Appartement Tenuta Il Castelletto

Zoover award

59 reviews over Appartement Tenuta Il Castelletto in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Fam. ten Donkelaar, 30-8-2017

De sfeervolle Tenuta is prachtig gelegen op een heuvel in een schitterende omgeving.

Mooie ruime en schone safaritenten van alle gemakken voorzien met heerlijke bedden en veel privacy.

Zeer gastvrije en gezellige eigenaren, die altijd voor de gasten klaar staan.

Leuke dorpjes in de buurt omgeven door wijngaarden. Maar ook Turijn, Milaan en de kust zijn goed te doen.

Kortom een top vakantie!

Geweldige plek!

Ren, 15-8-2017

Inmiddels alweer 2 weken thuis, maar wat een geweldige vakantie hebben we gehad.

De plek, de accomodatie's, het gastvrouw/heer-schap. Je komt hier helemaal tot rust, alles kan niets moet!

Kleinschalig opgezet, alles wat je nodig hebt is er en de eigenaren weten precies de juiste snaar te raken.

Ook de omgeving is perfect voor dagjes uit (Milaan, Turijn 60 min, kust 90 min), en ook culinair kun je ook helemaal uit de voeten.

We komen graag nog een keer terug;-)

Heerlijk!

Pauls, 8-8-2017

Lieve mensen, prachtig appartement, heerlijk zwembad, niets hoeft. We hebben weer ontzettend genoten.

Paradijsje op de heuvel

Marloes Velders van t Kruijs, 8-8-2017

Wat een paradijsje is dit. Michael en Fijtje hebben echt iets geweldigs neergezet. Prachtige locatie, fantastische tenten. Met uitzicht op de wijnvelden. Met veel gevoel & liefde ingericht en samengesteld. Alles is af! S ochtends worden met de Vespa verse broodjes voor je gehaald in Nizza. Croissantjes worden in eigen keuken gebakken. Tot een uur of 10 wordt de rust bewaard en gerespecteerd. Kids kunnen kekker spelen en het zwembad met prachtige ligging midden op de heuvel biedt de nodige afkoeling. Met recht een paradijsje op de heuvel!

Prachtige locatie, super appartement

Jan, 8-8-2017

Fantastische gastheer en -vrouw, heerlijk ontspannen. Een mooi luxe appartement met een lekker ruim zwembad.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische plek tussen de wijnvelden.

L&M, 5-8-2017

Prachtige omgeving voor het ultieme vakantiegevoel.

Zowel de apartementen als de glamping tenten zijn een aanrader! Het uitzicht vanuit de tenten is geweldig!

We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

La Bella Vita

Matthijs en Ellise, 4-8-2017

Het goed leven in elk opzicht! Prachtige locatie, mooie lodgetenten volledig ingericht, heerlijk zwembad met ligbedden en parasols, overal hangmatten om te relaxen.

Fruitbomen om je heen, wijnvelden onder je, prachtig uitzicht vanaf de heuvel waar Tenuta zich op bevind.

De heerlijke Italiaanse keuken en de regionale Barbera wijnen prikkelden onze smaakpapillen 😊

En bovenal de gastvrije ontvangst en nabijheid van het hele gezin Lothman maakten onze vakantie tot een onvergetelijke! !

Gereisd met partner in juni 2017

Niet verder vertellen ...

Laukens, 4-6-2017

We hebben 1 week in de mei vakantie in het appartement gelogeerd en wat een feest was dat! Soepele en vriendelijke communicatie vooraf, een fantastisch ingericht appartement en een ruim 'landgoed' waar qua inrichting goed over is nagedacht: leuke zitjes met zicht op het plaatsje Nizza, een mooie centrale keuken waar van alles te krijgen is, een leuke speel/lees/wifi kamer waar je je lekker even kan terug trekken om te lezen of restaurant tips van eerdere gasten te lezen en het zwembad op precies de goede plek (bovenop de berg). De familie Lothmann probeert je verblijf zo aangenaam mogelijk kunnen maken; ze hebben goede tips over wat waar te bezoeken, ze organiseren een leuk bezoek aan een wijnboerderij en hebben goed gevoel voor genoeg en op de juiste momenten aanwezig te zijn. Hun reisgidsje is geweldig en alle leden van het gezin zijn even toegankelijk en gastvrij.

Het weer kon beter in de week dat we er zaten, maar dat was dan ook het enige waar zij geen invloed op hadden ...

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Wat een sublieme plek!

Inge en Marcel Westerbrink, 2-10-2016

Geweldige gastvrouw en gastheer. Hebben hier een heerlijk plek gecreëerd om heerlijk tot rust te komen. Een prachtig groot zwembad boven op de berg, heerlijke zitjes op prachtige plekjes en een heel gezellig centraal punt. Wij hadden een heerlijk tent waarin het aan niets ontbrak, een hotelkamer met een rits en ook nog eens met een geweldig uitzicht op de vallei van Nizza. Michael, Fijtje hebben het gastheerschap tot een kunst verheven en wisten ons bovendien in een week tijd naar de meest fantastische plekjes en restaurants in de prachtige omgeving te loodsen. Wij gaan hier zeker op korte termijn terugkomen! Deze prachtige wijn en truffelstreek heeft in alle jaargetijden veel te bieden. Veel is al geschreven en alle mooie dingen uit de eerder reviews kloppen. Wij hebben geen fouten kunnen ontdekken, heerlijk een regelrechte aanrader!
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk relaxen met geweldig uitzicht

Strik, 31-8-2016

Prachtige plek met sfeervol ingerichte luxe tenten (met eigen sanitair) en appartementen. Alle details kloppen en met het prachtige uitzicht is het plaatje compleet. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst een warm welkom, ook wijn en water waren alvast koud gezet in onze tent.

We hebben genoten van de veranda met hangmat en het heerlijke zwembad. De bedden slapen heerlijk!

Op 5-10 autominuten allerlei winkels en restaurants binnen bereik (vraag de eigenaren om tips!).

De omgeving biedt genoeg voor 2 weken; Turijn, Milaan en Genua voor shoppen en cultuur. Prachtige

wijnvelden en pittoreske dorpjes zijn vlakbij en een dagje Acquapark met de kids was ook heel leuk.

Kortom een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tenuta Il Castelletto in Nizza Monferrato, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tenuta Il Castelletto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tenuta Il Castelletto scoort een 9.59 uit 10 op basis van 59 reviews.