8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Village Continental Lido** bij :

669 reviews over Camping Village Continental Lido in het Nederlands

Geweldige camping, zeer mooie locatie.

Niels, 12-8-2017

Mooi strandje aan het Lago Mergozzo, waar je met kleine kinderen heerlijk in kunt zwemmen (lekkere temperatuur en eerste 30 meter niet diep). Mooie stacaravans en mooie accommodaties zoals een winkeltje, zwembad, arena (kinderdisco en theater) en zelfs een golfbaan. Aandachtspuntje is de gastvrijheid, danwel klantvriendelijkheid van het personeel. Het mag wel wat vriendelijker....

De prijzen zijn hoog voor het verblijf, maar wel de moeite waard. Volgend jaar weer, al geboekt.

Gereisd familie in augustus 2017

Pas op uw fiets!!!!

Monique, 11-8-2017

Er worden met enige regelmaat fietsen gestolen van deze camping. Ook bij ons zijn 's nacht rond 4.00 uur 2 sloten doorgeknipt, we waren gelukkig net op tijd. Na melding bij de receptie, weinig actie. Security heeft een gat in het hek ontdekt, het hek is doorgeknipt, maar het hek wordt niet gerepareerd. Jammer want de camping is verder goed maar dit is niet goed voor je gevoel van veiligheid.
Gereisd familie in januari 2017

Voor 8e keer geweldig!!

PCM Smeets, 11-8-2017

Ten eerste ligt de camping aan een prachtig schoon en rustig meer. Het Lago di Mergozzo. Het meer loopt heel rustig af, zodat kleine kinderen best ver het water in kunnen zonder enig gevaar. De toiletgebouwen zien er 24/7 schoon uit. En als dat niet zo is, dan was dat vaak de schuld van kids die overal wc papier naartoe gooiden.

Betaalsysteem met een bandje of pasje, dus je hoefde niet met je portemonnee rond te lopen. Ideaal.

Prijzen zijn acceptabel. Lange wachtrijen 's morgens voor de broodjes. Maar wat wil je midden in het hoogseizoen op een volgeboekte camping. Dat moet ook wel. Niet erg. Het is vakantie.

Super dat bij de staanplaatsen nu ook de straatjes bestraat zijn en niet meer van zand. Dus geen water meer in mijn tent na een stortbui. Camping werd 24/7 prachtig schoongehouden. Personeel was vriendelijk. Na 8x op deze camping weer nieuwe dingen ontdekt in de omgeving. Meteen weer geboekt voor 2018 weer met ons gezin en vrienden. Overdekte speeltuin. Leuke en veel animatie.

Gereisd familie in juli 2017

Alle ingredienten voor een perfecte vakantie!

Melissa, 9-8-2017

2 weken gekampeerd in hoogseizoen. Goede beschutting dmv bomen. Lekker eten/drinken/schepijs op de camping en niet duur. Camping overzichtelijk. Net sanitair, veel wc's en douches (s2) Helaas geen handzeep. Schoon meer dat langzaam afloopt met zandgrond. Gratis bedjes, niet veel. Waterfietsen en kano's te huur. Kinderen vonden de glijbanen vh zwembad saai. Jammer dat golfslagbad, waterton, stroomversnelling niet vaker aan gaat. Veel bedjes+parasols bij zwembad. Altijd plek. Badmuts slaat nergens op, laat dan iedereen verplicht douchen bij ingang. Voor 2 euro te koop op de camping in leuke kleurtjes. Maar goed het went snel. Vriendelijk personeel. Top animatieteam. Leuke musicals in het engels. Gratis mountainbike tochten, spinning, bbb etc. Na 23u rustig. Mooie omgeving en veel te doen. Goed om te weten dat de plekken nr 1 t/m 19 touroperator tenten zijn. Wel last vd muggen begin vd avond, maar dat heb je met een meer. Wij komen zeker ooit terug!

Mooie en schone camping

Roy, 8-8-2017

Mooie camping gelegen aan Lago Mergozzo. We hadden een Maxi de Luxe caravan. Deze was erg schoon en netjes bij aankomst. Op de camping is veel te doen en wordt veel georganiseerd. Persoonlijk vond ik de mini disco om 20.15 uur best laat. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad. Er waren genoeg ligbedden en parasols voor elke badgast. Het betaalsysteem is erg ideaal. Er kan snel afgerekend worden wat 's ochtends erg handig is in de drukke winkel. Daarnaast hoef je geen geld op zak te hebben. In de omgeving is veel te ondernemen: Stresa, Isolabella, Mottarone, Cannobbio, Verbania.

Superfijn!

Cindy, 7-8-2017

De ligging van deze camping is heel fijn, aan het Lago di Mergozzo. Een fijn zandstrandje zodat je kunt kiezen of je een duik neemt in het zwembad of in het meer.

Het is leuk om een uurtje een waterfiets (met of zonder glijbaan) te huren zodat je het meer kunt " verkennen" . Het animatieteam is heel enthousiast en er wordt dagelijks van alles georganiseerd zodat je met je kinderen een leuke tijd kunt hebben (die van ons zijn 6 en 8). Van voetbaltoernooi tot een musical waarin ze zelf mee mogen spelen, echt heel leuk.

Minpunten op deze camping waren de hoeveelheid muggen in de vroege avond al. Dus neem een klamboe mee en iets met DEET erin. Verder vonden wij het jammer dat de horeca en de arena (waar de avondvoorstellingen werden gehouden) gescheiden waren. Lekker met een drankje en hapje naar een voorstelling kijken, was niet mogelijk en het betaalsysteem op de camping vonden wij erg omslachtig en niet van deze tijd. Je krijgt een betaalpas, die moet je opladen met contant geld. Handiger zou zijn om gewoon pinbetalingen op de camping mogelijk te maken. Verder een heel fijne camping!

Prachtige levendige camping

Joyce, 5-8-2017

Wij zijn nu op de camping met 2 dochters van 15 en 17. We zijn vaker in Italie geweest (3× Gardameer) en vinden de pluspunten hier absoluut: 1. de ruimere kampeerplekken (voor Italie) 2. Genoeg schaduw (het is al dagen 35 graden) 3. Genoeg bedjes en parasols bij het zwembad 4.horeca is goed en niet duur, heel veel gezelligheid centraal op de camping, maar na 23 uur is het echt rustig. 5. Super animatie, ook voor leeftijd 13-18. Wij hebben een maxi comfort caravan voor 6 personen en deze is netjes, schoon en met een hele grote veranda er voor. Het meer met strand is schoon met kristalhelder water. We zijn de Mottarone op geweest. Leuke rodelbaan bovenop en uitzicht op de meren in de omgeving. Het treinstation is vlakbij voor een bezoek aan Milaan. Diverse boottochten om bv de Borromeische eilanden te bekijken. Ook de Zwitserse kant van Lago Maggiore is zeker de moeite waard voor een dagtocht (Corippo!) Gelukkig hebben we nog een week te gaan.
Gereisd familie in augustus 2017

Geweldig! Prachtige camping, boven verwachting

Mark, 4-8-2017

Een niet al te grote camping met alle faciliteiten van een grote camping. Het is er gemoedelijk en voor kinderen vanaf 4 jaar zelfstandig te lopen/ fietsen.

De camping heeft een gave speeltuin voor jonge kinderen met terras waar je fijn zit, lekker eten en drinken. Ook in het restaurant is het eten goed evenals de afhaal. Het zwembad heeft 3leuke glijbanen voor jonge kinderen en golfslagbad. Het animatieteam is actief enthousiast en betrokken met leuke activiteiten voor 3-7 jaar, 8-13 jaar, 13-18 jaar en volw: Sport,

Spel, pony rijden, disco, waterfun. Animatieteam spreekt nl! Bij de receptie zijn ze erg aardig! Heeft mooie voetbalvelden, tennisveld! De mooie plaatsen liggen in de schaduw. Het sanitair is netjes. Het Mergozzo meer is geweldig, zandstrand loopt langzaam af met strandtent! Mooie stadjes en natuur in de omgeving! Campingwinkel goed en niet te duur. Nadeel: rij voor de broodjes en de weg naar de camping vanaf Zwitserland, is mooi maar duurt lang.Wij gaan zeker terug

Geweldige campin

J. V, 1-8-2017

Wij komen hier voor het tweede jaar en hebben gelijk geboekt voor volgend jaar. Voor kinderen een fantastische camping. Mooi en schoon meer en een goed zwembad. S'avonds na 11 uur over het algemeen stil of nog een gezellig een borreltje drinken met de gezellige mensen die bij je in het laantje staan. Kampeer plekken niet heel groot maar voor ons groot genoeg. Het is voor ons een geweldige camping tot volgend jaar arivideci ciao
Gereisd familie in juli 2017

Hele leuke camping waar veel wordt georganiseerd!

Ronald, 1-8-2017

Camping Continental staat in het hoogseizoen helemaal vol. Dit kan tot een druk zwembad of strandje leiden in de middag, maar in de ochtend is het zwembad (open vanaf 10u) heerlijk rustig. Het zwembad is echt perfect voor kinderen. Ze kunnen bijna overal lopen en met de glijbanen, de golfslag en de ton is er veel te doen in het zwembad. Het strandje is eigenlijk net te klein voor de hoeveelheid mensen. Het meer is schoon en ideaal voor kinderen omdat je zeker nog 100 meter het meer in kan lopen en de ondergrond zand is. Prachtig uitzicht vanaf het strand. Het betaalsysteem met pas of armband is even wennen maar werkt perfect. Het animatieteam is enthousiast en leuk en er wordt heel veel georganiseerd voor jong en oud. Elke avond drie kwartier dansen voor de kleintjes (met heel veel kids) en daarna een show in een volle Arena. Er is een prachtige speeltuin met heel veel glijbanen. Wij verbleven in een stacaravan (maxi prestige 7.8) en waren daar heel tevreden over. Mooie rustige plek voor de golfbaan.

Minpunten: het afhaal-restaurant (kwaliteit en organisatie niet goed genoeg) en de wachtrij bij de bakkerij in het winkeltje 's ochtends.

Voor een gezin met jonge kinderen is Camping Continental gewoon helemaal top!

Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Continental Lido in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Continental Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village Continental Lido scoort een 8.39 uit 10 op basis van 697 reviews.