Hotel Ghiffa (+app) ****

Hotel Ghiffa (+app)
Ghiffa (+app)
7,7

23 reviews over Hotel Ghiffa (+app) in het Nederlands

Goed hotel, maar waardeloze touroperator

De heer K, 27-9-2016

Ik heb geen bijkomende kosten kunnen zien bij het boeken Hotel Ghiffa maar kan dat niet bewijzen. Na mijn klacht verschuilen ze zich achter een linkje waarin het gestaan moest hebben. Ook in een linkje naar de voorwaarden in de bevestigingsmail. Maar toen ik de vouchers kreeg stond het wel in de mail dat van die extra kosten. Dat hadden ze beter kunnen doen voordat ik betaalde want is ICT technisch niet heel ingewikkeld. Men erkend geen enkele verantwoording en dit kost me dus 100 e extra!!! Ik ga voortaan weer naar andere aanbieders en raad touroperator ten zeerste af (laat het woordje de ervoor er dan ook bewust vanaf!! Want op mijn tip om anderen dit niet ook te laten meemaken heb ik geen reactie meer mogen ontvangen !! Dus dit hotel boeken we zo weer maar nooit meer via deze touroperator
Gereisd met partner in september 2016

Eenmalig

Fam. R. Hesemans, 11-9-2016

Samen met vrouw en dochter in appartement Camelia gezeten. Is aan een zeer drukke weg maar dat wisten wij, was dan ook geen probleem. Maar wel problemen gehad met de vuilnis, het vervangen van een simpele lamp, een aan elkaar geplakte sleutel (en reservesleutel), veel stof, gore wc-bril, het niet vervangen van handdoeken en bedlinnen. Voor een aantal zaken heb ik mij zeker 3x gemeld, maar oplossen ho maar. De eigenaar had het alleen maar druk met zijn hotelgasten en zij die met hun boot kwamen aanleggen om te eten en te drinken. Bovendien is hij ook erg arrogant, want ik heb hem 2x aangesproken, en er gebeurde niets. Bij het uitchecken werd gezegd dat er sprake was van miscommunicatie. Zwembad met ligterras is erg mooi. Zeer mooie omgeving met lekker eten en drinken. In de buurt liggen leuke plaatsjes. Daar zijn wel niet zoveel winkeltjes en vaak zijn deze ook nog tijdelijk gesloten. Dit appartement is absoluut geen **** waard. Dus niet voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in augustus 2016

Top hotel in alle opzichten.

Andrea, 22-5-2014

Prima aan het Lago Maggiore gelegen hotel. Personeel en eigenaar erg vriendelijk en zeer goed gevarieerd en gezond eten.
Gereisd met partner in mei 2014

zalig,rustig

van gestel kristin, 30-7-2013

ideale plek om een rustige vakantie door te brengen! Lekker eten , vriendelijke bediening , bij mooi weer eten op het terras vlak aan het water , zeer propere kamers... Niet zo geschikt voor kleine kinderen maar voor volwassenen en jongeren zeker een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2013

Fantastische locatie

biancac, 28-8-2012

Prachtig uitzicht, wij hadden een kleine kamer met groot terras(via vrij uit geboekt), eten was regelmatig haut cuisine, en soms ook weinig. Bediening sprak niet of nauwelijks engels, duits kwam niet in vragen.Ze staan strak in een rijtje te wachten tot ze iets kunnen doen voor je, erg stijf. personeel van receptie kan je daarin tegen prima in deze talen vriendelijk te woord staan. Ontbijt is voor italiaanse begrippen uitgebreid en in onze ogen prima !Kamers werden prima schoon gehouden en voorzien van regelbare airco.Hotel is niet op kinderen ingesteld, geen speeltuin, of kindermenu.kon wel wat geregeld worden. Heerlijk zwembad en prive strand met ligstoelen en parasol's.En eigen aanlegsteiger voor boten.Hele mooie en leuke vakantie gehad, gaan zeker terug naar lago magiore , maar dan toch ander hotel.
Gereisd met partner in juli 2012

hotel rustig, appartement gedeelte erg druk

jws, 19-7-2012

zeer chique hotel met fraaie uitstraling mits je in het hotel zit met meer-zicht.Het appartement ligt aan de overkant van de absurd drukke weg maar heeft wel een geweldig uitzicht over het meer.Kamers zijn proper en stijlvol ingericht.Het (Italiaans) ontbijt is zoals altijd zeer eenvoudig.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Voor ons nooit meer

anne sophie, 25-9-2011

Hoewel appartement Ghiffa verzorgd is en van alle gemakken voorzien, de ligging aan het Lago Maggiore fantastisch is, zullen wij toch niet terugkeren naar deze accommodatie. Ten eerste stoorde ons de onvriendelijke wat arrogante eigenaar, die vooral zijn tijd besteed aan het drinken van champagne met vriiendjes aan het zwembad en ten tweede de ligging van het aapartement, namelijk aan een zeer drukke weg. Dit veroorzaakte veel geluidsoverlast en 's avonds een wandelingetje maken was niet erg aantrekkelijk hierdoor. Daarbij komt dat de accommodatie absoluut ongeschikt is voor kinderen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Wij komen volgend jaar zeker terug zowiezo

verelst serge, 20-9-2011

Bangelijk hotel ,ligging,eten perfect ,kamers proper mooi uitzicht een aanraader
Gereisd met partner in september 2011

Schitterend appartement

B.Bego, 23-8-2011

Volgens vrij-uit zijn er 39 appartementen , maar er zijn er maar 4. Het appartement is schitterend maar.... jammer dat ze aan de drukste weg liggen langs het Lago-Maggiore aan de voorkant van het app.en langs de achterkant loop de weg naar boven naar de verschillende dorpjes, en dit gaat dag en nacht door. de Italianen hebben maar 1 pedaal in de auto, en dat is het gaspedaal.

Op het balkon , dat boven de weg hangt, is het uitlaatgassen inademen, of je wilt of niet.

Gereisd met partner in januari 2011

fantastische ligging, droomlocatie

stanny, 16-8-2011

prachtige ligging, prima uitvalbasis voor uitstapjes in de omgeving

Milaan, Locarno, Borromeo eilanden.., bootje van het hotel gehuurd voor een halve dag... zwembadwater was aan de koude kant maar we hadden prachtig weer zodat je direct terug opgewarmd was, bediening correct en aan de balie hadden we toch steeds een vriendelijk gezicht die hielp waar nodig. volgens ons alvast een aanrader !! (tip : vraag altijd een terras of balkon met meerzicht !)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ghiffa (+app) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ghiffa (+app) in Ghiffa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ghiffa (+app) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ghiffa (+app) scoort een 7.68 uit 10 op basis van 23 reviews.