Hotel Due Mondi ***

Plaats als eerst een review!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Due Mondi*** bij :

1 review over Hotel Due Mondi in het Nederlands

?

centrale ligging

cdwinne, 20-10-2011

goed, gewoon hotel, geen luxe, maar voor dit geld kan je dit ook niet verwachten, hotel eerder verouderd.

Ontbijt iets minder, je had wel genoeg, maar weinig keuze van beleg, koffie en chocomelk wel goed.

Centraal gelegen, niet ver waar aerobus stopt, dichtbij het station en de grote lange winkelstraten.

Op 15 min wandelen was u in het centrum van Turijn of aan de Po.

De Kamers zijn goed, goede matrassen, maar toch wel iets verouderd.

Vriendelijke dame die alles in het oog houdt, konden onze koffers laten staan tot we 's avonds vertrokken.

Voor de prijs zeker doen, via touroperator gereserveerd en zeker niet duur.

Wij hebben hier 3 nachten verbleven.

Goed hotel voor een citytrip, daar je toch nooit lang in het hotel bent.

Elke dag propere handdoeken en opkuis kamer.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Due Mondi in Turijn / Torino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Due Mondi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Due Mondi scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.