Beoordelingen Camping Conca d'Oro***

Conca d'Oro***
147 beoordelingen
Beoordelingen Camping Conca d'Oro***
Via 42 Martiri, 26, I-20835, Feriolo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Conca d'Oro*** in Feriolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Conca d'Oro*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Conca d'Oro scoort een 8,7 uit 10, op basis van 147 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Conca d'Oro*** in Feriolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Conca d'Oro***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Conca d'Oro*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 193 vakantiefoto's van Camping Conca d'Oro*** vinden. Je kunt 3 video's van Camping Conca d'Oro*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Piemont. Vergelijk Camping Conca d'Oro*** met andere accommodaties in Feriolo.
Even geduld a.u.b.

8,4
8,9
8,1
8,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2013
"Een pracht camping"vertalen
fsapperloo
9,0

15-9-2013 Camping Conca dÓro is een hele mooi en goede camping.
De camping plaatsen zijn heel ruim en liggen mooi dicht tegen het meer met een eigen heel ruim zandstrand dat voor kinderen heel vriendelijk loopt maar heel langzaam af. In de zomer maanden is er animatie voor de kinderen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is altijd schoon en. Het is een aanrader voor zowel gezinnen met kinderen als mede de wat oudere campinggasten. Een ideale uitval basis om de omgeving te verkennen. Het restaurant op de camping is goed en niet duur, op de camping is en kleine winkel en binnen een straal van 5 km bevinden zich meerdere supermarkten. Wij komen zeker terug op deze camping.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuke plek om naar toe te gaan met pubers"vertalen
Frederike
9,0

24-2-2014 Twee weken mooi weer gehad. De camping is leuk voor pubers. 's Avonds was er van alles te doen. De pubers kunnen ook zelf lopend naar het dorp. 5 min lopen. De plaatsen in de omgeving zijn leuk om te zien. Wij hadden de fietsen mee waardoor we niet elke dag met de auto weg hoefden. Ook namen we de fietsen mee op de auto om verderop te gaan fietsen rond het meer.

"Leuke vakantie gehad. Een aanrader!"vertalen
oostheim
7,0

31-8-2013 De camping is niet te groot en niet te klein. (wij houden niet van grote campings) Er zijn grote plaatsen.
Complimenten voor het animatieteam. Zoveel enthousiasme en kindvriendelijk! Normaal houden wij er niet van, maar in de avond wilden onze kinderen (2,5 en 4) altijd meedoen met babydans (20 min) en ze speelden ongeveer 2x per week een musical. En daarnaast was er iemand 1x in de week met live muziek. Dit vonden wij en onze kinderen erg leuk.
Tijdens onze vakantie waren er veel Nederlanders en Duitsers.
Het strand wordt elke ochtend schoongemaakt. Het meer was ideaal voor onze kinderen, doordat het lang ondiep is.
De geur van de versgebakken broodjes ruik je in de ochtend, alleen is er een lange wachtrij als het winkeltje om 8 uur opengaat om brood te halen.
Het sanitair wordt goed schoongemaakt. Alleen jammer dat er geen wc bril is (wat lastiger voor onze kinderen) Voor de douche hoef je niet te betalen. En er waren kinderdouches en wc's.
De receptie is zeer behulpzaam.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Conca d'Oro*** bij:

"Geweldige camping!"vertalen
Angela
9,0

27-8-2013 Super vakantie gehad op camping Conca d'Oro. We komen hier zeker nog een keer terug.

Pluspunten:
- Kleine gemoedelijke camping.
- Grote plekken
- Overzichtelijk klein centrum met receptie, goed restaurant, bar, supermarkt, speeltuintje en animatie-arena.
- Prachtig schoon strand dat langzaam afloopt.
- Goed sanitair dat over het algemeen schoon was.
- Geweldig leuk en persoonlijk animatieteam. Ze hebben duidelijk plezier in hun werk en zijn dol op de kinderen.
- Perfecte ligging ten opzichte van activiteiten in de omgeving.

Minpunten
Eigenlijk niks, maar als ik dan toch iets moet zeggen dan sluit ik me aan bij mijn vele voorgangers die klagen over de lange wachtrij voor de broodjes s' ochtends. Trek hier zeker 15 tot 20 min. voor uit.

met vrienden, Aug. 2013
"Zeer mooie camping"vertalen
arjan
9,0

4-9-2013 op de camping aan gekomen heel gast vriendelijk ontvangen en mooie grote plek. ook het sanitaire was mooi en goed schoon elke dag animatie voor kinderen ook 1 keer in de week een musical gezien en ook een avond live muziek eigenlijk maar een minpunt het brood halen duurde lang

"Heerlijke kindvriendelijke camping."vertalen
Fam. van Es
9,0

7-11-2013 Altijd weer spannend als je een camping boekt via internet. Maar deze camping overtrof onze verwachtingen. Wat een heerlijke plek ! Je hebt gewoonweg alles wat je nodig hebt om het fijn te hebben; genoeg te doen voor de kinderen, schoon sanitair, strand, water, eetgelegenheid, winkeltje (betaalbaar) en ruime plekken. Het personeel in het restaurant mag wel iets vriendelijker zijn. Als je alleen een drankje drinkt op het terras mag je geen gebruik maken van het toilet in het restaurant en moet je naar één van de toiletgebouwtjes, beetje jammer.
Het (receptie) personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, toen ons dochtertje haar arm brak en onze vakantie moesten afbreken was er alle begrip en medewerking. Daarom komen wij onze vakantie graag nog eens overdoen, zonder ongelukjes graag ;))

met oudere kinderen, Juli 2013
"Super camping zelfs na 3 jaar nog !"vertalen
andrea
9,0

14-9-2013 hebben inmiddels 3 jaar op de camping gestaan en waarschijnlijk volgend jaar nog een keer!.
We hebben 2 weken een mobile home gehuurd. Je had hier airco, tv en een mooi terras. Ook had je genoeg privacy en ruimte.
Er is genoeg te doen in de omgeving.
Zeker een aanrader !

"Mooi camping, maar net Nederland"vertalen
wanders
6,0

5-8-2013 Prachtige, kleine camping met ruime plekken, echt heel dicht bij het meer. Het strand lijkt klein maar er is altijd voldoende plek. Water is niet altijd even schoon, zeker aan het eind van de dag is het water troebel. Strand wordt wel vaak schoongemaakt.
Sanitair werd schoongehouden, maar was niet altijd even netjes. Komt ook door de manier waarop mensen ermee omgaan, niet iedereen ruimt zijn/haar rotzooi op (lees; haren, tandpasta, papier, cremes etc.)
Restaurant is niet echt top, jammer ook dat je er op plastic stoelen moet zitten, vooral met warm weer plak je er helemaal aan vast. De keuken deed een beetje gaarkeukerig aan.
Campingwinkel voldoende maar de broodjesuitgifte 's ochtends is een crime, je staat zo een half uur in de rij.
95% van de campinggasten was Nederlands, dat vonden wij minder leuk. Ook de animatie hadden ze achterwege mogen laten.
De omgeving is prachtig, met de auto zit je zo in de bergen, waar het ook prachtig is.

"Top camping"vertalen
Danielle
10,0

11-7-2013 We hebben hier 2 weken gezeten. De beheerders zijn zeer vriendelijk. De accommodatie dat is prachtig. Zeer rustige camping met 25 stacaravans. Vooral geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. We gaan volgend jaar zeker terug.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Ontzettend mooie camping met adembenemend uitzicht"vertalen
vrolijkepriscilla
7,0

24-7-2013 Wij stonden op een heerlijk rustige plek met zicht op het meer, pitch 20A. Dit is in tegenstelling tot de echt lake pitches een ruime plaats.

De eerste week dat we er waren, was het nog voorseizoen (alhoewel de camping bijna vol was), de toilet- en douchegelegenheden waren toen schoon. Toen het hoogseizoen was aangebroken en de camping vol stond, waren de ruimtes duidelijk minder schoon. Dit ligt aan de gebruikers!

De camping heeft een mooi ruim strand en er zijn vele bezienswaardigheden en activiteiten in de buurt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?