Camping Bellavita **

7,8

12 reviews over Camping Bellavita in het Nederlands

Heerlijke camping in prachtige omgeving

Koelewijn, 20-8-2017

Wij hadden een heerlijk relaxte vakantie op deze fijne camping. In de omgeving zijn veel bezienswaardigheden waar de campingeigenaar je met plezier over informeert. Werkelijk niets is hem teveel. Onze kinderen van 8 en 10 vonden het heerlijk in het zwembad en wij hebben zelf ook verschillende keren lekker rustig gelegen op het zonneterras. De camping is niet groot en daardoor lekker overzichtelijk, ook voor jongere kinderen. Het sanitair is eenvoudig, warm water is niet altijd warm en soms moet je wachten op de douche, wij namen het voor lief.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi gelegen, rustige camping.

fam. van Zantvoort, 12-10-2016

Fijn grasveld, waar je kunt gaan staan waar je wilt. Wij hadden veel ruimte om ons heen en werden 's avonds aangenaam verrast door "dansende" vuurvliegjes op de helling tussen de bomen. Een prachtig gezicht. Op het andere deel van de camping zijn de vaste plaatsen. Dit is een groot contrast met het vrije kampeergedeelte en is goed gescheiden van elkaar. Er is een fijn zwembad wat tussen de middag gesloten is. De afwasruimte is ruim en netjes, met koelkast, magnetron en veel informatie over de omgeving. Ook is er extra meubilair beschikbaar zoals tafels en stoelen en een overdekte bbq plaats met picknicktafel. Het sanitair is wat mager in aantal en wordt iedere ochtend schoongemaakt. De douche was of heet of koud, maar dan wel weer met een flinke straal.

De eigenaar doet erg zijn best om het je naar de zin te maken en je voelt je hier echt welkom. Er is uitgebreide informatie te krijgen over wat de omgeving te bieden heeft en dat is zeer divers, zowel qua cultuur als natuur.

Gereisd met partner in juli 2016

Rustige camping, maar vies sanitair

Fkoch, 22-8-2015

Rustige camping in fijne omgeving (Mondovi op 20 min rij afstand en Cuneo op 35 min. Rij afstand met op dinsdag marktdag zijn echte aanraders!) ook het aanbevolen restaurant Amadeus is een goede tip. Wat echter tegen viel was de staat van het sanitair. Deze hurktoiletten werden 1 x per dag "schoongemaakt" echter ze stonken nog en waren ook niet goed schoongemaakt (dezelfde haren en schimmel zaten alle 7 dagen op de deuren) de douches met muntjes waren afgewisseld gloeiend heet of ijskoud. Je hebt maar 2 min. "Warm water" echt jammer! Want de camping en omgeving zijn de moeite waard! Turijn 1.15 min rij afstand. Finale Ligure 1. 20 rij afstand.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
Maurizio, Gestore, 2-3-2016

Dear Fkoch

We are sorry for what happened, it's never a pleasant thing to learn that one of our customers has had an uneasy during his stay.

When in our campsite we receive a complaint, for whatever reason, we usually give all possible assistance.

The bathrooms are not cleaned only one time per day but more times during the day. I will do it personally.

The mould is not present in the bathrooms because the toilet are new, I think that you confuse the mould with the plaster (black) of the tiles

Inside the shower there is the instructions of what you must to do.

We hope to have you and your family as customers in the future in my campsite.

With Kind Regards

Maurizio

Niets voor ons

Sassie, 17-8-2015

De camping viel ons tegen. Wij hadden weinig privacy en het sanitair (douche en toilet) was smerig en met muntjes. Wasbakken, koelkast en wasmachine was mooi en schoon. Eigenaren waren bijzonder aanwezig op de camping. Ook de vliegen waren vervelend. Goed is absoluut dat de eigenaar je uitgebreid informeert over alles in de omgeving. Ook is de omgeving daar prachtig!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015
Maurizio, Gestore, 2-3-2016

Dear Sassie

The bathrooms are cleaned more times during the day. I will do it personally.

The flies are present in the nature.

We hope to have you and your family as customers in the future in my campsite.

With Kind Regards

Maurizio

Mooie rustige ruime camping

LindaBBB, 24-7-2015

Mooie camping, zeer veel ruimte, goed grasveld, je mag staan waar je wilt. Veelal tenten, wij waren er met de camper.Heerlijk zwembad erbij, met openingstijden, maar die zijn prima.

Superbehulpzame eigenaar. Je krijgt inderdaad een prachtige stapel folders.

Raar dat je douchemuntjes krijgt, maak de camping per nacht een euro duurder en je hebt een prima verrekening, prijs van de camping is nl prima.

Wel heel veel vliegen, erg veel, voor ons een reden om weer op pad te gaan.

Vliegen komen af op de fruitbomen.

Nog 1 klein minpuntje is dat de helling bezaaid is met caravanhuisjes waar alleen maar Italianen zitten, geeft leuke rumoer. Behalve als er kinderen zijn, die mogen tot laat erg veel herrie maken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijke camping in prachtige omgeving

Anneke, 17-8-2014

Bellavita is een heerlijke camping die ik iedereen zou aanraden. Rustig, gemoedelijk en gelegen in een prachtige en niet zo toeristische omgeving waar veel te doen is; bergen, natuurparken, grotten, wijngebied (Barolo) en mooie stadjes. De eigenaar geeft je het gevoel welkom te zijn en biedt allerlei attente services; gratis gebruik van koelkast en vriezer, opladers voor tablets en telefoon, brood bezorgd bij de tent, wasmachine voor een paar euro, etc. Met een klein beekje, een sportveld, een zwembad en een speeltoestel is het voor kinderen heerlijk spelen. We hebben het hier heerlijk gehad en komen zeker nog eens terug!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Een zekere terugkomplaats

Annie en Piet, 6-7-2013

Kleine camping met heel attente beheerders!

Ze sloven zich uit om je van informatie te voorzien en je verblijf tot een aangenaam verblijf te maken.

Ook de omgeving biedt veel mogelijkheden om te doen (wandelen, steden bezoeken, wijn gaan proeven etc.)

Gereisd met partner in juli 2013

Leuke camping, wel veel Nederlanders

Heleen, 14-8-2012

Simpele camping, maar goed onderhouden. Het sanitair is voldoende voor Italiaanse begrippen. Voornamelijk hurktoiletten, maar aan de zijkant van het gebouwtje zitten nog twee gewone zittoiletten, wel zonder bril.

Voor de douche betaal je 50 cent per ong. 4 minuten.

Bij aankomst kregen we van de beheerder gelijk een stapeltje met flyers en boekjes over de omgeving. De omgeving is prachtig. Je kunt mooie wandelingen maken die lekker in de schaduw zijn ivm de zon.

De beheerder doet duidelijk zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Bij slecht weer of gebrek aan tafel/stoelen is er in het midden van het kampeerveld de gelegenheid om overdekt te eten aan een picknicktafel. Je kunt hier ook barbecueën.

Voor leuke restaurantjes moesten wij wel even goed zoeken. Niet alle omliggende dorpjes hebben gezellige eetgelegenheden.

De camping heeft een zwembad. Deze gaat tijdens de siesta wel dicht.

Gereisd met partner in augustus 2012

Italiaanse hartelijkheid bij Maurizio

R. de Jong, 7-8-2012

Afgelopen zomer kwamen we bij toeval op camping Bellavita in Roccaforte. Kruipdoor sluipdoor smal straatje kwamen we bij grasveld met bomen. De meeste plekken waren bezet, maar we konden naast het voetbalveldje staan. Later werden de doelpalen weggehaald en de rest van het veld kwamen nog wat tenten. Eigenaar Maurizio gaf in het engels tekst en uitleg en folders van de omgeving. Samen met zijn vader, moeder en vrouw zorgden ze ervoor dat het ons aan niets ontbrak. iedere morgen vers brood om 07.30 bij je tent en altijd een leuk praatje. In de omgeving kan je heerlijk wandelen en tochten maken. S' avonds een houtvuurtje maken en genieten van de stilte. In het weekend waren er meer italianen in de permanente plekken aan de heuvelzijde, maar dat mocht de pret niet drukken. Het sanitair was schoon meer beperkt maar aangezien de douche tijden kort waren stonden er nooit wachtrijen. het zwembad was prima als verkoeling. Wij hebben het er geweldig gehad, bedankt Maurizio en familie!
Gereisd met vrienden in juli 2012

leuke camping

bram_verduijn, 27-7-2012

Een leuke simpele camping, redelijk sanitair en een mooie rsutige ligging met goed uitzicht.

Minder geschikt voor gezinnen met oudere kinderen

De beheerder en zijn familie zijn bizonder gastvrij.

Het de vorige avond bestelde brood ligt 's morgens netjes in de voortent of onder de lufel.

Kortom zeker een aanrader voor degene die deze streek wil bezoeken

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bellavita in Roccaforte Mondovì, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bellavita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bellavita scoort een 7.81 uit 10 op basis van 12 reviews.