Camping Village Conca d'Oro (Glamping) ***

Camping Village Conca d'Oro (Glamping)
Village Conca d'Oro (Glamping)
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Village Conca d'Oro (Glamping) bij:

179 reviews over Camping Village Conca d'Oro (Glamping) in het Nederlands

Mooi gelegen camping

Marloes, 18-10-2017

Camping ligt prachtig aan het meer. Mooi strandje alleen jammer dat je niet lekker vanuit het strand het meer in kan duiken ( veel waterplanten ). De lodgetent was prima. De medewerkers bij beide horecagelegenheden waren erg vriendelijk. Bij de receptie kan het mijns inziens verbeterd worden. Heerlijke vakantie gehad in een prachtige omgeving!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer op het River gedeelte

Don Braad, 15-9-2017

Geen plaats reserveren op het River gedeelte.Wij stonden op het gedeelte River. Schandalig dat je voor dat stukje camping net zo veel betaald als het hoofd gedeelte. Totaal van de camping verscholen , ver lopen van het hoofd gedeelte. We hadden een stacaravan die de hele dag in de schaduw staat onder de bomen, 's-nachts was het te koud in deze caravans. Water in het Lago Te smerig om in te zwemmen . Met name de bodem mer vieze planten en groene drek en dat werd ook niet schoon gemaakt door de camping.Voor dit geld of een heel klein beetje meer heb je vele malen mooiere camping aan het Lago. Het bedienend personeel in de winkeltjes en bar en restaurant was zeer klantvriendelijk, maar de dames van de receptie kunnen nog wel een cursus klantvriendelijkheid volgen. In de eerste week vroeg ik een vervangende caravan in het garden gedeelte, maar zonder het na te kijken kreeg ik een bitch antwoord dat alles vol was, terwijl er stacaravans waren die de hele week leeg hebben gestaan. Ik heb deze vraag twee keer gesteld maar kreeg een zeer kortaf antwoord dat alles was volgeboekt. Op het River gedeelte voelde je als vakantieganger buiten gesloten, geen vakantie gevoel.
Gereisd met partner in september 2017

Schitterend

Willeke, 31-8-2017

Prachtige, schitterend gelegen camping met vriendelijk personeel.

Wij huurden een stacaravan superior in het 'Garden' deel van de camping. Het was er geweldig: goede caravan, veel groen, gezellig uitzicht en vlakbij alle voorzieningen. Het 'River' deel van de camping ligt veel meer afgelegen en zou ik niet adviseren. Op het 'Camping' deel is voornamelijk plaats voor tenten en caravans. Hoewel alles daar vrij dicht op elkaar staat, ziet het er verzorgd uit.

Handig dat er vlakbij de camping een kampeerwinkel (voor bijvoorbeeld waterschoentjes en luchtbedden) en een apotheek (voor supersterke anti muggenspray) is.

Mijn kinderen hadden er graag een zwembad bij gehad, dat vinden ze toch prettiger dan zwemmen in een meer. Zoon was wel blij met het voetbalveld, waar hij heerlijk heeft gevoetbald.

Je kunt gemakkelijk per trein naar Milaan (reistijd 75 minuten). Aan het meer liggen vele schattige plaatsjes om te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Topcamping

K. VanvTol, 6-8-2017

Voor de tweede keer op deze camping geweest. Gewoonlijk doen wij dat nooit. Maar alles is hier zo goed geregeld dat het thuis komen is. Prachtige mobilehome. We komen zeker nog een keer terug bij het mooie Lago Maggiore.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie camping ,ligging prachtig ,grote plekken

Fam van buren, 5-7-2017

Fijne camping ,mooie omgeving ,schoon sanitair,lekker restaurantje kortom een e het aanrader.
    Gereisd met partner in juni 2017

Zeer verzorgde camping met ruime plaatsen

Mart, 28-6-2017

Camping wordt goed onderhouden, elke ochtend wordt het strand schoongemaakt en zodra er kampeergasten vertrekken wordt er gemaaid. Ook de bladeren worden geruimd. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Voor Italiaanse begrippen zijn de plaatsen ruim en kun je bij aankomst, zonder reservering, de beschikbare plaatsen uitzoeken. De omgeving is werkelijk prachtig en er zeer veel te zien en te ondernemen.
    Gereisd met partner in juni 2017

Mooie camping, centraal en aan meer

Kitty, 5-6-2017

Leuke camping, mooi groen, voor Italiaanse begrippen ruime plaatsen.

In het laagseizoen maar €19 met de Acsi-kaart.

Ik lees veel reviews over vieze waterplanten en blubber in het meer. Wij hadden er totaal geen last van! Heel helder water en geen waterplant gezien. Komt door de tijd vh jaar misschien (wij waren in mei). De aangespoelde takken werden elke dag opgehaald met een tractor.

Heerlijk gegeten in het restaurant, brood lang niet zo lekker als we in Frankrijk gewend zijn.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Mooie ruime plekken

Ton van der Krogt, 16-9-2016

Gezellige niet te grote camping met ruime plekken sanitair is eenvoudig maar netjes en schoon , camping is erg goed onderhouden en heeft een goede afwatering iets wat hier soms wel belangrijk is

Erg leuke omgeving met leuke kleine dorpjes, in Feriolo zelf zijn een paar kleine restaurantjes maar een twee plaatsen verder in Stresa zijn de restaurantjes talrijk .

Wij komen zeker nog een keer terug op deze camping

Gereisd met partner in juli 2016

er zijn vele mooiere campings

onbekend, 5-9-2016

Wij stonden op het gedeelte River. Schandalig dat je voor dat stukje camping net zo veel betaald als het hoofd gedeelte. Totaal van de camping verscholen , ver lopen van het hoofd gedeelte. Hele kleine plaatsen. Auto moet je voor je caravan zetten ( niet echt gezellig maar ook niet voor je buren ). Water in het lago Te smerig om in te zwemmen . Met name de bodem mer vieze planten en groene drek en dat werd ook niet schoo gemaakt door de camping.Voor dit geld of een heel klein beetje meer heb je vele malen mooiere camping aan het lago.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prachtige camping

Ruth, 5-9-2016

De camping ligt erg mooi, er zijn veel stadjes te bereiken tussen 5 en 30 minuten. Er is een breed zandstrand. Het strand is mooi en netjes, helder water van het lago maggiore. Er is een strandwacht aanwezig overdag.

Op de camping zijn 3 bars. Waar je sochtends je ontbijt kan opeten of ophalen en de hele dag wat kunt drinken. 1 bar heeft een uitgebreid koffie assortiment. Bij de receptie is het restaurant en de pizzeria. En op alle 3 de plekken is een winkeltje. Voor het restaurant moet je helaas van te voren reserveren, is vrij klein voor de grote van de camping.

Animatie is aanwezig en gevarieerd. Veel activiteiten worden georganiseerd. Wij hebben geen kinderen en zaten op het rustige gedeelte van de camping. Dus weinig 'last' van de animatie.

Toiletten ruim aanwezig en erg schoon en netjes!

Vriendelijk personeel bij de bars. Bij de receptie kon het soms iets beter.

Meeste plekken zijn erg ruim. We hebben een grote tent en de auto kon erbij op staan.

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Conca d'Oro (Glamping) in Feriolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Conca d'Oro (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village Conca d'Oro (Glamping) scoort een 8.38 uit 10 op basis van 195 reviews.