Uitstekend

1 review over Appartement Casa Stizza 16 in het Nederlands

Intiem, persoonlijk, gastvij!

Vita de Geus, 29-7-2012

Casa Stizza 16 heeft 5 appartementen, zwembad, sauna, zandbak, grote tuinen, grote schuur met de keuken buiten en ook in je appartementen. Alles is super schoon & netjes. De eigenaren hebben ons warm ontvangen - met een fles wijn & hapjes. De omgeving is ook zeer mooi - je woont on een hevel & kan letterlijk tussen de wijngarden lopen. Erg rustige en mooie plek met alle faciliteiten, supermarkt in de buurt, gezellige restaurants & heel mooie natuur. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed - veel goedkope dan in de buurt van de Gardameer. Zeker een aanrader. We hebben hem last minute geboekt, een beetje gegokt omdat er geen recensies waren, maar we hebben echt een jackpot gewonnen!!!
Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Stizza 16 in San Damiano d'Asti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Stizza 16 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Stizza 16 scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.