Beoordelingen Camping Conca d'Oro***

Conca d'Oro***
159 beoordelingen
Beoordelingen Camping Conca d'Oro***
Via 42 Martiri, 26, I-20835, Feriolo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Conca d'Oro*** in Feriolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Conca d'Oro*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Conca d'Oro scoort een 8,6 uit 10, op basis van 159 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Conca d'Oro*** in Feriolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Conca d'Oro***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Conca d'Oro*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 205 vakantiefoto's van Camping Conca d'Oro*** vinden. Je kunt 3 video's van Camping Conca d'Oro*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Piemont. Vergelijk Camping Conca d'Oro*** met andere accommodaties in Feriolo.
Even geduld a.u.b.

8,4
8,9
8,1
8,5
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Mooie camping, prachtige ligging aan het meer."vertalen
ter Bogt
7,0

30-08-2014 Het is een mooie camping, prachtig gelegen. Mooie grote plekken. Sanitair was voldoende. Ruime douches, altijd warm water. Ik vond de schoonmaak matig, de toiletpotten en de wasbakken waren altijd schoon, maar de muren en de vloeren hebben in de 2 weken dat wij erwaren geen water gezien, alleen met een droge bezem is niet voldoende. Jammer want verder is het prima. Vriendelijk personeel en goede winkel. Leuk dorpje op loopafstand en veel te zien in de omgeving.

Met partner, Aug. 2014
"Mooie plek bij aan Lago Maggiore"vertalen
JP
8,0

23-09-2014 Er liggen hier een aantal campings op een rijtje, het is een populaire bestemming, was redelijk druk eind augustus. Voordeel van deze camping: het kleine plaatsje Feriolo (met ruim voldoende eetgelegenheden, supermarktje) ligt op loopafstand.
Echt super stil is het in deze vallei niet, dat komt door de trein en autosnelweg (toch wel op behoorlijke afstand): geluiden kaatsen tegen berg. We vonden het geen bezwaar en een prima plek

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Fijne camping met prima ligging"vertalen
schreppers
6,0
7,0

23-08-2014 Wij hebben hier een prima tijd gehad. Wij hadden plekje 43. Deze plek was wel wat aan de kleine kant voor een caravan, en tentje er naast.. maar voordeel was wel dat wij een mooi uitzicht hadden op het meer. Er zit veel verschil in de grote van de plekken. Het is een camping waar mensen al jaren komen.. een van de eerste vragen die je standaar hoort.." hoe vaak ben je hier al geweest?" en op zich begrijp ik dat. want het is een prima camping die voor Italiaanse begrippen grote plekken heeft. Het strand is voldoende groot en loopt rustig af.. dus perfect voor kleine kinderen. De omgeving van de camping is geweldig.. echt alles op korte afstand. Kortom een aanrader.. een minpunt is de nachten waarin het vaak onweert...

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Fijne vakantie gehad."vertalen
Rien
8,0

18-08-2014 Prachtig gelegen camping. Ruime plaatsen. Door ontbreken van afscheiding tussen de plaatsen krijg je toch de indruk van een "volle" camping. Verwacht dan ook geen "oase van rust". Bij plekken aan het meer was 's-nachts het verkeer soms goed te horen. Heerlijk strand en grasveld. Goede winkel, receptie en restaurant. Ideaal met een rubberboot. Wij betaalden met 4 personen en rubberboot zo'n 60 euro per nacht.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Perfecte camping voor gezin met kleine kinderen"vertalen
Anita van Baalen
9,0

06-08-2014 Kleine en gemoedelijke camping met vriendelijk personeel. Kinderen kunnen zelf (evt op de fiets) naar de speeltuin. Onze kinderen van 3 en 4 hebben zich hier prima gered alleen, ook zijn er kinderdouches en wc's. Minidisco om 17.30 (half uurtje) en 's morgens knutselclub waar wij tegenover zaten (plek 190=prima). Sanitair is schoon! Tussen 13 en 14 uur rust op de camping. 'S avonds en nachts is het rustig, geen lawaai. Veel Nederlanders toen wij er waren. Ik zeg ideale camping voor gezinnen met kleine kinderen.

Met partner, Aug. 2014
"Wij gaan zeker nog eens terug!"vertalen
Petra
8,0

05-09-2014 Zeer fijne camping! De camping is niet mega groot en dat vonden wij erg prettig, het heeft alle faciliteiten die je nodig hebt. De plekken zijn ruim en de camping ziet er verzorgd uit. De locatie aan het meer is prachtig.
Het enige wat we jammer vonden was dat er geen wc brillen aanwezig waren op het toilet. Het sanitair ziet er wel goed uit, prettige douches en altijd warm water. Helaas door het matige weer zijn wij na een week verhuisd naar een andere regio in Italië, maar we gaan hier zeker een keer terugkomen!

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Prachtig gelegen camping aan het Lago Maggiore"vertalen
rna89
9,0

21-09-2014 Vanaf de meeste plaatsen heb je uitzicht op het meer. De toiletgebouwen waren erg schoon. Alleen bij de plaatsen voor de was, was er geen warm water. Vanaf half juli is het inderdaad erg druk in de winkel, maar als je hier rekening mee houdt, duurt het minder lang voor je gevoel. In de winkel worden ze niet onvriendelijk als je allerlei soorten broodjes wilt en helpen je geduldig. In Gravelona Toce (op ongeveer 5 autominuten) is een prachtige grote supermarkt in een shopping center om je te vermaken als het regent. Het dorpje Feriolo is op loopafstand maar is niet erg groot. Vanaf de camping kun je verschillende wandelingen maken, o.a. rond het Mergozzo meer. Echt de moeite waard. Er zijn veel kleine kinderen, maar ook oudere jeugd die hier al jaren komt en gezamenlijk optrekt..

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie camping"vertalen
Richard Kap
8,0

08-08-2014 Nu drie keer geweest 2012/13/14. 1x in het midden gestaan en 2 x een waterplek. Alle drie fantastische ruime plekken wat deze camping siert. Restaurant is prima eten voor een leuke prijs. Bediening was het laatste jaar minder. Het winkeltje om brood te halen heb ik voor het eerst minder lange wachttijden gekend. Kleine kinder animatie voor iedere leeftijd. Strand is geweldig en wordt iedere dag schoon gemaakt. Laatste jaar (2014) hebben wij minder weer gehad en kennis gemaakt met de grillen van de bergen en het meer. Sta je aan het meer vang je wel de klappen op met de wind en wateroverlast wat van bovenaf de camping naar het meer afstroomt. Als het mooi weer is is het hier een paradijs. Veel mensen kennen elkaar doordat zij jaarlijks terugkeren maar klieken is een groot woord. Wij hebben het voorlopig hier gezien en wellicht in toekomst komen wij hier zeker nog een keer terug.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie plek"vertalen
poulissen
7,0

02-08-2014 mooie camping. echter heb wel betere gehad. bediening in restaurant was bij ons niet goed. 3 vd 4 maaltijden werden geserveerd de 4e moest ruim 30min wachten. afhaalpizza halen betekent 50min wachten. dat moet niet kunnen. mobilhome is prima in orde ruim zandstrand + grasweide om te liggen. schitterende omgeving. mooie dorpjes. op de camping merk je wel een beetje kliekjes-vorming.

Met partner, Mei 2014
"Mooie gelegen camping"vertalen
531956
8,0

15-06-2014 Alles prima in orde hier. Wat ik toe kan voegen is dat de route vanuit Zwitserland hier naar toe lastig is. Zodra je langs het Lago Maggiore rijdt met caravan of camper is het een zeer smalle bochtige weg waar menigeen zijn spiegel verloren heeft. Oppassen dus. Als je vanuit deze camping verder zuidwaarts Italië in wilt gaan wordt het wel gemakkelijker want richting Stresa vind je de weg naar Milaan. Als je vanuit Zwitserland naar de camping rijdt zie je opeens een bord met village Conca D'Oro, niet nemen deze afslag. Een klein stukje rechtdoor rijden en je ziet een groot camping bord waar meerdere campings opstaan. Ook hier opletten. Als je linksaf geslagen bent moet je gelijk kiezen tussen twee weggetjes. Je moet dan gelijk weer links aanhouden zodat het eigenlijk lijkt alsof je weer terug naar Zwitserland rijdt. Deze weg loopt ook iets naar beneden. Voor deze hele regio geldt dat parkeren in het hoogseizoen problemen oplevert.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?