Bed and Breakfast Casa Ciosse & Camping

Bed and Breakfast Casa Ciosse & Camping
Casa Ciosse & Camping
9,2

8 reviews over Bed and Breakfast Casa Ciosse & Camping in het Nederlands

Heerlijke minicamping met zeer gastvrije eigenaars

Mike Heinsbroek, 18-8-2017

We zijn als eerste zeer gastvrij ontvangen door Elio en Cici, 2 ontzettend aardige mensen waar we meteen een klik mee hadden. Cici kan erg lekker koken, en we kregen dan ook bij aankomst naast een glas wijn lekkere hapjes.

De plek waar we stonden was erg mooi, op een heuveltje met een prachtig uitzicht.

Het sanitair was prima in orde, een badkamer met douche en toilet en verder konden we een koelkast gebruiken.

Piemonte is erg mooi, en we hebben dan ook verschillende tripjes gemaakt! Als je wijnliefhebber bent kom je helemaal aan je trekken.

But last not least,...Elio en Cici zal ik vooral nooit meer vergeten.

Gereisd met partner in september 2015

Een prachtige kampeerplek en zo heerlijk rustig!!

van Leeuwen, 21-3-2017

Een mooie plek met een eigen koelkast !Een keukenblok en badkamer voor twee kampeerplekken, heerlijk .Bij aankomst hapjes en een drankje, vanaf toen kwam alles in de relax modus.Elio en Cici zijn zeer vriendelijk en hebben ons gewoon verwend. Er kwam een grote parasol voor de zon , kruiden uit de tuin , regelmatig mee eten van de groenten uit de tuin die lagen dan bij terugkomst voor je klaar bij de tent. Er werd zelfs een taartje voor ons gebakken. Elio en Cici zijn oprecht geïnteresseerd en zeer bescheiden.

Ze gaven ons veel informatie voor onze fiets rondjes. Het is er prachtig fietsen voor de racefiets en Elio gaf ons tips voor lange,rustige maar mooie fiets routes . Voor wat meer vakantie drukte, terras en stad is de auto nodig.Wij konden alles op de racefiets doen.

Wij willen zeker nog eens terugkomen!

Gereisd met partner in juli 2016

Dit nooit meer

Michel, 13-8-2016

Hebben deze zomer een plek geboekt naar aanleiding van alle positieve reacties op zoover en hun website. Maar dit viel heel zwaar tegen en zijn dan ook na 1 week vertrokken terwijl wij geboekt hadden voor 2,5 week.

Had een plek met veel schaduw geboekt en deze was reeds vergeven beetje jammer hierdoor stonden wij op een plek in de volle zon (38gr) voor de gehele dag!! Tevens hadden wij de mogelijkheid aangevinkt om te eten bij dag van aankomst. Helaas was dit ook al niet mogelijk omdat cici niet aanwezig was. Ook erg jammer omdat wij zeker 1450km hadden afgelegd die dag. Voor ons was dit dan ook niet de vakantie waarop we Gerekend hadden. Helaas...

Gereisd met partner in juli 2016

Een fantastische plek

Anna Brouwer, 30-7-2015

Wij zijn net terug van onze vakantie in Italie. We hebben 11 dagen gekampeerd bij

casa Ciosse. Een echte aanrader! Wat een vriendelijkheid en warmte.

Cicci, de vrouw deze huizes, kookt fantastisch, zeer smakelijk en biologisch.

We hebben het zo fijn gehad met de familie en de honden.

Het was wel wat warm, maar dan kwam er weer een kan met water met ijsblokjes.

Uitstekende verzorging en een leuke pizzeria in het kleine dorpje.

Ook de naast casa Ciosse gelegen B&B Cascina Ciosse is heel aangenaam.

Gereisd met partner in juli 2015

Fantastische plek

Paul en Erna , 6-7-2015

2 nachten B &B gehad wat een belevenis was in een leuke ouderwetse kamer, met een klein keukentje en een prima badkamer. Daarna nog 5 nachten op een prachtige kampeerplek bij ze gestaan, waar ze zelfs een keer een kopje koffie voor ons kwamen brengen. De gastvrijheid en verzorging van Elio en Cicci is hartverwarmend. Cicci haar grote passie is koken en dat is te proeven ook. Heerlijk gegeten! Een onvergetelijke plek om geweest te zijn.
Gereisd met partner in juni 2015

Een aanrader...

Jan en Mariska, 14-8-2014

..voor de liefhebber van een sfeervolle locatie met prachtig uitzicht.

Een mooie, rustige uitvalsbasis om Piemonte te bezoeken. Elio en Cicci zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Kamperen met de luxe van een badkamer en een koelkast.

Gereisd met partner in juli 2014

mooie kampeerplek in prachtige omgeving

Erik ten Velden, 27-6-2014

Wij vertoefden 3 weken bij de prachtige casa Ciosse, Elio en Cicci (ze spreken Engels) deden alles om het ons naar de zin te maken. Lekker vers eitje, kopje koffie, gezellig praatje, nooit opdringerig. We hadden een eigen badkamer en een koelkast. Er zijn 2 grote kampeerplekken, 1 onder de bomen op het topje en 1 met veel zon.

Heel fijn is ook casa Vecchia van Martje en Harrie Boersma, ze wonen een paar km hoger op de berg. Zij hebben ook 2 kampeerplekken maar ook 3 geweldig mooie appartementen, zie hun website. Voor de hardlopers: Acqui Terme, 15 minuten rijden heeft een fijne trimbaan van 1.9 km. Wandelen, hardlopen, ideaal, daarna lekker picknicken in het gras met op de achtergrond het aquaduct.

We "pakten" elke week een grote stad: Genua, heel idyllisch met z'n nauwe straatjes en mooie haven, Turijn met zijn fantastische filmmuseum en Milaan met Galleria Vittorio Emanuele. We hebben deze vakantie alleen maar genoten. Nogmaals de genoemde kampeeradresjes zijn uniek!!

Gereisd met partner in mei 2014

Fantastische plek. Heerlijk!!!!!!

Grognardo, 22-7-2013

Logeren bij Cicci en Elio (spreekt engels) is gewoon een belevenis die je moet hebben meegemaakt. Pracht locatie, echt logeren bij Italianen.
        Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Ciosse & Camping in Grognardo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Ciosse & Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Ciosse & Camping scoort een 9.21 uit 10 op basis van 8 reviews.