Beoordelingen Camping Conca d'Oro***

Conca d'Oro***
155 beoordelingen
Beoordelingen Camping Conca d'Oro***
Via 42 Martiri, 26, I-20835, Feriolo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Conca d'Oro*** in Feriolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Conca d'Oro*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Conca d'Oro scoort een 8,6 uit 10, op basis van 155 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Conca d'Oro*** in Feriolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Conca d'Oro***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Conca d'Oro*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 194 vakantiefoto's van Camping Conca d'Oro*** vinden. Je kunt 3 video's van Camping Conca d'Oro*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Piemont. Vergelijk Camping Conca d'Oro*** met andere accommodaties in Feriolo.
Even geduld a.u.b.

8,4
8,9
8,1
8,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Fijne camping met prima ligging"vertalen
schreppers
6,0
7,0

23-08-2014 Wij hebben hier een prima tijd gehad. Wij hadden plekje 43. Deze plek was wel wat aan de kleine kant voor een caravan, en tentje er naast.. maar voordeel was wel dat wij een mooi uitzicht hadden op het meer. Er zit veel verschil in de grote van de plekken. Het is een camping waar mensen al jaren komen.. een van de eerste vragen die je standaar hoort.." hoe vaak ben je hier al geweest?" en op zich begrijp ik dat. want het is een prima camping die voor Italiaanse begrippen grote plekken heeft. Het strand is voldoende groot en loopt rustig af.. dus perfect voor kleine kinderen. De omgeving van de camping is geweldig.. echt alles op korte afstand. Kortom een aanrader.. een minpunt is de nachten waarin het vaak onweert...

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Fijne vakantie gehad."vertalen
Rien
8,0

18-08-2014 Prachtig gelegen camping. Ruime plaatsen. Door ontbreken van afscheiding tussen de plaatsen krijg je toch de indruk van een "volle" camping. Verwacht dan ook geen "oase van rust". Bij plekken aan het meer was 's-nachts het verkeer soms goed te horen. Heerlijk strand en grasveld. Goede winkel, receptie en restaurant. Ideaal met een rubberboot. Wij betaalden met 4 personen en rubberboot zo'n 60 euro per nacht.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Perfecte camping voor gezin met kleine kinderen"vertalen
Anita van Baalen
9,0

06-08-2014 Kleine en gemoedelijke camping met vriendelijk personeel. Kinderen kunnen zelf (evt op de fiets) naar de speeltuin. Onze kinderen van 3 en 4 hebben zich hier prima gered alleen, ook zijn er kinderdouches en wc's. Minidisco om 17.30 (half uurtje) en 's morgens knutselclub waar wij tegenover zaten (plek 190=prima). Sanitair is schoon! Tussen 13 en 14 uur rust op de camping. 'S avonds en nachts is het rustig, geen lawaai. Veel Nederlanders toen wij er waren. Ik zeg ideale camping voor gezinnen met kleine kinderen.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Conca d'Oro*** bij:

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie camping"vertalen
Richard Kap
8,0

08-08-2014 Nu drie keer geweest 2012/13/14. 1x in het midden gestaan en 2 x een waterplek. Alle drie fantastische ruime plekken wat deze camping siert. Restaurant is prima eten voor een leuke prijs. Bediening was het laatste jaar minder. Het winkeltje om brood te halen heb ik voor het eerst minder lange wachttijden gekend. Kleine kinder animatie voor iedere leeftijd. Strand is geweldig en wordt iedere dag schoon gemaakt. Laatste jaar (2014) hebben wij minder weer gehad en kennis gemaakt met de grillen van de bergen en het meer. Sta je aan het meer vang je wel de klappen op met de wind en wateroverlast wat van bovenaf de camping naar het meer afstroomt. Als het mooi weer is is het hier een paradijs. Veel mensen kennen elkaar doordat zij jaarlijks terugkeren maar klieken is een groot woord. Wij hebben het voorlopig hier gezien en wellicht in toekomst komen wij hier zeker nog een keer terug.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie plek"vertalen
poulissen
7,0

02-08-2014 mooie camping. echter heb wel betere gehad. bediening in restaurant was bij ons niet goed. 3 vd 4 maaltijden werden geserveerd de 4e moest ruim 30min wachten. afhaalpizza halen betekent 50min wachten. dat moet niet kunnen. mobilhome is prima in orde ruim zandstrand + grasweide om te liggen. schitterende omgeving. mooie dorpjes. op de camping merk je wel een beetje kliekjes-vorming.

met partner, Mei 2014
"Mooie gelegen camping"vertalen
531956
8,0

15-06-2014 Alles prima in orde hier. Wat ik toe kan voegen is dat de route vanuit Zwitserland hier naar toe lastig is. Zodra je langs het Lago Maggiore rijdt met caravan of camper is het een zeer smalle bochtige weg waar menigeen zijn spiegel verloren heeft. Oppassen dus. Als je vanuit deze camping verder zuidwaarts Italië in wilt gaan wordt het wel gemakkelijker want richting Stresa vind je de weg naar Milaan. Als je vanuit Zwitserland naar de camping rijdt zie je opeens een bord met village Conca D'Oro, niet nemen deze afslag. Een klein stukje rechtdoor rijden en je ziet een groot camping bord waar meerdere campings opstaan. Ook hier opletten. Als je linksaf geslagen bent moet je gelijk kiezen tussen twee weggetjes. Je moet dan gelijk weer links aanhouden zodat het eigenlijk lijkt alsof je weer terug naar Zwitserland rijdt. Deze weg loopt ook iets naar beneden. Voor deze hele regio geldt dat parkeren in het hoogseizoen problemen oplevert.

met partner, Aug. 2013
"Een pracht camping"vertalen
fsapperloo
9,0

15-09-2013 Camping Conca dÓro is een hele mooi en goede camping.
De camping plaatsen zijn heel ruim en liggen mooi dicht tegen het meer met een eigen heel ruim zandstrand dat voor kinderen heel vriendelijk loopt maar heel langzaam af. In de zomer maanden is er animatie voor de kinderen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is altijd schoon en. Het is een aanrader voor zowel gezinnen met kinderen als mede de wat oudere campinggasten. Een ideale uitval basis om de omgeving te verkennen. Het restaurant op de camping is goed en niet duur, op de camping is en kleine winkel en binnen een straal van 5 km bevinden zich meerdere supermarkten. Wij komen zeker terug op deze camping.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuke plek om naar toe te gaan met pubers"vertalen
Frederike
6,0
9,0

24-02-2014 Twee weken mooi weer gehad. De camping is leuk voor pubers. 's Avonds was er van alles te doen. De pubers kunnen ook zelf lopend naar het dorp. 5 min lopen. De plaatsen in de omgeving zijn leuk om te zien. Wij hadden de fietsen mee waardoor we niet elke dag met de auto weg hoefden. Ook namen we de fietsen mee op de auto om verderop te gaan fietsen rond het meer.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke vakantie gehad. Een aanrader!"vertalen
oostheim
7,0

31-08-2013 De camping is niet te groot en niet te klein. (wij houden niet van grote campings) Er zijn grote plaatsen.
Complimenten voor het animatieteam. Zoveel enthousiasme en kindvriendelijk! Normaal houden wij er niet van, maar in de avond wilden onze kinderen (2,5 en 4) altijd meedoen met babydans (20 min) en ze speelden ongeveer 2x per week een musical. En daarnaast was er iemand 1x in de week met live muziek. Dit vonden wij en onze kinderen erg leuk.
Tijdens onze vakantie waren er veel Nederlanders en Duitsers.
Het strand wordt elke ochtend schoongemaakt. Het meer was ideaal voor onze kinderen, doordat het lang ondiep is.
De geur van de versgebakken broodjes ruik je in de ochtend, alleen is er een lange wachtrij als het winkeltje om 8 uur opengaat om brood te halen.
Het sanitair wordt goed schoongemaakt. Alleen jammer dat er geen wc bril is (wat lastiger voor onze kinderen) Voor de douche hoef je niet te betalen. En er waren kinderdouches en wc's.
De receptie is zeer behulpzaam.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Geweldige camping!"vertalen
Angela
9,0

27-08-2013 Super vakantie gehad op camping Conca d'Oro. We komen hier zeker nog een keer terug.

Pluspunten:
- Kleine gemoedelijke camping.
- Grote plekken
- Overzichtelijk klein centrum met receptie, goed restaurant, bar, supermarkt, speeltuintje en animatie-arena.
- Prachtig schoon strand dat langzaam afloopt.
- Goed sanitair dat over het algemeen schoon was.
- Geweldig leuk en persoonlijk animatieteam. Ze hebben duidelijk plezier in hun werk en zijn dol op de kinderen.
- Perfecte ligging ten opzichte van activiteiten in de omgeving.

Minpunten
Eigenlijk niks, maar als ik dan toch iets moet zeggen dan sluit ik me aan bij mijn vele voorgangers die klagen over de lange wachtrij voor de broodjes s' ochtends. Trek hier zeker 15 tot 20 min. voor uit.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?