Hotel Ac10 *****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ac10 bij:

1 review over Hotel Ac10 in het Nederlands

Geweldig hotel!

Brigitte, 13-1-2009

We zijn hier 5 dagen geweest en het is geweldig bevallen. Extreem luxe kamers (en we zijn wat gewend) voor een geweldige prijs. Ligt op 2 minuten van de oude Fiat-fabriek Lingotto met heel veel winkeltjes. Het centrum van Turijn is in 30 minuten te voet te bereiken. Er waren ook bus-verbindingen maar met mooi weer is het lekker wandelen door de straatjes van Turijn. Prima ontbijt-buffet en heerlijke restaurantjes in de buurt op loopafstand. Parkeren op privéterrein van het hotel achter grote muren, dus veilig! Kost normaal 15 euro per dag maar wij hebben niets hoeven te betalen.
Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ac10 in Turijn / Torino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ac10 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ac10 scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.