Beoordelingen Mergozzo (Lago Maggiore)

6,5

17  °C

31 oktober 2014

Mergozzo (Lago Maggiore)
21 beoordelingen
Beoordelingen Mergozzo (Lago Maggiore)

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Mergozzo (Lago Maggiore). Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Mergozzo (Lago Maggiore). Ben je zelf op vakantie geweest naar Mergozzo (Lago Maggiore)? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Mergozzo (Lago Maggiore) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 21 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 2 Hotels en 1 in Mergozzo (Lago Maggiore). Op Zoover vind je bovendien 57 vakantiefoto's van Mergozzo (Lago Maggiore). Je kunt 1 video van Mergozzo (Lago Maggiore) bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Mergozzo (Lago Maggiore). Bekijk ook andere accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Piemont.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

17 beoordelingen over Mergozzo (Lago Maggiore)

21 beoordelingen
6,6
8,4
9,3
8,3
9,1
7,0
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prachtige omgeving"vertalen
saartje71
4,0
5,0
7,0

05-01-2014 Mooi uitgangspunt voor superleuke uitstapjes. Of je nu de bergen in wilt, het meer op gaat, of cultuur opsnuift in de leuke stadjes rondom het meer. Voor ieder is er meer dan genoeg te doen.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Geweldig omgeving"vertalen
Elena
10,0

29-07-2013 Fietsen, bergwandelen, watersport en rust.
Bovendien ook cultuur en gastronomie.
De hele omgeving is gericht op gaten die van natuur, sport en rust willen genieten.
Er zijn wel wat uitgangsgelegenheden voor de avond maar geen echte nachtleven.

Met jonge kinderen, Juli 2011
"Al 6 jaar geweest"vertalen
Hans
9,0

01-11-2012 Uitstekende plek voor gezinnen met mooie meren.

De beste prijzen en last minutes voor Mergozzo (Lago Maggiore) bij:

Met vrienden, Juli 2011
"Top"vertalen
Dirk

08-12-2011 Dit is een top bestemming voor mensen die heerlijk tot rust willen
komen en willen genieten van de natuur. De typisch Italiaanse cultuur
snuif je op.

Met jonge kinderen, Juni 2010
"Het echte Italië in een notedop"vertalen
MAES
9,0

17-08-2010 Na het wat drukkere Lago Maggiore was dit een plaatsje van echt genieten : rust, gezellig, authentiek ('s zondags voormiddag een Italiaanse mis met de bankjes buiten en de gebruiken van ginder, souvenir voor het leven) en keurig proper met mooie huisjes langs een magnifieke wandel-, zwem- en zonpromenade : Italië zoals je het je wil herinneren : vriendelijke ietwat teruggetrokken mensen die er hun eigen leven leiden waar je als buitenstaander mag naar kijken. Met wat kennis van het Italiaans zou het een topbelevenis geworden zijn. NIET allen daarheen.

"Super"vertalen
iris
10,0

11-05-2010 heerlijk tot rust komen, lekker eten en vriendelijke mensen.

Met jonge kinderen, Juli 2008
"Zeer aantrekkelijke gezinscamping"vertalen
koldenhof
10,0

17-12-2008 deze camping is uitermate geschikt voor het gezin.
de mooiste plekken zijn aan het meer, tevens ook de grootste plekken. veel vertier voor jong en oud, daarbij zeer mooie omgeving. wij zijn er 5 jaar achter elkaar geweest! super!!!!

Familie, Juli 2008
"Wat een topper!"vertalen
Hans
10,0

12-08-2008 Ik ben een jongen van 15. Wij zijn dit jaar voor het eerst geweest. Ik zou even vertellen hoe het ging. We kwamen aan met heel mooi weer en het is een kindercamping, dus we verwachtten al niet super veel jongeren. We liepen over de camping en zagen allemaal kleinere kinderen. Ik zal jullie vertellen, iedereen is dan bij het strand! Diezelfde avond of de dag erna zaten me broer en ik bij de groep. Het waren echt super 3 weken, een echte aanrader! Volgens mij waren er dit jaar ook meer jongeren dan voorheen. Voetbaltoernooi was 1 keer in de week, paar dagen later was er elke dag voetbal. Je hebt ook tafeltennis, badminton, tennis etc. toernooien. 's avonds wat last van muggen, dat is wel irritant, maar dat bederft de pret niet. Was echt geweldig:D:D:D. We deden mee aan musical, geweldig. Van stripdans tot aan ballet:P, zal wel even foto's laten zien als het lukt. Er is uitgaansleven, vivaldi het het. Op loopafstand. Meer heb ik niet toe te voegen. Geweldig daar

Familie, Aug. 2007
Mijnie
10,0

16-08-2007 Helemaal geweldig. Prachtige omgeving, weinig last van muggen gehad (door het windje??). Stonden vlakbij het strand, daardoor weinig 'last' van animatie welke elke avond is bij het zwembad/bar. Er wordt superveel georganiseerd, maar daar hebben wij weinig gebruik van gemaakt. Vind je dit leuk, dan zit je hier helemaal goed! Enig nadeel is dat je niet kunt pinnen op de camping, terwijl alles wordt betaald met een 'key' die je met briefgeld op de camping op moet laden. Verder is dit een goed systeem. De kinderen vonden de pool-tafels helemaal het einde. Minpuntje vonden ze de badmutsen, die verplicht zijn in het - keurige - zwembad. Kortom: wij hebben een fantastische vakantie gehad in een wonderschone omgeving. Sanitair was goed en schoon.

Familie, Juli 2007
de Korte
10,0

14-08-2007 Een schitterende vakantie met voor elk wat wils. Je hebt uitzicht op de bergen met sneeuw en de boulevards stralen een meer tropischer klimaat uit met hun palmbomen. Zeer verzorgde omgeving. Camping Continental Lido een uitstekende camping met prima sanitair. Prachtig zwembad en schitterend meer met kraakhelder water. Zeer geschikt ook voor kinderen. Je hebt er een veilig gevoel en de grootte van de camping valt weg. Het animatieteam is erg spontaan en enthousiast bezig.
In de winkel is alles te verkrijgen.
Je kunt leuke uitstapjes maken naar de grootste waterval van Europa, naar de bloemeneilanden, Monte Rosa, Milaan, en de dorpjes in de buurt als Baveno, Stresa en Verbania. Vanuit Stresa kun je naar boven en heb je uitzicht op 7 meren van Italie, bij helder weer.
Ook het weer zat ons erg mee. We hebben 1 buitje gehad en verder tussen de 30 en 38 graden.
Kortom een super vakantie waar van alles te beleven valt.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?