9,7

Zoover award

140 reviews over Appartement Casa Valle Erro in het Nederlands

Dit is pas vakantie.

Joost Wieman, 15-8-2017

Wat een mooie locatie en wat een super mooi verbouwde (wijn) boerderij. Bij aankomst hartelijk ontvangst van Gerda en Jan Pieter. Wij verbleven in La Cantina met een extra bed voor ons dochtertje. Met oog voor detail gerestaureerd. Aan alles is gedacht van eerste boodschappen, fles wijn, fles bubbels, thee, koffie, broodjes in de ochtend, wasmiddel en zelfs zelfgemaakte appeltaart, slingers en presentje op mijn verjaardag. Dat is pas vakantie en genieten. Mooie omgeving waar een auto wel een must is. Zelf onze dochter van vier genoot van het zwembad en de eet avonden met alleen maar volwassenen . Je kan hier terecht voor een luie vakantie met mooi uitzicht tot actief met genoeg steden,dorpjes en bezienswaardigheden in de buurt. Absolute aanrader.
Gereisd familie in mei 2017

Nooit meer naar huis....

M. van Dillen, 15-8-2017

Eigenlijk is dit een adresje om voor jezelf te houden... Bij Gerda en Jan-Pieter krijg je het ultieme Italiaanse familiegevoel. Inclusief de lange tafels met eindeloos gezellige heerlijke diners bijgestaan door lokale wijnen... Enorm genieten en jezelf onderdompelen in luxe in de mooie appartementen waar bij aankomst de koelkast gevuld is voor je eerste ontbijt en een goede fles wijn je verwelkomt. De appartementen zijn overigens voorzien van de nodige dingen die je dagelijks nodig hebt, maar altijd mist op andere adressen zoals koffiecups, theezakjes, suiker, olie en primaire kruiden. Maar ook aan zeeppompjes bij iedere kraan is gedacht en er is meer dan voldoende servies aanwezig in de keuken...daar houd ik van! En mis je iets....gewoon even doorgeven!

Het zwembad biedt fantastisch uitzicht en voldoende ligbedden voor het aantal gasten, dus geen ruzie om een bedje.

Wij hebben intens genoten van de week die we eind mei hebben doorgebracht in La Cantina en komen zeker nog eens terug!

Gereisd familie in augustus 2017

Een sprookje....

Monique Jansen, 14-8-2017

Onze vakantie begint pas écht op het moment dat we het terrein van Casa Valle Erro op rijden.....

Het mooi ingerichte appartement, de landelijke vrijheid om ons heen en het gevoel van meer dan welkom zijn door gastvrouw Gerda en gastheer Jan Pieter. Een experience van "alles mag, maar niets moet". Zo voelt het vanaf de eerste minuut.

Bij aankomst is de koelkast gevuld en kun je dagelijks genieten van een heerlijk ontbijt, speciaal voor jou verzorgd door de gastvrouw. Een diner wordt een aantal maal per week verzorgd door een speciale chef in Casa Valle Erro (deelnemen kan, maar hoeft natuurlijk niet) en ook in de nabije omgeving kun je fantastisch eten in de mooiste romantische restaurants. Vraag de gastvrouw naar de mogelijkheden.

Het zwembad, de hottub, de stilte..... deze speciale plek heeft ons hart veroverd... voor altijd. We gaan direct in de 'relax-stand'. Mede mogelijk gemaakt door de fantastische service en warmte van Gerda en Jan Pieter. Thuis in Amsterdam zijn we erg druk (eigen onderneming) en 7 dagen per week aan het werk. Wanneer we op vakantie gaan, dan moet alles kloppen en nemen we enkel geen risico. En hier kun je er zeker van zijn dat alles (maar dan ook echt alles!) klopt.

Voor ons blijft het een sprookje.... volgend jaar zeker weer!

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastische acomodatie

g.j.visser, 6-8-2017

Mooie authentieke appartementen van alle gemakken voorzien. Bij aankomst is de koelkast gevuld. Mooi zwembad en er kan gebruik gemaakt worden van de sauna.

3x per week italiaans diner (vrijblijvend). Wifi aanwezig. Zeer vriendelijke hollandse

eigenaars. Prachtige omgeving(o.a. veel wijngaarden en goede restaurants).

Gereisd met partner in mei 2017

Genieten in Piemonte bij Casa Valle Erro!

Ronald en Jenny, 7-5-2017

De 2e week van de meivakantie doorgebracht bij Casa Valle Erro. Via Fly-drive aangekomen in Melazzo en hartelijk ontvangen door Gerda en Jan Pieter. Casa Valle Erro bestaat uit een aantal appartementen en B&B's. Wij verbleven in appartement La Cuccia. De naam 'appartement' doet hier niet vermoeden dat het gaat om een mooi huis met woonkamer, 2 slaapkamers (met beiden eigen sanitair en 1 met een prachtig ligbad). Het appartement beschikt over prima bedden, mooie zitjes voor en achter (incl loungeset en hangmat), daarnaast wasmachine, vaatwasser en satelliet TV. De verblijven zijn voornamelijk gesitueerd rondom het zwembad. We hebben genoten van BBQ, pizza-avond en een avond met Piemontese streekgerechten in de buitenkeuken. Heerlijk! Leuke uitstapjes kunnen maken naar Acqui Terme, Turijn (o.a. stadion Juventus), Alba en Genua met haar prachtige haven. Heerlijk kunnen eten in lokale restaurants en genoten van de plaatselijke wijnen. Casa Valle Erro, wat een mooi verblijf. Een aanrader!
Gereisd familie in april 2017

Hartverwarmende ervaring!

Joos Smits, 30-4-2017

Casa Valle Erro was werkelijk fantastisch en supergezellig. De eigenaren zijn ontzettend gastvrij. Ze doen er alles aan om je het ultieme vakantiegevoel te geven. Heerlijk enthousiaste mensen. Een diepe buiging voor hen voor het omtoveren van een oude boerderij naar dit prachtige 'complex'. Onze 'la Cantina' was heel luxe. De gevulde koelkast en de bubbels bij het bad gaven ons een heel welkom gevoel. We waren met oudere kinderen die zich opperbest vermaakten, oa in zwembad. De bijgeboekte ontbijtjes zijn zeer uitgebreid en lekker, evenals de bbq, pizza avond en Piemontese cena. We raden iedereen aan om dit bij te boeken. Lekker en heel gezellig!
Gereisd familie in april 2017

De perfecte vakantie

Ruud Lauritsen, 27-9-2016

Aankomen bij Casa Valle Erro is eigenlijk "thuiskomen". Dit kleinschalige vakantieparadijs ligt prachtig in de bossen vlakbij een rivier. Zodra je de auto parkeert wordt je al vrolijk ontvangen en voorzien van een hapje en een drankje. En dat is de start van een heerlijk ontspannen en uitermate gezellige week. De koelkast is al voor je gevuld, het nespresso apparaat staat op scherp (de cups staan klaar) en je vind al diverse flessen wijn in je appartement. Elke morgen verse broodjes op je veranda en die nuttig je dan heerlijk in het zonnetje met een mooi uitzicht. Heel veel te zien in de nabije omgeving (wijngebieden en prachtige dorpjes) Maar als de avond valt bij Casa Valle Erro en je zit onder de "portico" met je medegasten en de gastheer en vrouw (Jan Pieter en Gerda) te genieten van een heerlijke Italiaanse maaltijd, dan ervaar je gezelligheid en gastvrijheid van het allerhoogste niveau.

Casa Valle Erro,......een geweldige plek!

Gereisd met partner in mei 2016

Super accommodatie. Super mensen die het beheren.

Sandra van Hoof, 16-9-2016

In een woord geweldig. Ontvangst, de huisjes. Super de luxe met een gevulde koelkast een fles rode wijn en een spumante. Voor sommige oudere kinderen misschien niet zo leuk. Alhoewel toen wij er waren, zaten er ook 3 gezinnen met elk 2 kinderen en een gezin met baby. De kinderen vermaakte zich prima. Maar ik kan me voorstellen dat er kinderen bij zullen zijn die het "saai" vinden.
Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig!

mascha, 1-9-2016

Super mooie locatie, geweldige appartementen en onwijs lieve mensen.
Gereisd met partner in mei 2016

Zeer gastvrij echt vakanriegevoel

Simone de Snaijer, 30-8-2016

Om de omgeving goed te beleven echt een auto nodig
Gereisd met vrienden in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Valle Erro in Melazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Valle Erro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Valle Erro scoort een 9.69 uit 10 op basis van 140 reviews.