Hotel Club Med Pragelato Vialattea ****

9,1

4 reviews over Hotel Club Med Pragelato Vialattea in het Nederlands

Actieve bergvakantie

Veerle, 17-8-2016

Hier de eerste week van juli een week verbleven met onze 3 kindjes.

Heel mooi clubdorp.

We logeerden in een heel mooie familie accommodatie (een kinderkamer, een ouderkamer, een keukentje en een badkamer).

We waren zeer tevreden over de Petit Club. Onze tweeling had het er duidelijk naar hun zin. Onze oudste is af en toe ook naar de miniclub geweest, maar ze miste wat Nederlandstalige vriendjes. Zij is dan regelmatig met ons gaan mee wandelen. Het hotel ligt in een heel mooie vallei. en als je niet met de begeleide wandelingen meegaat, maar er alleen op uit trekt kom je bijna niemand tegen. het is heel rustig op de wandelpaden. Er is wel maar 1 stoeltjes lift die je naar boven/beneden brengt (inbegrepen in de All in)

Leuk buitenbad en binnenzwembad. Zeer goed eten!

1 puntje dat we wat gek vonden: er was geen witte avond, zelfs geen witte dress code. iets wat je toch wat verwacht in een club med dorp.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Top locatie voor de perfecte ski vakantie

De jong, 1-5-2016

Wat hebben wij genote! heerlijk en comfortabele kamers met goed eten dit is een echte aanrader. De kinderen kregen zelfs een Nederlands sprekende juf mee tijdens het skiën. Je skiet zo de club weer in als er voldoende sneeuw ligt. Het enige min puntje is het vertrek je begint met z'n alle bij de gondel en dat duurt dan ook even voordat je boven bent.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Geweldig, genieten en top!

Barbara, 27-3-2014

Club Med Pragelato is in 1 woord fantastisch! Goede en ruime accommodatie, dagelijkse schoonmaak van de accommodatie en een eigen skibox en kast voor je winterjas. Het skigebied is mooi, maar terug in het clubdorp is ook 1 groot feest. Het specialiteitenrestaurant is zeker een bezoek waard, maar het 'gewone' restaurant en de Trattoria doen hier zeker niet voor onder. Leuk om na een dag in de sneeuw (waarbij Club Med ook nog op de berg 2 restaurants heeft waar je gebruik van kunt maken) met de mensen uit je skiles nog een hapje en drankje te drinken onder het genot van lekkere muziek. Echt een aanrader, volgend jaar gaan we weer!
Gereisd met vrienden in maart 2014

Wij komen hier zeker terug!

Linda, 10-1-2013

Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad in Club Med Pragelato! Wij hadden nog nooit in Italië geskied, en dit is echt een aanrader! De sfeer maar zeker ook het eten!!

De ligging van de chaletkamers brengt je meteen in een klein dorp (ipv in een hotel te zitten, wat wij hiervoor altijd deden). De kamers redelijk simpel ingericht, maar echt prima.

Schitterend skigebied en je kunt terug skiën naar Club Med. (Vanuit Club Med ga je met de gondel omhoog) Helemaal top!

Het dorpje Pragelato heeft niet veel te bieden, wel zijn we een keer naar Sestriere geweest (15 min met de taxi).

Vergeet je moonboots niet, deze heb je hier echt nodig!

Gereisd met vrienden in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Med Pragelato Vialattea in Pragelato, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Med Pragelato Vialattea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Med Pragelato Vialattea scoort een 9.06 uit 10 op basis van 8 reviews.