Hotel Santa Caterina ***

Santa Caterina

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Santa Caterina bij:

3 reviews over Hotel Santa Caterina in het Nederlands

De derde keer was de laatste keer

Luuk, 29-8-2016

Kamers: gedateerd, redelijk schoon.

Slaap: gedurende de nacht was er een bel te horen, om de zoveel minuten. Niemand kon ons vertellen wat het was of hoe hij uit moest. Je voelt de veren in het bed.

Service: de medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam. De baas is echter een heks.

Ontbijt: zeer uitgebreid en lekker. Helaas werden we door de bazin uitgescholden omdat wij te vroeg bij het ontbijt zouden zijn gekomen terwijl dit was afgesproken ivm onze trein.

Wij verbleven voor de 3e keer in het hotel. We vroegen of we onze mini koelkast in de parkeergarage één nachtje aan mochten sluiten op de stroom. Dit was akkoord van de receptie. Bij vertrek vertelde zij ons dat we 10 euro moesten betalen voor de stroom, dit was een opdracht van de baas. Het was niet mogelijk om met de baas hierover te praten omdat ze afwezig was. Beide ervaringen gaven ons een zure nasmaak en maken dat we nooit meer terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

fantastisch

ria vansteenkiste, 21-10-2010

zeer fijn hotel, met uitmuntend ontbijt wat zeer uitgebreid was,ik vroeg recept van een taart en kreeg gelijk een gemaakte taart mee bij vertrek, zeer aangenaam.
Gereisd met partner in oktober 2010

Saai

Anne-Marietje , 14-1-2010

Hotel is netjes, maar erg saai. Kamers zijn sober ingericht. Je hebt wel een tuintje waar vanuit je kamer naartoe kunt gaan en waar een zitje staat.

Auto kan in de garage.

Gereisd met partner in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Santa Caterina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Caterina in Orta San Giulio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Caterina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santa Caterina scoort een 4 uit 10 op basis van 3 reviews.