Hotel Residence 3 Ponti ***

Residence 3 Ponti

12 reviews over Hotel Residence 3 Ponti in het Nederlands

Kijk ook naar beoordelingen op Tre Pointi

Fam Verkooijen, 13-12-2009

Wat een negatieve beoordelingen hebben we wel een gehoord van prijs kwaliteit?

De bewuste weg is druk ja maar wonen bij Schiphol ook.

Onze vrienden komen jaar na jaar na jaar bij Tre (3) Pointi daardoor zijn wij ook

eens gaan kijken dit jaar.

Andere jaren hebben we verschillende app. complexen gehad aan het meer b.v. in Ghiffa €1700,00 huur voor 2 weken, Oggebio 2 weken app. €1350,00 maar nu in dit app. complex nog geen €1000,00 euroWat krijg je voor dit geld:

Een goede parkeer gelegenheid

Vriendelijk mensen aan de receptie en zeer behulpzaam.

Een ruim grasveld voor lekker te zonnen eten, drinken en waar de kinderen kunnen spelen.

Een BBQ plaats.

En een ruim net app. met voldoende serviesgoed e.d.

Een goed bed (zelf herniapatient)

Dus wat wil je nog meer zeur niet als je er op uit wil pak je de auto en verken de omgeving........

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Waar voor je geld

eric, 17-8-2009

Wij zijn in june 2009 een week naar dit appartement geweest. Wij hadden een prachtig uitzicht over het Lago Maggiore. De appartementen zijn netjes, schoon en ruim. vriendelijke mensen en voldoende ruimte.
Gereisd met partner in juni 2009

Jacob, 4-6-2008

Een week in een appartement in ons uitsteckend bevallen, redelijk complete inrichting, maar in totaal zeer ruim.

Interieur netjes en shon, goede bedden.

het uitzicht op het meer is geweldig

Erg vriendelijk personeel

Gereisd met partner in mei 2008

Margot, 17-8-2007

Goed hotel voor een relatief goede prijs.

De service was goed.

Mooi balkon met prachtig uitzicht.

Gereisd met partner in juli 2006

de Boer, 12-8-2007

Zoals al eerder gezegd, is het appartementencomplex gelegen aan een zeer drukke en gevaarlijke weg. De keukenvoorziening was minimaal, er was zelfs geen koffiezetapparaat! Het zonneterras moet je delen met alle mensen van het appartement, maar dit is niet erg. Wij waren er in het hoogseizoen en hebben hier heerlijke avonden gehad.

Het uitzicht op het meer is geweldig. Het strandje was eerst een tegenvaller, maar later viel hier zeker mee te leven. Het is er niet te druk, maar ook niet uitgestorven. Perfect voor de kinderen.

De service vond ik slecht, daar kan ik geen ander woord voor verzinnen.

Kleine samenvatting: je verwacht er meer van, maar de omgevig is geweldig.

Gereisd familie in juli 2007

Robert, 14-6-2007

Goed onderhouden accomodatie.Interieur netjes en shoon. Ligging met zicht op het meer. Honden zjin er ook welkom.
Gereisd met partner in mei 2007

familie De Fleur, 26-5-2007

Goede stek,ontbiijt inbegrepen.Geen avondeten maar dat kan in Verbania volop, 1 km verden.

Kamers keuring met koelkast en tv, buro, badkamer ook (douche, toilet,bide)

Voor prjis prima

Gereisd familie in april 2007

Martine, 28-8-2006

we zijn van 19 aug tot 25 aug 06 in tre ponti geweest. Vanaf het balkon heb je uitzicht op het meer dat is prachtig. En je hebt uitzicht op de autoweg waar de auto's dag en nacht voorbij rijden. Er is altijd lawaai van auto's. Vanuit dit appartement kun je leuke excursies doen. Maar wandelen langs de autoweg is gevaarlijk en niet prettig. Er is daar een strand tegenover het appartement, maar dat leek niet op een strand. Je kon onder de autoweg lopen en dan kwam je bij het water. Wel mooi uitzicht maar is het meegezegt. Het appartement is netjes en schoon. Er is geen koffiezetapparaat en waterkoker aanwezig. De bank in het appartement staat in de keuken en als je tv wil kijken kan dat in de slaapkamer wat niet echt gezellig is. Toen we gingen afrekeningen kregen we de borg van 100 euro niet terug. Omdat je de elektr.en water moest betalen, de hond die mee was en voor het schoonmaken vroegen ze 40 euro. we waren 112 euro extra kwijt. zodat ik 12 euro bij moest betalen.
Gereisd met partner in augustus 2006

j.h.jansen, 2-10-2005

appartement gewoontjes ingericht niet te veel maar net niet te wijnig,2 x s,avonds stroom koelkast en kookplaat uitgevallen 20 en 15 uur later pas gemaakt!(monteurtje komt zo)drukke weg levensgevaarlijk om te lopen, dus alles per auto doen.niet te veel parkeerplaatsen.omgeving geweldig mooi.binnenstadje 2.5 km.
Gereisd anders in oktober 2005

Daan Westerhof, 15-9-2005

Ben het helemaal eens met de voorgaande inzendingen. Het appartement is zeer sober ingericht. De voorzieningen in de keuken waren minimaal.

Ook waren de faciliteiten zoals beschreven in de folder van VrijUit niet beschikbaar zoals minimarkt en zwembad. Appartement is een goede uitvalsbasis voor leuke bestemmingen in de omgeving, maar je moet wel met de auto. Wandelen langs de drukke weg is levensgevaarlijk.

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence 3 Ponti in Verbania Intra/Pallanza - Lago Maggiore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence 3 Ponti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residence 3 Ponti scoort een 7 uit 10 op basis van 12 reviews.