geen top camping

Thomas, 23-8-2015

receptie personeel kortaf. je moet paspoort achterlaten, ondanks protest. Camping voor het gebodene aan de prijs. Sanitair is redelijk. Je staat naast elkaar met weinig privacy. Voor sportievelingen wellicht aan te raden. wij voelden ons qua sfeer minder thuis. Stadje Arco op loopafstand en gezellig.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Leuke camping met sportieve sfeer

Rbird, 12-8-2015

We zijn dit jaar de derde maal geweest. Camping is eenvoudig. De omgeving heeft echter zoveel te bieden (fietsen, wandelen, zwemmen, zonnen, dorpjes, natuur etc). Sanitair wordt 3x/dag schoongemaakt. Campingwinkeltje is eenvoudig maar best aardig gesorteerd. Brood is wel wat prijzig. De betaalde wifi-verbinding is slecht en te duur 5€/wk/10 uur (althans in het hoogseizoen met veel gebruikers). Het restaurant bij het zwembad is dit jaar gesloten en is eigenlijk alleen nog een cafe, en sluit vroeg op de avond. Maar het dorpje is gelukkig dichtbij. Raar! Personeel van de camping is zeer vriendelijk. Het riviertje biedt verkoeling en is voor de kids natuurlijk vooral vertier. Camping is vooral voor sportievelingen een aanrader. Het 50m zwembad is voor kids te basic maar is ideaal voor baantjes trekken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

leuke actieve camping

Bijl, 9-8-2015

voor het eerst dit jaar bij camping arco geweest in een houten chalet. het is een goede plek voor rust en activiteit, moutainbiken en klettersteigen zijn leuke dingen om daar te doen en ook het gardameer ligt op 10 minuten rijden. ook zijn we een aantal keer in Riva geweest wat een mooie levendige stad is. het houten huisje was goed maar zou wat verbeteringen kunnen hebben ( geen horren en kiepramen) een airco had prettig geweest maar niet echt een nadeel...

zwembad naast de camping kan je met een te halen pasje zo naar binnen, wij zaten echter veel aan het naastgelegen riviertje. hier was het prettig van temperatuur en rustig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campeggio Arco in Arco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campeggio Arco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campeggio Arco scoort een 7.22 uit 10 op basis van 24 reviews.