8,4

WebsiteLink naar website

71 reviews over Camping Solcio in het Nederlands

Super! Dit geloof je niet!

Coninx, 16-8-2017

2 weken op de camping...

heerlijke vakantie gehad!

Het warme weer kon de pret niet bederven! Het frisse water zorgde voor een perfecte afkoeling! De camping voorziet voldoende ligstoelen aan het privé-strand. Ook waterfietsen zijn ter beschikking.

Het restaurant verbonden aan de camping biedt een gevarieerd menu. Vriendelijke bediening! Ook afhalen is mogelijk.

Kinderen kunnen terecht in de kidsclub, tennis, paardrijden, volleybal.

Sanitair is opvallend proper. 's avonds kan je genieten van circus, modeshow, stuntmannen,... leuk voor de hele familie!

's Avonds straalt de Camping een enorme rust uit. Er heerst een gezellig sfeertje. Aangename huiselijke geluiden... geen lawaai of overlast.

Een aanrader! Wij komen terug! 😊

Gereisd familie in augustus 2017

Op zich prima

robin1989, 6-8-2017

Dubbel gevoel over deze camping, zonder te reserveren gaan zoeken en maakt een goede indruk. Het is levendig, ligt direct aan het meer met ligbedjes, redelijk goed restaurant. Wij zaten echter recht tegenover de receptie, naast een toch wel wat drukke weg. Ook werd er daar al vanaf vroeg in de morgen met een busje heen en weer gereden. Hierdoor is het geheel toch wat onrustig. Daar komt bij dat de camping pal naast een kerk ligt die regelmatig van zich laat horen.

Strandje aan het meer is lekker, wel kiezeltjes maar ligt mooi, helder water. Supermarkt op de hoek, goed te betalen. Plekken zijn aan de krappe kant, sanitair is netjes en schoon. De camping is niet al te groot.

Vreemd detail: toen wij kwamen konden we ook uit 4 plekjes op een soort sportveld om de hoek kiezen, aan het eind van onze week stonden hier wel 15 mensen. We hebben het idee dat ze tegen iedereen die wil komen ja zeggen en je eventueel op dat open sportveld zetten. Daar weinig tot geen schaduw, echt een sportveld. Ook mensen die vooraf gereserveerd hadden werden daar neer gezet. Wij vonden dit wat vreemd. Ook de ontvangst op de receptie is niet heel hartelijk. Al met al een dubbel gevoel over deze camping

Gereisd met partner in juli 2017

Leuke kindvriendelijke camping

Leo Gerdes, 14-7-2017

Kleine camping.

Heel sociaal en gezellig. Plekken niet al te groot.

Gereisd familie in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Solcio*** bij :

Mooie camping, mooie ligging en prima sanitair

Denskes, 30-5-2017

Norse mensen aan de receptie....spijtig
Gereisd met partner in mei 2017

rustige familiecamping

myriam, 7-1-2017

mooi gelegen aan het meer, vlak met gras, goed en schoon sanitair. Goede bereikbaarheid van diverse plaatsjes.

Minder goed, is de kwaliteit van het restaurant, beetje norse campingeigenaar. Als je het voordeel van de ACSI hebt, kun je alleen cash betalen.

Gereisd met partner in mei 2016

Echte familiecamping met prachtig uitzicht.

Janharm Reitsma, 29-11-2016

Heerlijke camping op een super plek aan het meer met goede verbindingen naar div. leuke steden.

In 2016 kwamen we als gezin voor de 6e keer op deze camping met onze opgroeiende kinderen, voor 2017 alweer geboekt😏.

Dat zegt voldoende.

Gereisd familie in augustus 2016

Kleine,gezellige camping aan een prachtig meer.

Debby voet, 12-8-2016

Kleine staplaatsen maar alles paste precies. ( we hebben een caravan en 2 kleine tentjes). Meer heb je in principe niet nodig hoor!
Gereisd familie in juli 2016

rustig en mooi aan meer

myriam, 8-6-2016

Rustige camping 10 km ten zuiden van Stresa in een saai dorpje aan het meer. Plaatsen zijn niet al te groot maar het uitzicht vanaf de plekken kort bij het meer is mooi. Je mag zelf een plek uitkiezen. Sanitair is heel schoon en modern en warm water. Restaurant stelt niet veel voor, pizza’s smaakloos. Als je met de Acsi card komt moet je wel cash betalen.
Gereisd met partner in mei 2016

goed sanitair, unieke ligging, goed restaurant

vera en johan, 9-11-2015

Zeer rustig gelegen ideale uitvalbasis naar Arona met goede treinverbindingen naar Milaan .

Zo hebben we EXPO Milaan 2015 bezocht.

Aan te raden is de cruise op het Lagio Magiore en terug met de panoramatrein door de 100 dalen.

Camping Solcio is een aanrader

Gereisd met partner in september 2015

leuke, nette camping

rednas, 20-9-2015

wat een leuke , kleine, nette camping aan het lago maggiore. sanitair is echt heel netjes, toilet papier aanwezig, bloemetje bij de wasbakken en muziekje in het gebouw. camping wordt de hele dag door schoon gehouden indien nodig. strandje wordt elke dag opgeruimd en schoongemaakt. zeer goed restaurant op de camping, leuke prijzen voor goed eten. kerkklok luid van 's morgens 07.00 uur tot 's avonds 22.00 uur maar wij hebben dat niet als hinderlijk ervaren. van de treinen hebben wij helemaal geen last gehad zoals in andere ervaringen te lezen is. ideale locatie voor uitstapjes in de regio, zoals arona, stresa, verbania, matterone, milaan(met de trein goed bereikbaar, ongeveer 1 uur) enz enz.

kortom, wij hebben hier een prima vakantie gehad in het naseizoen.....

Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Solcio*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Solcio in Solcio (Lesa), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Solcio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Solcio scoort een 8.43 uit 10 op basis van 74 reviews.